Kahvi piristääEi tuu mitään. Kun sai syötyä, alkaa väsyttää. Pää tyynyyn siis ja aa-aa.
Kivaa iltaa kaikille!
Kahvi piristääEi tuu mitään. Kun sai syötyä, alkaa väsyttää. Pää tyynyyn siis ja aa-aa.
Kivaa iltaa kaikille!
Kiitti. siinähän se. Pikkuhiljaa etiäpäin.
Miten sä oot voinu?
Piristää hetkeksi.Kahvi piristää
Sit voi ottaa lisää kahviiPiristää hetkeksi.
kahvi on pahaaSit voi ottaa lisää kahvii
No, mikäs ois parempaa?kahvi on pahaa
No teetä mä juon...lähinnä töissä ja kyläs. Mehu menee kans... lastenjuoma Limppareita en juuri juo,en esim itel osta kaappiin kun tosi tosi harvoin.Kylässä voin ottaa.No, mikäs ois parempaa?
Sainko mä ny oikeen käsityksen, ettet kotonasi juo juurikaan mitään?No teetä mä juon...lähinnä töissä ja kyläs. Mehu menee kans... lastenjuoma Limppareita en juuri juo,en esim itel osta kaappiin kun tosi tosi harvoin.Kylässä voin ottaa.
Saisin juoda sitä aina puolen tunnin välein.Sit voi ottaa lisää kahvii
Haittaaks se?Saisin juoda sitä aina puolen tunnin välein.
Haittaa. Ei koko ajan voi kitata kahvia.Haittaaks se?
No nyt kun kysyit niin en mä oikeestaan kauheesti juokaan.Sainko mä ny oikeen käsityksen, ettet kotonasi juo juurikaan mitään?
Kyllä mää joskus join mut lopetin joskus 16-17vuotiaana.en oo juonu kahvia. enkä juo.
PEHKULUPA EVÄTTYMä painun pehkuihin. öitä
Koitappa juoda jotain vähän enempiNo nyt kun kysyit niin en mä oikeestaan kauheesti juokaan.
muistan maistaneeni joskus 2 kymppisenä ja oli niin pahaa että siihen jäi.Kyllä mää joskus join mut lopetin joskus 16-17vuotiaana.
Täytyy yrittää.Iltasin pitää olla vähemmällä kun muuten ravaa veskis yöllä.Koitappa juoda jotain vähän enempi
menenpäsPEHKULUPA EVÄTTY
täällä ei käy ketään.eipä se sielä tyhjene kun ketään kahvinjuojaa ikinä kylässäkään käy.
on sitä ja sitte semmonen kapselikeitin lisänä.Onks päättömällä kahvii kaapissa vieraitte varalta?
ammattivalittaja.no työterveyslääkärin lapuista ei tarvii kinastella yhtään.
mitä hommia sä teet ?