Ne asentavat vain uusia senioritoimintoja teille. Älkää peljätkö.
Juu, tässä tulee ikävä ketjulaisia. Jos tänne ei pääse juttelee.Ei, ku vain the ketjuun
Kenen kanssa mää sitte höpisisin kaiket illat jos en täällä...itekseni vaiOletteko te vieläkin noin addiktoituneita rähän palstaan.
Oi! Siis oliko tuossa vai halusko mun simmukaiset vaan nähdä - mun suurin idoli vähään aikaan evö?
..sä ootkin sotkeutunut The Ketju- verkkoonmää en ainaskaan oo missään koukussa
Näin munki piti vastataEi, ku vain the ketjuun
Äyythhh....tää hilavitkutin kyllä syö pientä ihmistä...*sniif*
Mie. En. Pääse. Laittamaan. Musaa.
Edes yhtäkään biisiä .
Tee mulle palvelus - laita tulemaan mun näköinen/ oloinen viisi ...joohanjoohan*räpsyti räpsyti*
Iltawillit menossaaaaaa.......!
että minnekkö.iwebiin
Äyythhh....tää hilavitkutin kyllä syö pientä ihmistä...*sniif*
Mie. En. Pääse. Laittamaan. Musaa.
Edes yhtäkään biisiä .
Tee mulle palvelus - laita tulemaan mun näköinen/ oloinen viisi ...joohanjoohan*räpsyti räpsyti*
Iltawillit menossaaaaaa.......!
Täh???Ahhhh...talo hiljaisena , hilavitkutin sekopäänä - juu- u, olen luuraillut sujuvasti jälleen Pampers- sivustolla, spank me!! - ja nyt * naks* meni aivot narikkaan....tosin eroa normaaliinhan ei juurikaan huomaa
Ja kohta tuutimaan....
Oi kyllä!Täh???
Suljehan nyt pamppersit ja laita vaikka pieni yösoitto soimaan:Oi kyllä!
Useasti. Monesti. Jumittumiseen asti.
Varmaan taas kohta jos/kun saan tämän lähetetyksi niin zwipp vaan ja olen jälleen Pampersien sivuilla....
Enkä tahdo päästä poiskaan kun niitten imukyky on niin voimakas*huokaa*...
Tuska on vasta 1.-3.7Tuskaviikot alkaa, mitä lähemmäs loma tulee sitä vaikeempaa töissä on. Ei pitäs vasta kun viimesellä viikolla alkaa se laskeminen. Tosin en kyllä kauheen innolla odota sitä lomaa mutta sitä odotan että ei tarvi yöllä herätä ja lähteä vaan saa olla sängynpohjalla just niinkauan kun tykkää.
Sopivan pehmeä paluu parin viikon loman jälkeenLyhyt työviikko
Joo. Mut ei lomalla o pakko olla erossa theKetjusta.Tuskaviikot alkaa, mitä lähemmäs loma tulee sitä vaikeempaa töissä on. Ei pitäs vasta kun viimesellä viikolla alkaa se laskeminen. Tosin en kyllä kauheen innolla odota sitä lomaa mutta sitä odotan että ei tarvi yöllä herätä ja lähteä vaan saa olla sängynpohjalla just niinkauan kun tykkää.
Kunnolla suunnitellut lomathan pidetään sillai, et ensin on viikko harjoittelulomaa. Sit on neljä viikkoa lomaa. Ja sit kaks viikkoa toipumislomaa.Sopivan pehmeä paluu parin viikon loman jälkeen
Ei oo pakko jos ei taho.Joo. Mut ei lomalla o pakko olla erossa theKetjusta.
Vai... öööh...
Toipumislomaksi lasketaan se, että kaksi pahinta saikkukuukkelia aloittaa lomansa huomennaKunnolla suunnitellut lomathan pidetään sillai, et ensin on viikko harjoittelulomaa. Sit on neljä viikkoa lomaa. Ja sit kaks viikkoa toipumislomaa.