Kannattaa se silti.Joo, vittumaista kun aina tulee ero. Kannattaako enää alkaa suhteeseen. Menee kumminkin vituiksi.
..no, minkä takia sä itse luulet että sulle nuin käy ? Koska kerran oot miettiny asiaa, niin varmaan johonkin päätelmään, hajatelmaan oot itse päätynyt?Ankaraa pohdintaa mutta mistä senkin voi tietää...joku viksu päänronklaaja varmaan tietäs mutta miksiköhän mulla ei mee ikinä nää jutut putkeen? Meijän piireissä mä olen se onneton yksilö jolle aina käy näin. Rupee käymään kuupan päälle.
Niin tuntuu menevän. Ei tässä paljon vaihtoehtoja ole. Oon vaan niin väsyny tähän et aina sattuu. Parempi olis kai olla itekseen kun on niin tunteellinen ja herkkä että ei sydän enään kestä tälläsiä kipuja.Joo, vittumaista kun aina tulee ero. Kannattaako enää alkaa suhteeseen. Menee kumminkin vituiksi.
Joistakin eroista ei toivu koksaan. Mä en ole. On pari eroa jotka vieläkin koskee sydämeen.Kannattaa se silti.
Onpahan ainakin vähän aikaa hauskaa, huipputuurilla koko loppuelämän ajan.
Niinpä. Mä olen tosi herkkä ihminen.Niin tuntuu menevän. Ei tässä paljon vaihtoehtoja ole. Oon vaan niin väsyny tähän et aina sattuu. Parempi olis kai olla itekseen kun on niin tunteellinen ja herkkä että ei sydän enään kestä tälläsiä kipuja.
En mä tiedä En mä aina mikään helppo kumppani varmaan ole mut kuka nyt aina olis...ei sitä ite osaa arvioida kai se pitäs exiltä kysyy...no, minkä takia sä itse luulet että sulle nuin käy ? Koska kerran oot miettiny asiaa, niin varmaan johonkin päätelmään, hajatelmaan oot itse päätynyt?
Tiiätkö, kun se on aina ihmisten kanssa just sitä - riskinottoa - olipa kyseessä ystävä tai kumppani. Samalla kun sitä yrittää tutustua toiseen, niin sitä joutuu/saa avata itseäänkin ja välillä sen kaiken sujuvuudenkin keskellä tulee tilanteita, jolloin ehkä hieman pelottaakin...tunteitten syvyys ja väistämättä myös menettäminen.Miusta kannattaa aina ottaa riski,eihä koskaan tiiä jos oikee ihminen ja parisuhde osuu kohalle
Jos ei uskalla ottaa riskiä,ni saattaapi onni lipua ohi.
Yritä keksiä muuta ajateltavaa. Ero on vaikeaa. Elämä jatkuu ja sinkkuudessa on omat puolensa. Tiedän että ei nämä sanat paljo ilahduta kun mieluimmin olisi sen kullan kainalossa.Oikeen sunnuntai masis taas päällä. Korostuu aina sunnuntaisin.
*halaan*Oikeen sunnuntai masis taas päällä. Korostuu aina sunnuntaisin.
Yyyhhh..ja mä menin sanomisesta huolimatta syömään. En tosin sitä peellä alkavaa *puistattaa*...ja perunarieskaa.
Ei ole itse tehtyä mutta silti hyvää.
Halauksia,voisitko soittaa kaverille,sukulaisille tai lähtee kylään jonnekkin,että ajatukset sais muualle.Oikeen sunnuntai masis taas päällä. Korostuu aina sunnuntaisin.
Nammmja perunarieskaa.
Ei ole itse tehtyä mutta silti hyvää.
Näkee sitten jatkuuko. Nyt vain sattuu ja sattuu, menetin paljon.Yritä keksiä muuta ajateltavaa. Ero on vaikeaa. Elämä jatkuu ja sinkkuudessa on omat puolensa. Tiedän että ei nämä sanat paljo ilahduta kun mieluimmin olisi sen kullan kainalossa.
Ei tässä nyt ketään oikeen ole. Suurin osa on juhlissa. Veljelle en viitsi jos sinne sais sitte ensviikonloppuna mennä jos ei muuta ole.Halauksia,voisitko soittaa kaverille,sukulaisille tai lähtee kylään jonnekkin,että ajatukset sais muualle.
Jatkuu se . Joka päivä kuitenkin saadaan aamusta iltaan.Näkee sitten jatkuuko. Nyt vain sattuu ja sattuu, menetin paljon.
Viikonloput varsinkin sunnuntait on vaikeita kun ei enää ole sitä rauhallista sunnuntai aamun köllöttelyä ja hassuttelua kainalossa.
Työpäivät menee jotenkin mutta sitten kun on vapaata niin ei kiva.Näkee sitten jatkuuko. Nyt vain sattuu ja sattuu, menetin paljon.
Viikonloput varsinkin sunnuntait on vaikeita kun ei enää ole sitä rauhallista sunnuntai aamun köllöttelyä ja hassuttelua kainalossa.
Höh,harmi.Ei tässä nyt ketään oikeen ole. Suurin osa on juhlissa. Veljelle en viitsi jos sinne sais sitte ensviikonloppuna mennä jos ei muuta ole.
Eipä sitä toisen päähän pääse kurkistamaan, jää se tai lähteeEn vaan tajua mitä sen yhen päässä liikkui ...en koskaan.
en suosittele, jos ei tuu eroa niin voi tullaa kaameen pitkä suhdeJoo, vittumaista kun aina tulee ero. Kannattaako enää alkaa suhteeseen. Menee kumminkin vituiksi.