Tärkeintä on oman persuuksen lämpötila.Ei tietenkään, löylyä lissää ei tunnu missään ja jälkipolvet voi asua vaikka kuussa.
Tärkeintä on oman persuuksen lämpötila.Ei tietenkään, löylyä lissää ei tunnu missään ja jälkipolvet voi asua vaikka kuussa.
helppo sanoa kun on töissä julkisen sektorin suojatyöpaikassaEi tietenkään, löylyä lissää ei tunnu missään ja jälkipolvet voi asua vaikka kuussa.
Kaikista tissiposkista ei vain ole näihin hommiin.helppo sanoa kun on töissä julkisen sektorin suojatyöpaikassa
Mä oon vahvasti sitä mieltä että mun öljylämmitys on pisara kusta meressä niin kauan ku Yhdysvallat, Venäjä ja Kiina työntää kaiken teollisuuspaskan taivaalle ja meriin. Käyn siis edelleen suihkussa ihan hyvällä omatunnolla.Ei tietenkään, löylyä lissää ei tunnu missään ja jälkipolvet voi asua vaikka kuussa.
OkMä oon vahvasti sitä mieltä että mun öljylämmitys on pisara kusta meressä niin kauan ku Yhdysvallat, Venäjä ja Kiina työntää kaiken teollisuuspaskan taivaalle ja meriin. Käyn siis edelleen suihkussa ihan hyvällä omatunnolla.
Sinne suihkuunMihi kaik män?
saunassa (uus yritys)Mihi kaik män?
Varmaan polttamaan vanhoja auton renkaita pihalle kun ei yhden ihmisen auton renkaitten poltto maailmaa syökse tuhoon koska kiina, usa, venäjä.Mihi kaik män?
Ei se yhden ihmisen puunhalailu kyllä oikeesti nakkaa maalta merelle. Enkä tarkota etteikö ympäristöasiat oisi tärkeitä mutta niihin pitäisi sitoutua MYÖS vähän isompien tekijöiden kuin yhden helsinkiläisen omakotitalon lämmitysvalinnatVarmaan polttamaan vanhoja auton renkaita pihalle kun ei yhden ihmisen auton renkaitten poltto maailmaa syökse tuhoon koska kiina, usa, venäjä.
Ei yhden ihmisen mutta miljardin ihmisen puunhalailu jo toimii ja sie voisit olla yksi noista jotka oikeasti saa aikaan jotakin.Ei se yhden ihmisen puunhalailu kyllä oikeesti nakkaa maalta merelle. Enkä tarkota etteikö ympäristöasiat oisi tärkeitä mutta niihin pitäisi sitoutua MYÖS vähän isompien tekijöiden kuin yhden helsinkiläisen omakotitalon lämmitysvalinnat
Sie et kuitenkaan ole saanut samaista putelia vieläkään pois perseestä?Vääpeli Körmylle on sattunu Alkosta se R-kirjaimella merkattu puteli.
Jos sun oloasi yhtään helpottaa niin tää mökki pysyy lämpimänä pääasiassa varaavalla takalla ja sitä öljyä käytetään lähinnä siihen suihkuun.Ei yhden ihmisen mutta miljardin ihmisen puunhalailu jo toimii ja sie voisit olla yksi noista jotka oikeasti saa aikaan jotakin.
Valinta on yksilön.
Eihän tuo mun oloa helpota millään lailla, miten voisikaan kun en mittään ole ees tiennyt.Jos sun oloasi yhtään helpottaa niin tää mökki pysyy lämpimänä pääasiassa varaavalla takalla ja sitä öljyä käytetään lähinnä siihen suihkuun.
Ja koska meillä on duunissa perkeleen kallis parkkihalli, käytän julkisia.
Moottoripyörästä en luovu. Enkä lentämisestä muutaman kerran vuodessa.
Saatinpahan tinkukin edes hetkeksi hyvälle mielelle
En ole minäkään mikään tulevaisuuden lupaus joten öljyn kanssa mennään käsi kädessä kuoppaan. Seuraava asukas saa sitten lämmittää vaikka päreillä jos niin haluaaEihän tuo mun oloa helpota millään lailla, miten voisikaan kun en mittään ole ees tiennyt.
Öljy nyt ei vain ole mikään tulevaisuuden energianlähde, mikä sen tulee korvaamaan en tiedä.
Sunkin perseessä se on aika tiukasti kiinni.Sie et kuitenkaan ole saanut samaista putelia vieläkään pois perseestä?
Nii,i oisit pysyny visusti paikallasKun käy tässä välissä suihkussa vängätään täällä suihkusta .
Taas päästään tähän että jälkipolvet voi mennä vaikka kuuhun asumaan koska MINÄ vittu elän niin kuin tähänkin asti. Toivottavasti ruttunaama ymmärtää joskus miksi meidän ikäpolvi vasiten halusi tuhota maapallon.En ole minäkään mikään tulevaisuuden lupaus joten öljyn kanssa mennään käsi kädessä kuoppaan. Seuraava asukas saa sitten lämmittää vaikka päreillä jos niin haluaa