Juu, ei sitä itsekään edellisissä raskauksissa näin aikaisessa vaiheessa ees miettiny äitiysvaatteita, mutta niin vaan tässä raskaudessa täytyy jo miettiä.
Mulla alkaa farkut vetämään niin puolesta ihan viimeisiään, toki fillarit ja leggingsit menee, mutta ei oikeen niitä pelkästään innostais pitää, varsinkaan sitten kun syksy tulee ja ilmat viilentyy.
Onneks on edellisistä raskauksista talvitakki tallella, käytän sitä sitte mikäli niin kylmä ehtii tulemaan.
Mä varmaan ihan suoriltaan tilaan jostain, h&m, ellos tai mitä noita nyt on. Toisaalta vois käydä kaupungilla pyörähtämässä joku vapaapäivä ja katella löytyiskö ihan noista kivijalkakaupoista äitiysvaatteita.
Mamadread, mä olen tota liivi asiaa pohtinut kans tässä, viittiikö niitä nyt jo hankkia, vai meinaako nää etupuskurit ottaa oikeen isonkin kasvupyrähdyksen jossain vaiheessa.
Kun ei viittis monia liivejä ostaa.
Tytöt on taas tänään ollu niin energistä, että tää äiti laittoi isin juoksemaan heidän perässä.
Ei työpäivän jälkeen jaksa, tää raskaus vie kyllä viimeisetkin mehut tästä äidistä.
Mutta pienten päikkäreiden jälkeen jaksaa taas.
Mulla oikeesti turvottaa ihan julmetusti tää masu ja vielä näin illalla se oikeen korostuu, valehtelematta näytän siltä, että olisin vähintään jo puolessa välissä raskautta, töissä asiakas tuli kysymään, että joko on tiedossa kumpi tulee, mä vastasin siihen, että ei ole, kun tässä on vielä melkein kymmenen viikkoa raskauden puoleen väliin ja tää asiakas sit ihmetteli, että onpas masulla jo kokoa. Mun oli siihen pakko vielä vastata, että kas kun en oo huomannu.
Ja tissit, ne oikeesti tuntuu kasvavan silmissä.. (mies on tosin tyytyväinen )
Koitettiin tossa vähän aikaa sitten kuunnella kuuluisko vauvan sydämen syke ja sieltähän se kuului, on se vaan niin ihanan kuulosta, mieskin siinä vähän itkeä tihrusti, kun tajusi, että se oli vauvan syke.
Ja no, kyllähän sitä iteltäkin vähän itkua pääsi.
Lenkillä oon jaksanu käydä, tokikaan ne ei yhtä pitkiä oo kuin ennen raskautta, mutta kuitenkin.
Ja "pelattiin" me miehen kanssa vähän sulkapalloakin, aika iisisti tosin.
Nyt jos sitä menis suihkuun vois sitä kai nukkumaankin suunnata jossain vaiheessa.
Huomenna on onneks vapaapäivä ♡♡♡♡♡!
Susanna & Pähkinä 10+3