Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Mää en myöskään ole perillä mun elimistön toiminnasta. Menkkajomoja ollut maanantaista, paitsi tiistaina ei ollut mitään. Tänään kp28/24-26. Vuotoa ei vielä ole.

Jos nää oliskin pms-oireita? Sellaisia ei ole koskaan ollut, mutta söin pilsuja 1997-2015 niin ei ole voinut tullakaan. Itkuherkkä oon ollut tällä viikolla ja muutenkin mieli maassa. Netistä luin, että oireet on voimakkaimmillaan 35-45-vuotiailla eli osuisin tuohon ikähaarukkaan.
Täälläkään ei vielä vuotoa ja kp36 menossa. Eilen illalla oli hiukan huono-olo:confused: ja ajattelin menkkojen alkavan, mutta ei.....kaupasta ostin raskaustestejä taas valmiiksi:whistle:...ajattelin josko sunnuntaina tekisin uudestaan. Tuletko messiin Vv?(y)(y)(y)(y)

Dpo 8 eikä mitään! Ei juuri yhtää mitää. Kaupassa vihlas alamahaa tänään aika kovasti mut ei oo mitään mulle tyypillisiä jomoja, ei pahaa oloo, ei väsymystä (normaalia rankempaa). Oikee tissi on vaan samallailla kipee kun viime kierrossa ja valkovuotoo tulee taas paljon. Itseasiassa juurikaan kuivaa ei oo ollu..

Viime kierrossa tikuttelin muistaakseni dpo9 ja sillon tuli se haamu. Nyt en dippaile. Maanantaina vois kyllä tikutella ;) Sillo dpo11 ja saattas jopa näkyä jos ollaan plussattu.

Toki aika hiljasta on ollu seksielämä. Ei oikee yhteistä aikaa enää löyvy. Molemmat eri aikaan töissä. Ottaa kyllä aivoon..!!

Täällä alkoi menkat eli uutta yritystä kehiin.

Olo on toisaalta ihan helpottunut. Mää oon ollut alamaissa koko viikon ja vähän jo itsekin pelästyin, että mitäs tää on. Mutta ne olikin vain pms-oireita. Tarkoittaa sitä, että elimistö alkaa vihdoin toimia kunnolla pilsujen poisjätön jälkeen. Ja kierto pidentyi, on ennen ollut 24-26 päivää niin nyt oli 28. Joka tarkoittaa mulla pidempää luteaalivaihetta. Ennen oli 8-10 päivää niin nyt oli 12.

Uutta yritystä kehiin, seuraavasta plussaan! En ota vieraita enkä mitään oviksen tienoilla (noh, siinä on yövuorot, pitää kahtoo nähäänkö miehen kanssa taukopaikalla :LOL: )

Kiitos tuesta ja ymmärryksestä :love:

Täällä alkoi menkat eli uutta yritystä kehiin.

Olo on toisaalta ihan helpottunut. Mää oon ollut alamaissa koko viikon ja vähän jo itsekin pelästyin, että mitäs tää on. Mutta ne olikin vain pms-oireita. Tarkoittaa sitä, että elimistö alkaa vihdoin toimia kunnolla pilsujen poisjätön jälkeen. Ja kierto pidentyi, on ennen ollut 24-26 päivää niin nyt oli 28. Joka tarkoittaa mulla pidempää luteaalivaihetta. Ennen oli 8-10 päivää niin nyt oli 12.

Uutta yritystä kehiin, seuraavasta plussaan! En ota vieraita enkä mitään oviksen tienoilla (noh, siinä on yövuorot, pitää kahtoo nähäänkö miehen kanssa taukopaikalla :LOL: )

Kiitos tuesta ja ymmärryksestä :love:
No voih....:(. Ei muuta kuin uutta putkeen!

Luin ensin että näette miehen kanssa tupakkapaikalla....mieleen jo iski tapetointi tupakansavuisessa metri x metrin kopissa.....:whistle::whistle::whistle:

Jaksamisia(y)

No voih....:(. Ei muuta kuin uutta putkeen!

Luin ensin että näette miehen kanssa tupakkapaikalla....mieleen jo iski tapetointi tupakansavuisessa metri x metrin kopissa.....:whistle::whistle::whistle:

Jaksamisia(y)
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Oliskin oikein romanttinen paikka laittaa pienokainen alulle :LOL:

Mua ei sinänsä harmita, päällimmäisenä on helpottunut olo. Mun hermorakenne ei kestä epätietoista olotilaa.

Tsemppiä muille yrittäjille ja piinailijoille!

• Tykkää
Reactions: ninnananna
oi, ihanaa, onnea Bettinah!!! Ihan itku tuli kun luin siun plussaamisesta!

itse vetäydyn vähän pois kuumeilusta, töissä on paljon kiirettä ja stressiä mitä yritän pitää hallinnassa harrastuksilla ja kesäisillä puuhilla (ehkä sitä puskissa pyöriskelyäkin :ROFLMAO: ) joten en nyt pyörittele päässäni ovispäivä tai muuta, ei stressiä tähän, jos onnistuu niin onnistuu, näinhän tähän temmellykseen lähdettiin viime syksynäkin ja saldona on nyt kaksi keskenmenoa (8+6 ja 7+4), täytyy vaan hyväksyä että hyvin suurella todennäköisyydellä meille ei lapsia tule. Käyn toki lukemassa teidän kuulumisia, mutten niin aktiivisesti.

Kaikille ihania päiviä, niin ovikseen kuin plussaamiseen ja sitten niitä jarrusukkia. Tsemppiä ja suuria halauksia, ootte ihania :love:
Vähän sama juttu. Heitin just menemään vauvan odotus -oppaan ja totesin, että ehkä meille ei vauvaa tule. Meillä alkoi nyt sen sijaan asuntoprojekti, joten keskitytään nyt siihen. Ei kyllä ehkäisyä aloiteta, mutten testaile ovista nyt. Otan ihan rennosti nyt ja nautin kesästä.

Mulla on kanssa hirmuinen vauvakuume, oikein sellainen lapsenkaipuu. Mää tulen olemaan 38-vuotias, kun saan esikoisen. En aio aloittaa ehkäisyä siinä välissä, vaan toista heti putkeen. Kolme olisi ihana määrä, mutta ei mennä liikaa asioiden edelle.

Järkyttävät menkat taas. Oon päässyt kyllä helpolla pillereiden kanssa. Nää on kolmannet menkat km:n jälkeen ja kuudennet pillereiden poisjätön jälkeen. Vuoto on runsasta ja kipuja on. Kahdet viimeisimmät ovat alkaneet heti vuotaa runsaasti. Ennen on ollut tuhrua pari päivää ja en ole vielä osannut varautua, että alkaa niin nopeasti vuoto. Housupyykkiä on tullut.

Mutta ensi kerralla osaan pistää jo heti imua tarpeeksi. Paitsi eihän sitä ensi kertaa tule noin vuoteen :cool:

Mulla on kanssa hirmuinen vauvakuume, oikein sellainen lapsenkaipuu. Mää tulen olemaan 38-vuotias, kun saan esikoisen. En aio aloittaa ehkäisyä siinä välissä, vaan toista heti putkeen. Kolme olisi ihana määrä, mutta ei mennä liikaa asioiden edelle.

Järkyttävät menkat taas. Oon päässyt kyllä helpolla pillereiden kanssa. Nää on kolmannet menkat km:n jälkeen ja kuudennet pillereiden poisjätön jälkeen. Vuoto on runsasta ja kipuja on. Kahdet viimeisimmät ovat alkaneet heti vuotaa runsaasti. Ennen on ollut tuhrua pari päivää ja en ole vielä osannut varautua, että alkaa niin nopeasti vuoto. Housupyykkiä on tullut.

Mutta ensi kerralla osaan pistää jo heti imua tarpeeksi. Paitsi eihän sitä ensi kertaa tule noin vuoteen :cool:
Toivotaan että seuraavaksi pyykkäät vauvan pyykkiä;):p

Dpo10

Eilen ja tänään ilmestyny pahoinvointia. Syömällä helpottunu kyllä joksikin aikaa.. Hirveesri nälättää kokoajan!! Menkkajomoja tuntunu varsinki tänään. Oikee rinta edelleen kipee. Eihän tässä ookkaan kun 4 pvää menkkojen oletettuun alkamispäivään, et voipi ihan olla normi oloja ennen menkkoja. Väsyttänykki tänään ihan hitosti, mut vesisade synkistää mua ja mun päätä muutenkin :)

Testejä ostin valmiiks. Saa nähä maltanko hätähousuna oottaa aamuun vai joko seuraavan kerran kun pissittää, teen testin. Ihan jännittää ku aattelenki :D

Onneks ens viikko töitä ja pääsee erittäin ansaitulle kesälomalle!! Saa levätä tän väsymyksen pois!

Nyt on kyllä niiiiiin järkyttävät menkat että pakko valittaa. Vuoto on runsasta, kivut ovat hellittäneet. Oon ennen pärjännyt yön yli yhdellä siteellä, mutta nyt piti kuuden tunnen aikana vaihtaa kerran ja kun nousin siitä parin tunnin päästä ylös, niin oli läpimärkä.

Nyt tuli puolessa tunnissa normiside vaihtokuntoon. Mää en edes viitti tunkee mitään tuppoja sisääni tällaisella vuodolla, kun ne tulee samantien ulos. En kyllä ole käynyt ostamassa isompia tuppoja, kun en ole ennen tarvinnut. Taas oppii jotain lisää tässä iässä.

Siinäpä teille eritetietoa. Paree tulla hyvä ja paksu limakalvo näillä vuodoilla. Kyllä pillereiden kanssa oli helppoa.

Mää käyn hakeen macajauhetta ja vehnänalkioöljyä. Niitä alas greippimehun kanssa, niin eipä toivottavasti tarvitse kärsiä vuodoista kuukausiin.

Vv: mulla oli kanssa viimeksi rajummat menkat kuin yleensä ja kiertokin oli super lyhyt eli 27. Lämpöpussilla ja Burana 600 mentiin. Täällä veikkailtiin keskenmenoa.......

Nyt itsellä kp38 ja menkkoja ei vaan kuulu.....pari kertaa olen juossut vessaan sata varmana että vuoto alkaa, mutta ei. Menkkakipujakin oli päivällä.......Rasittavaa kulkea koko ajan suojalla varustautuneena, kun ei tiedä koska alkaa niagara.....

Viimeksi muokattu:
Vv: mulla oli kanssa viimeksi rajummat menkat kuin yleensä ja kiertokin oli super lyhyt eli 27. Lämpöpussilla ja Burana 600 mentiin. Täällä veikkailtiin keskenmenoa.......

Nyt itsellä kp38 ja menkkoja ei vaan kuulu.....pari kertaa olen juossut vessaan sata varmana että vuoto alkaa, mutta ei. Menkkakipujakin oli päivällä.......Rasittavaa kulkea koko ajan suojalla varustautuneena, kun ei tiedä koska alkaa niagara.....
En mää usko et ois km kun negaa näytti. Hyytymiä kyllä tulee mut niitä taitaa tulla aina. Ja menkat oli vaan 2 päivää myöhässä.

Meinasin minäkin aiemmin valittaa vuodoista, mutta oikeasti mieli on niin maassa ettei edes jaksaisi valittaa. Eikä se vuoto nyt edes niin pahaa ole. Pahempaa kuin yleensä, mutta on sitä pahempaakin nähty ja koettu.

Tosi huono fiilis siis tänään.

Otti tosi paljon päähän eräs äitini kommentti pari päivää sitten, kun puhuin hänen kanssaan asiasta. Kyseessä ihan pikkujuttu, ja hyvällä tarkoitettu. Puhui siis siihen malliin, että auttaisko jos olisin vähän aikaa miettimättä asiaa ja antaisi ajan kulua... Hittoako se mun tilanteessa auttaisi? Kärsin lapsettomuudesta, ja ainoa tapa olla miettimättä raskautta olisi ehkäistä. Kärsin keskenmenoista, ja varma asia on, että keskenmenojen riski ei odottamisen ja iän myötä ainakaan laske. Juu, siitäpä vasta olisikin apua lapsettomuuteen - varmistaa sata varmaksi ehkäisyn avulla etten saa lasta...

Ja jos en ehkäise, tulen raskaaksi. Raskaana on vaikea olla ajattelematta raskautta.

Tiedän, että se on ihan hyvä neuvo ihmisille jotka vuodesta toiseen yrittävät eivätkä tule raskaaksi. Ja moni sellaisesta kärsinyt on kokenut, että lapsi on tullut sitten kun on lakannut ajattelemasta asiaa.

Mua vaan harmittaa niin pirusti tämä oma tilanne. Koska tässä ei taida olla muuta tehtävänä, kuin jatkaa yritystä ja kokea niitä keskenmenoja sen toivossa, että joku päivä raskaus ei loppuisi keskenmenoon.

Meinasin minäkin aiemmin valittaa vuodoista, mutta oikeasti mieli on niin maassa ettei edes jaksaisi valittaa. Eikä se vuoto nyt edes niin pahaa ole. Pahempaa kuin yleensä, mutta on sitä pahempaakin nähty ja koettu.

Tosi huono fiilis siis tänään.

Otti tosi paljon päähän eräs äitini kommentti pari päivää sitten, kun puhuin hänen kanssaan asiasta. Kyseessä ihan pikkujuttu, ja hyvällä tarkoitettu. Puhui siis siihen malliin, että auttaisko jos olisin vähän aikaa miettimättä asiaa ja antaisi ajan kulua... Hittoako se mun tilanteessa auttaisi? Kärsin lapsettomuudesta, ja ainoa tapa olla miettimättä raskautta olisi ehkäistä. Kärsin keskenmenoista, ja varma asia on, että keskenmenojen riski ei odottamisen ja iän myötä ainakaan laske. Juu, siitäpä vasta olisikin apua lapsettomuuteen - varmistaa sata varmaksi ehkäisyn avulla etten saa lasta...

Ja jos en ehkäise, tulen raskaaksi. Raskaana on vaikea olla ajattelematta raskautta.

Tiedän, että se on ihan hyvä neuvo ihmisille jotka vuodesta toiseen yrittävät eivätkä tule raskaaksi. Ja moni sellaisesta kärsinyt on kokenut, että lapsi on tullut sitten kun on lakannut ajattelemasta asiaa.

Mua vaan harmittaa niin pirusti tämä oma tilanne. Koska tässä ei taida olla muuta tehtävänä, kuin jatkaa yritystä ja kokea niitä keskenmenoja sen toivossa, että joku päivä raskaus ei loppuisi keskenmenoon.
Niin totta. Eipä tähän ajattelematta oleminen vaikuta mitenkään. Keskenmenoihin ei voi oikein vaikuttaa. Niitä tulee, jos on tullakseen. Stressaamisella ei asiaan ole vaikutusta. Olen nyt kokenut sen, etten kahteen vuoteen tullut raskaaksi (kun esikoista yritettiin) sekä sen, että tulee raskaaksi, mutta tulee keskenmenoja. En todellakaan osaa sanoa, kumpi on kamalampaa.. Mutta tosiaan ikää tulee lisää, että siinä mielessä ei yritystaukoja ole järkevää pitää. Toivotaan, että kaikki täällä olevat saisivat vihdoin sen onnistuneen raskauden! Sitä ennen koitetaan jaksaa ja muistetaan nauttia myös elämästä sellaisena kuin se on juuri nyt. :)

KevätTähti, teillähän on jo sen verran menetyksiä että eikös niiden syytä aleta jo tutkia? Jos kyseessä onkin vaan joku helposti korjattavissa oleva juttu, keltarauhasen ongelma esimerkiksi. Tämä ei varmaan nyt juuri sinua paljon lohduta, mutta onhan pelkkä raskaaksi tuleminen sentään jo puoli voittoa, monet ei koe sitäkään. Tsempit sinulle huonon päivän nujertamiseksi.

Vauvelille toivotaan vesiputousten ehtymistä. Ehkä, siis ehkä, tämä vuoto onkin nyt se viimeinen keskenmenosta selviämiseen ja sitten on kaikki valmiina kevätvauvaa varten! Yhtenä rintamana kohti plussaa siis.

Huutelen täältä kuumeilulomalta että ovisplussa tuli tänään ;) Talletukset dpo-2 ja -1. Jospa vihdoinkin..

bosch: Tutkimuksissahan käytiin nyt keväällä, sen takia yritys oli tauolla. Mitään ei löytynyt. Saa vielä nähdä keksinkö vielä jotain, mitä voisivat mielestäni tutkia, ja jos keksin, suostuvatko tutkimaan...

Se raskaaksi tulo ei kyllä ole muuta kuin kylmä rätti vasten kasvoja, jos ne raskaudet eivät ikinä johda mihinkään. Tasan yhtä lapsettomia sitä ollaan.

Yhteistyössä