No mitä jos sen päivittää niin mitä sitten tapahtuu? en oo kuullu kun pelkkää huonoa niiltä joilla se on.Muistaakseni, korjatkaa jos olen väärässä, Win10 asentumisen voi pysäyttää siitä oikean alareunan lipunkuvasta.
No mitä jos sen päivittää niin mitä sitten tapahtuu? en oo kuullu kun pelkkää huonoa niiltä joilla se on.Muistaakseni, korjatkaa jos olen väärässä, Win10 asentumisen voi pysäyttää siitä oikean alareunan lipunkuvasta.
Hyvällä tuurilla sun kone selviää asennuksesta. Huonolla tuurilla se ei seuraavan bootin jälkeen nouse ylös.No mitä jos sen päivittää niin mitä sitten tapahtuu? en oo kuullu kun pelkkää huonoa niiltä joilla se on.
No mitä vit.. eikö sen nyt tarvis pelittää jos se meinaa jatkossa jotain maksaakin. Huoh,nää on just näitä mitä inhoan yli kaiken kun en ymmärrä mistään tekniikka vehkeistä mitäänHyvällä tuurilla sun kone selviää asennuksesta. Huonolla tuurilla se ei seuraavan bootin jälkeen nouse ylös.
Puhdas asennus toimiikin eli asennat koneen sillai ettei pohjalla ole mitään käyttistä.No mitä vit.. eikö sen nyt tarvis pelittää jos se meinaa jatkossa jotain maksaakin. Huoh,nää on just näitä mitä inhoan yli kaiken kun en ymmärrä mistään tekniikka vehkeistä mitään
öh...Puhdas asennus toimiikin eli asennat koneen sillai ettei pohjalla ole mitään käyttistä.
Joo, puhutaan jostain muustaöh...
Riippuu missä sitä on...jos itekseni en mitään ja jos jossain muualla niin sitä mitä tarjotaan Tietty viedä jotain mut noin niinkuin muuten.Mitä hyvää meinaatte muuten juhannuksena syyvä ?
Mulle on kolmen juuston broilerinakkeja ja teen joko uunivihanneksia tai pannulla paistettuja vihanneksia tai kasvispihvejä,isännälle on tavallista makkaraa ja uusia pottuja ja mulle myös ehkä silliä.
Varmaan jotain hyvää jäätelöä kahvin kanssa.
Oliko lidlissä jotain hyviä jäätelöitä?
Varmaan sitä, mitä muutenkin. Eli uunikasviksia ja lihaa jossain muodossa.Mitä hyvää meinaatte muuten juhannuksena syyvä ?
Mulle on kolmen juuston broilerinakkeja ja teen joko uunivihanneksia tai pannulla paistettuja vihanneksia tai kasvispihvejä,isännälle on tavallista makkaraa ja uusia pottuja ja mulle myös ehkä silliä.
Varmaan jotain hyvää jäätelöä kahvin kanssa.
Oliko lidlissä jotain hyviä jäätelöitä?
Et kai sää meinaa syömättä olla,jos oot yksin ? Veljes luo menossa ?Riippuu missä sitä on...jos itekseni en mitään ja jos jossain muualla niin sitä mitä tarjotaan Tietty viedä jotain mut noin niinkuin muuten.
mikä mulla sitte näkyy?Onko teillä ollut joku avattarien vaihtopäivät
Joo,nyt on virallinen avattarien vaihtopäiväOnko teillä ollut joku avattarien vaihtopäivät
OnOnko teillä ollut joku avattarien vaihtopäivät
mikä mulla sitte näkyy?
Enhän mä oo syöny aikoihin...täytyy kattoa meenkö,ei oo kutsuttu mutta todennäköisesti se menee niin että ite soitan ja kysyn mitä ne tekee ja sit sanotaan et tuu tänne(eivät kehtaa kuitenkaa kieltää)Et kai sää meinaa syömättä olla,jos oot yksin ? Veljes luo menossa ?
Tuo Päättömän laittama kuva.mikä mulla sitte näkyy?
Niin pitikin. En oo vaihtanu...vielä.Tuo Päättömän laittama kuva.