Yinksu
Sulla vaan kenties?se on muuten sitten ens viikon palsta kiinni
Sulla vaan kenties?se on muuten sitten ens viikon palsta kiinni
Oot tainnu unohtaa ottaa tänään lääkärin sulle määräämät lääkkeettaitaa olla ketjussa enemmänkin ihastumisia ilmassa.
palstauudistus jonka ennustavan venyvän taas päiväkausien ongelmavyyhdiksiMiksi?
Taas joku hiivatin uudistus . Hyvä kun edellisestä ollaan edes toivuttu .palstauudistus jonka ennustavan venyvän taas päiväkausien ongelmavyyhdiksi
jessöör, mehän ollaan niin kaivattu semmostaTaasko täällä on tulossa joku palstauudistus
Niin just.Taas joku hiivatin uudistus . Hyvä kun edellisestä ollaan edes toivuttu .
Missä niin on sanottu että sellanen tulee?jessöör, mehän ollaan niin kaivattu semmosta
..ööö...ettäkö mihinkäkö mitähä?!*pääkkösen niskahymppä tähän kohtaan*Jos palsta jumii ensi viikolla niin iwebiin kaksplus huone pystyyn. Salasanaksi the ketju.
...tai sitten tulee ihkauudet kuminaamatToivottavasti tulee vanhat hymiöt takas uusien lisäksi.
Mutta paremmat?...tai sitten tulee ihkauudet kuminaamat
*ufopääkkönen*Mutta paremmat?
Äyythhh....tää hilavitkutin kyllä syö pientä ihmistä...*sniif*
Mie. En. Pääse. Laittamaan. Musaa.
Edes yhtäkään biisiä .
Tee mulle palvelus - laita tulemaan mun näköinen/ oloinen viisi ...joohanjoohan*räpsyti räpsyti*
Iltawillit menossaaaaaa.......!
JepOletteko te vieläkin noin addiktoituneita rähän palstaan.
Mä oon käyny täällä 15v. ajan. Mitä luulet?Oletteko te vieläkin noin addiktoituneita rähän palstaan.
Tässä oli (kerrankin) suoraselkäinen vastaus.
Ei, ku vain the ketjuunOletteko te vieläkin noin addiktoituneita rähän palstaan.