The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miusta kannattaa aina ottaa riski,eihä koskaan tiiä jos oikee ihminen ja parisuhde osuu kohalle :love:
Jos ei uskalla ottaa riskiä,ni saattaapi onni lipua ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ankaraa pohdintaa mutta mistä senkin voi tietää...joku viksu päänronklaaja varmaan tietäs mutta miksiköhän mulla ei mee ikinä nää jutut putkeen? Meijän piireissä mä olen se onneton yksilö jolle aina käy näin. Rupee käymään kuupan päälle.
..no, minkä takia sä itse luulet että sulle nuin käy :)? Koska kerran oot miettiny asiaa, niin varmaan johonkin päätelmään, hajatelmaan oot itse päätynyt?
 
Miusta kannattaa aina ottaa riski,eihä koskaan tiiä jos oikee ihminen ja parisuhde osuu kohalle :love:
Jos ei uskalla ottaa riskiä,ni saattaapi onni lipua ohi.
Tiiätkö, kun se on aina ihmisten kanssa just sitä - riskinottoa - olipa kyseessä ystävä tai kumppani. Samalla kun sitä yrittää tutustua toiseen, niin sitä joutuu/saa avata itseäänkin ja välillä sen kaiken sujuvuudenkin keskellä tulee tilanteita, jolloin ehkä hieman pelottaakin...tunteitten syvyys ja väistämättä myös menettäminen.

Mutta pelossa ei kannata elää. Arpapeliä kaikki on ja jos vastapelurina on Rakkaus niin - niin. Kaikki on silloin mahdollista. Tapahtuipa pelissä miten tahansa niin pitää olla iloinen siitä että on saanut olla osallistujana ja tuntea :)
 
Yinksu
Yritä keksiä muuta ajateltavaa. Ero on vaikeaa. Elämä jatkuu ja sinkkuudessa on omat puolensa. Tiedän että ei nämä sanat paljo ilahduta kun mieluimmin olisi sen kullan kainalossa. :unsure:
Näkee sitten jatkuuko. Nyt vain sattuu ja sattuu, menetin paljon.
Viikonloput varsinkin sunnuntait on vaikeita kun ei enää ole sitä rauhallista sunnuntai aamun köllöttelyä ja hassuttelua kainalossa.
 
Näkee sitten jatkuuko. Nyt vain sattuu ja sattuu, menetin paljon.
Viikonloput varsinkin sunnuntait on vaikeita kun ei enää ole sitä rauhallista sunnuntai aamun köllöttelyä ja hassuttelua kainalossa.
Jatkuu se :). Joka päivä kuitenkin saadaan aamusta iltaan.

Suret rauhassa.

Mutta...anna elämälle myös sijaa ja mahdollisuutta yllättää sut uudestaan ihanalla tavalla :), älä siis sulje sydäntäsi*peukuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä