mä kokkaan sitä mitä syödään.Mä en ole vaativa ruoan suhteen. Syön sitä mitä kokataan.
helposti, kun kerrot mitä haluat.Kyllä jos mulle saat laitettua sellasta mitä mää söisin niin pointisit sulle.
T: ruokavammanen ...eli nirso ja kaikkee muuta.
mä kokkaan sitä mitä syödään.
kesällä helppo...piffi rilliin,uudet potut ja raikas salaatti,namnam.helposti, kun kerrot mitä haluat.
tuleeki ruuista mieleen että pitäs tonkia pakastimesta sulamaan kaikki herkut mitä oon säästelly juhannukseksi
Saattaa olla.Tuli vaan mieleen, että onkohan tämän foorumin ketjumme suomen pisin?
Voi olla,eikä saakaan.Kunhan totesin,sori.jos kaikki menis niinkun pitäis, on suunniteltu ja haluaa niin olis melko tylsää. omat vaatimukset vaan kasvaa noin.
kaikkea ei voi saada eikä varmaan ole tarkotuskaan.
älä anteeks pyytele, sun olis kuulunu sanoa että pää kiinni päätön.sori.
miten voi sanoo päättömälle et pää kiinniälä anteeks pyytele, sun olis kuulunu sanoa että pää kiinni päätön.
sanot vaanmiten voi sanoo päättömälle et pää kiinni
Pää kiinni kroppaan niin ei oo enää päätönmiten voi sanoo päättömälle et pää kiinni
Pää kiinni päätönsanot vaan
Kiinnitetäänkö erikeepperillä vai jeesusteipillä vai laitetaanko nitojalla...Pää kiinni kroppaan niin ei oo enää päätön
ompelemalla.Kiinnitetäänkö erikeepperillä vai jeesusteipillä vai laitetaanko nitojalla...