Ei oo kutsuttu....tosin ei se kahvi kaapista kulu jos vieraatkaan ei sitä juotäällä ei käy ketään.
Ei oo kutsuttu....tosin ei se kahvi kaapista kulu jos vieraatkaan ei sitä juotäällä ei käy ketään.
siis ammattivalittajan hommiaammattivalittaja.
Hyvä ammatti sulla.ammattivalittaja.
ite et oo kutsunu. mä sentään oon kutsunu harrastamaan ja vissiin ajelullekkin.Ei oo kutsuttu....tosin ei se kahvi kaapista kulu jos vieraatkaan ei sitä juo
mää nukuin ko sää lähit ja auton nro 2 oon jo valinnuite et oo kutsunu. mä sentään oon kutsunu harrastamaan ja vissiin ajelullekkin.
On se siellä jossain kohtaa merkitty...kai.onko kahvipaketissa parasta ennen merkintää.
no sillä mä olin muutenki liikkeellä.mää nukuin ko sää lähit ja auton nro 2 oon jo valinnu
Niin tietysti...pöh.no sillä mä olin muutenki liikkeellä.
ei se ainakaan vuosia säily hyvänä avattunaonko kahvipaketissa parasta ennen merkintää.
kannatta mennä sitten myöhemmin nukkumaan.Puolisen tuntii ja sit vois mennä koittaa unta...ei sitä kyllä moneks tunniks riitä et ennen kellon soittoa sitä taas herää pyörimään.
Sen takii kahvia juovat vieraat saa tuoda omat kahvit mukanaan koska itellä ei yleensä ole ja jos on niin tiedä mitä matoja siellä jo vilisee.ei se ainakaan vuosia säily hyvänä avattuna
täytty tarkastaa kun kerkiää, avattu sitä ei vielä ole.ei se ainakaan vuosia säily hyvänä avattuna
Jaa miten myöhää...jos meen klo 23 niin herään joskus 04-04.30 aikoihin.Riippuu vähän.kannatta mennä sitten myöhemmin nukkumaan.
siirrät nukkumaanmenon alkua niin että heräät sillon kun pitäiskin.Jaa miten myöhää...jos meen klo 23 niin herään joskus 04-04.30 aikoihin.Riippuu vähän.
Ei se 30 min mitään auta , samalla tavalla herää ennen klo soittoa. Se vaihtelee vähän.Enne nukuin ihan sujuvasti 8-9h nykysin hyvä jos 5-6h.siirrät nukkumaanmenon alkua niin että heräät sillon kun pitäiskin.
Iha normi aikaan. Kello herättää 5.20 mut yleensä olen jo paljon aiemmin hereillä ja sit vaan pyörin ja oottelen et klo soi.mihin aikaan sun oikein pitää herätä ?
mä menen siihen aikaan nukkumaan kun sä heräät.