Vielä kerkiää ainakin täällä ottamaan ihan kunnon luomusuihkun...ei muuta kuin shampoot pääkköseen ja pihamaalle vesisateeseen *peukuttaa*Kun käy tässä välissä suihkussa vängätään täällä suihkusta .
Vielä kerkiää ainakin täällä ottamaan ihan kunnon luomusuihkun...ei muuta kuin shampoot pääkköseen ja pihamaalle vesisateeseen *peukuttaa*Kun käy tässä välissä suihkussa vängätään täällä suihkusta .
Ei ole, eilen lähti irtiSunkin perseessä se on aika tiukasti kiinni.
Ei kyllä uskoisi.Ei ole, eilen lähti irti
Joo ei sitä heti päälle päin näe.Ei kyllä uskoisi.
Mä luulen että mun vanhemmat tuhosi sen.Taas päästään tähän että jälkipolvet voi mennä vaikka kuuhun asumaan koska MINÄ vittu elän niin kuin tähänkin asti. Toivottavasti ruttunaama ymmärtää joskus miksi meidän ikäpolvi vasiten halusi tuhota maapallon.
Niin minäkin mutta me jatketaan sitä.Mä luulen että mun vanhemmat tuhosi sen.
Muakin itkettää tää biisi mutta taatusti eri syystä kuin sinuaNoin kaksikymmentä vuotta meni että pystyin tätä kuuntelemaan ollenkaan.
Nyt melkein itkemättä pystyn kuuntelemaan koko biisin. Melkein.
Itketään yhessä vaikka eri syistäMuakin itkettää tää biisi mutta taatusti eri syystä kuin sinua
*halaan*Noin kaksikymmentä vuotta meni että pystyin tätä kuuntelemaan ollenkaan.
Nyt melkein itkemättä pystyn kuuntelemaan koko biisin. Melkein.
Sorgen menin tajuttomaksiEi käy . Nyt palstailet .
onpas.Sorgen menin tajuttomaksi
Mutta nyt ku kello on 13.37 ja mulla ois havillista aikaa palstailla ni täälleioo ktn
Joko töistä pääsit?onpas.
ei noin aikasin sentään. just tulin kotiin.Joko töistä pääsit?