The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sain pyykit koneeseen ja sit taas sohvalle pötköttämään.

Tää on väärin. Hyvää hyvyyttäni kuskasin juoppoja muusikonrenttuja koteihinsa aamuneljältä ja MINÄ oon se jolla on nyt krapulainen olo
 
Joo. Ei auta ei. Se on alotettava lakanasulkeiset.

Jos musta ei kuulu vähälle ajalle mitn, niin huokaiskaa höpötyshelpotuksesta :D ja maalatkaa eteenne kuva isosta lakanaläjästä, minkä keskeltä pilkistää meikäläisen raajoja - siellä jossain siis oon hakemassa henkistä yhteyttä mankeliin :D

Muikka muit kaikille, rötväilkää/puuhastelkaa päivää kasaan :)*vilkutan*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Isäntä pesee jääkaapin tasoja :love: ja tekee itelleen sapuskaa,pesi astiat ja mä huuhtelin.:love:
Yhessä tekeminen on kivaa :) ja kisut sai jauhelihaa mussuttaa.

Jos meinaan päivällä tehä kasvis- linssi- papukastiketta,ni pitäis ostoslistaa tehä ja käydä kaupas.
 
Yinksu
Ankaraa pohdintaa mutta mistä senkin voi tietää...joku viksu päänronklaaja varmaan tietäs mutta miksiköhän mulla ei mee ikinä nää jutut putkeen? Meijän piireissä mä olen se onneton yksilö jolle aina käy näin. Rupee käymään kuupan päälle.
 
...jaahs, täällä on menossa sunnuntaisaarnat a les trois känkkäränkkäpappia *huokaa tosi syvään*

:D - tosin kohtuu kipakkaa ja hauskaakin läppää heittävät toisillensa, vaikeeta olla hekottelematta...

Mutta hyvä ruoka parempi mieli- taika saa luvan toimia :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä