molempaa sorttia tuuppaaNo poishuono, läyhkääkö salamoitakin siinä sivussa vai kolisteleeko pelkästään?
No hö. Täytyy peukutella sitten ettei mitään vahinkoja tule niin mihinkään.molempaa sorttia tuuppaa
meni ohi ja ainaskaan vielä ei oo ilmenny vahinkojaNo hö. Täytyy peukutella sitten ettei mitään vahinkoja tule niin mihinkään.
ei välttis, ei vaan kannata myönnellä kaikkeen jeesjees vaan kattoa vähän mitä se kysyyViddu! Se sitte katkas yhteyden ja rupes tunkee sitä kymppiä
Katkasin virran.... Varmaan virhe sekin...
Mää oon vaan rastista napsinu pois ja nyt se sano et asentaa sitä ja tuli se prosentti tila siihen. En oo jessitelly mihinkään.ei välttis, ei vaan kannata myönnellä kaikkeen jeesjees vaan kattoa vähän mitä se kysyy
hyvä, äläkä paina lukematta okkiaMää oon vaan rastista napsinu pois ja nyt se sano et asentaa sitä ja tuli se prosentti tila siihen. En oo jessitelly mihinkään.
niin kylmään suihkuun ilman saunaa? no ei tod kannataPitäsköhän raahautua suihkuun ennenko alkaa Ronaldo-Pepe kaatuiluesitys..
Meillä on säiliössä rutkasti öljyä. Hanasta tulee myös lämmintä vettä.hyvä, äläkä paina lukematta okkia
niin kylmään suihkuun ilman saunaa? no ei tod kannata
Ootko ihan varma että kannattaa aikasemmin mennä...että sitä esitystä sitten malttais seurata ihan viilipyttynä*varovaisen epäileväinen*?Pitäsköhän raahautua suihkuun ennenko alkaa Ronaldo-Pepe kaatuiluesitys..
emmää tarkottanu ettei teillä lämmintä vettä olis vaikka ootteki tunnetusti aivan v*tun nuukiaMeillä on säiliössä rutkasti öljyä. Hanasta tulee myös lämmintä vettä.
Planeetan tuhoajatMeillä on säiliössä rutkasti öljyä. Hanasta tulee myös lämmintä vettä.
Mä oon täysin viilipytty kun tossa pelissä ei ole suurta suosikkia.Ootko ihan varma että kannattaa aikasemmin mennä...että sitä esitystä sitten malttais seurata ihan viilipyttynä*varovaisen epäileväinen*?
Toki saahan sitä suihkussa käydä vaikka kuinka monesti *peukuttaa*
Kyllä tää planeetta mun eliniän kestääPlaneetan tuhoajat
Palelu on varustelukysymys.emmää tarkottanu ettei teillä lämmintä vettä olis vaikka ootteki tunnetusti aivan v*tun nuukia
vaan sitä palelua mikä seuraa kun käy suihkussa ilman saunaa
en uso jos ronalton akan poika huiskaa nahkapallin perässä pitkin kelehiäMä oon täysin viilipytty kun tossa pelissä ei ole suurta suosikkia.
Niin..Kyllä tää planeetta mun eliniän kestää
Ronalton akan poika on tissiposki uikuttaja. Vähän ko ruåttalainen virkaveljensä.en uso jos ronalton akan poika huiskaa nahkapallin perässä pitkin kelehiä
Emmä oo kumminkaan ruttunaaman öljylämmitystä seuraamassa. Ei mummon hennoille harteille voi koko planeettaa työntää.Niin..
Entäs ruttunaama?
ai se ibramovitsin latani? se on kyllä käyny jalkapallikoulun teatterikorkeassaRonalton akan poika on tissiposki uikuttaja. Vähän ko ruåttalainen virkaveljensä.
Ei tietenkään, löylyä lissää ei tunnu missään ja jälkipolvet voi asua vaikka kuussa.Emmä oo kumminkaan ruttunaaman öljylämmitystä seuraamassa. Ei mummon hennoille harteille voi koko planeettaa työntää.