Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

Ja en siis tahdo tällä poikkeavuus kysymyksellä mitään pahaa tai aiheuttaa mitään kränää! :unsure:(n)

Mietin vaan mitä mieltä ihmiset ovat asiasta.
En mä ainakaan ottanut sitä pahalla, halusin vaan jakaa oman kokemukseni asiasta. Mun mielestä on tosi tärkeää nimenomaan miettiä ja läpikäydä näitä juttuja, koska ne voi tulla kenen tahansa kohdalle. Mun pojan geenimutaatio oli täysin satunnainen, ei siis periytyvä, vaan ainoastaan huonoa tuuria. Kaikilla meillä on geenivirheitä, hänellä se vain osui arkaan kohtaan.

RubyS, en ottanut sun kommenttia pahalla, mulle toi kaikille jaksamisen mukaan on vaan punainen vaate kun niin monta kertaa olen ajatellut, etten jaksa enää, mutta on ollut vaan pakko jatkaa.
 
En mä ainakaan ottanut sitä pahalla, halusin vaan jakaa oman kokemukseni asiasta. Mun mielestä on tosi tärkeää nimenomaan miettiä ja läpikäydä näitä juttuja, koska ne voi tulla kenen tahansa kohdalle. Mun pojan geenimutaatio oli täysin satunnainen, ei siis periytyvä, vaan ainoastaan huonoa tuuria. Kaikilla meillä on geenivirheitä, hänellä se vain osui arkaan kohtaan.

RubyS, en ottanut sun kommenttia pahalla, mulle toi kaikille jaksamisen mukaan on vaan punainen vaate kun niin monta kertaa olen ajatellut, etten jaksa enää, mutta on ollut vaan pakko jatkaa.
Joo, ymmärrän. Ja tiedän tunteen. Enkä tarkoittanut sitä kirjaimellisesti vaan nimenomaan, kun on pakko jaksaa niin sitä pystyy venymään uskomattomiin suorituksiin. Joskus itsekin vihasin tuota lausetta, mutta näin jälkeenpäin katseltuna se ei tunnu enää niin pahalta ja ymmärrän sen syvemmän merkityksen. Toivottavasti sinäkin joskus <3
 
Moi!

Ei olla mekään keskusteltu tuosta vammaisuudesta sen enempää. Otetaan vastaan se mitä tulee. Ikinä noista ei voi kyllä tietää ja oon kyllä sitä mieltä että niinkin monimutkainen prosessi kuin koko hedelmöittyminen, raskaus ja synnytys on, niin pieniä ihmeitä Noi terveet lapset kyllä

Neuvolassa kun erikoisesta aikanaan synnytyksen jälkeen kun kävin, niin silloinkin sanoin että kaikki on hyvin jos lapsi on elossa ja terve. Toki asia ei aina näin siltikään ole, enkä halua ns jeesustella, mutta jokainen varmaan ymmärtää mun pointin.

Kyllä kuitenkin vammainenkin lapsi on jokaiselle vanhemmalle yhtä rakas kuin tervekin, uskon niin. Toivotaan kuitenkin että kaikki menisi ja olisi hyvin. Jos näin ei ole, niin sitten on mentävä sillä mitä eteen tulee.

Tästä hetkestä sen verran, että musta taas tuntuu ettei siellä mitään vauvaa ole. Oireet on taas hävinneet ja maha vähän litteämpi.
En tiedä. Tosi haastavaa tää epätietoisuus...

Mulla on kotona Doppler ja sillä oon yrittänyt kuunnella. Välillä sekunnin kaks saattaa kuulua nopea syke ja sit se taas häviää.
Vaijerit sanoo kun ei oo viikoistakaan varmuutta.

Osaatteko sanoo voiko raskaus keskeytyy ilman mitään oireita (kipuja tai vuotoa)? Tai varmaan voi mut miten yleistä se on?
Tai voiko olla et oireet jo alkaa helpottaa?
Huhhuh! Odottavan aika on kyllä todella pitkä...
 
Tuskin sitä itsekään pystyisi raskautta keskeyttämään, mikäli selviäisi, että vauvalla on joku poikkeama.
Mulla ainakin vauvaan kasvaa side jo niin aikaisessa vaiheessa, että on se niin rakas ja tärkeä jo tässä vaiheessa.

Mutta sen takia sitä toivotaankin, että vauva olisi terve, koska kuten kuurankukkia sanoo, on tää koko lapsen hankita niin monimutkainen juttu, että on oikeasti ihme, että sieltä se terve lapsi tulee.

Ja sen takia itse koitan olla koko raskaudessa mukana positiivisella fiiliksellä, ja asiasta puhutaan, mikäli tulee aihetta.

Mä kaivoin jo dopplerin esille, täytyy katella josko tänään tai huomenna kuuntelis, että kuuluko jo syke.

Eilen oli töissä kyllä hyvä päivä, pahoinvointi pysy suurimmaksi osaksi taka-alalla (välillä ehtis nostamaan kyllä päätään) ja oli muutenkin hyvä fiilis.
Masu nyt on vissiin alkanu kasvamaan, ei tää ainakaan pelkkää turvotusta voi olla.
Farkkuja (niitä vanhempia) ei pysty tätä menoa montaa viikkoa käyttämään.
Se ois äitiysvaatteiden, ennen kaikkea farkkujen jne osto eessä.

Mutta nyt on pakko mennä untenmaille, menee silmät kohta kiinni huomaamatta.

Susanna & Pähkinä 10+3
 
Seulat ei tosiaan kerro lopullista totuutta, mulle noi ultrat ehkä on enempi tärkeitä sen suhteen että vakavat rakennepoikkeamat on mahdollista nähdä siinä. Että jos ei ole elinmahdollisuuksia mahan ulkopuolella tms... Tai jos on jotain välitöntä hoitoa vaativaa, niin siihen osataan varautua.

Keskenmeno voi olla oireetonkin,itselläni on ollut kaksi, joista toinen alkoi kivuista ja viikko siitä vuotoa ja toinen selvis vasta np-ultrassa. Ei mitään oireita. Yleisyydestä en tiiä, mut musta tuntuu että kaikki on mahdollista tässä maailmassa....
Sen sijaan raskausoireiden vähentyminen tai Aaltoilu on ihan normaalia....
Itselläni oireilu vähenee päivä päivältä, tai pahoinvointi lähinnä.

.
 
Josko uskaltaisin tänne hypätä mukaan pikkuhiljaa, 9+5 menossa :) La olisi näillä näkymin 5.1 ultran mukaan.

Kaikenlaisia olotiloja on tähän aikaan jo mahtunut ehkä suurimpana väsymys ja huimaus. Pahoinvointiakin oli mutta syömisellä aika hyvin saanut sen hillittyä.
 
Mustakin tuntuu, että töstä toisesta pitää siirtyä aika aikasin äitiysvaatteisiin.. Esikoisesta siirryin vasta joskus viikolla 16-17 ja silloki tuntu jo vähä liia aikaselle siirtyä:D nyt jo jääny kaikki vyöt kaappiin, mullaku ei ikinä mitkää housut ilman vyötä pysy, kiitos turvotuksen pysyy loistavasti jalassa :D
Oireet vaihtelee, välil ällöttää ja väsyttää, ja välil ei mitään.. Iltasin vaa turvottaa.. Viel viikko ja päivä ni päästää vihdoin ekaan ultraan, aika matelee..

Meri & pötsi 7+1
 
Mistä te hommaatte äippävaatteita? Täällä ei myydä missään ja omatkaan ei oikein enää mahdu. Mulla on yksi ainoa maksimekko, kai mä käytän sitä sit koko kesän ja ihmettelen syksyllä et millä tarkenen :D

Mulla on huomenna neuvola, jee! Sitä ennen pitää käydä astmalekurilla vuosikontrollissa. Molemmat heti aamusta, niin ei ehdi jännittään.

Mulla on nyt taas semmonen olo et kuolen tähän huonoon oloon. Onneksi on jo aamuista alkanut vähän helppaan, suurin piirtein puolen päivän yli pääsee jo ihan ok fiiliksissä. Sit loppupäivä meneekin kuolemaa tehdessä. :( Mun pitäis viikonloppuna mennä tekeen yks työvuoro, miten mä ikinä selviän siitä?!?
 
Vaikka ei saisi, mutta siitä huolimatta pelottaa että onko kaikki hyvin masuasukilla. Mutta kait se merkki että kaikki on hyvin kun maha kasvaa, turvottaa ja muita oireita on?

Pitäis vaan muistaa rautatabletti syödä joka päivä, eilen unohin niin kylläpä tänään on väsyttänyt, onneks on vapaapäivä ollut.

Mä en ekassa raskaudessa, enkä ehkä tässäkään raskaudessa(en tiiä vielä) hommannu raskausvaatteita. tykkään pitää farkkulegginssejä ja collareita niin ne menee vaik maha kasvaa. Tukivyö pitää taas hommata kun maha kasvaa. Se autto tosi paljon viimeks.

9+6 :p
 
Mä googletin tota puheena ollutta keskeytynyttä keskenmenoa ja löysin sellaiset prosentit kuin kaikista keskenmenoista 3-4% ois keskeytyneitä. Mutta tiedä sitten, samalla sivustolla sanottiin, että raskauksista menee kesken 10-15%. Toisella sivustolla luku oli 40% (!), joskin siinä oli kai mukana kemialliset raskaudet.
Toisaalta näitä ei kannata ehkä liikaa miettiä kun ei niille itse mitään voi. Voi vuotaa tai ei vuoda ja voi olla oireita tai olla olematta, tulos on että on joko raskaana tai ei. :alien: Oi että mä odotan että vauvan liikkeet alkaa tuntua! Se on ihan parasta aikaa.

Äitiysvaatteita voi tilata netistä. Mä oon yrittäny kirppareilta katsoa, mutta hyvin istuvia housuja on vaikea löytää. Joten äitiyshousuja joutuu varmaan hommaamaan. Paitoja löytää helpommin. Liivejäkin oon miettinyt, viitsiskö jo ostaa imetysmallia vai meinaakohan nuo vielä merkittävästi lisää paisua. .. :ROFLMAO:

Mulla on ollut kamalan raskas työviikko! Väsyttää. Eikä tee mieli syödä mitään ja väkisin pitää keksiä mikä menis alas. Appelsiinimehu maistuu kyllä erityisen hyvältä ja ylipäätään hedelmät uppoo parhaiten. Mutta jospa tää tästä.

Mamadread ja itu 7+3
 
Juu, ei sitä itsekään edellisissä raskauksissa näin aikaisessa vaiheessa ees miettiny äitiysvaatteita, mutta niin vaan tässä raskaudessa täytyy jo miettiä.
Mulla alkaa farkut vetämään niin puolesta ihan viimeisiään, toki fillarit ja leggingsit menee, mutta ei oikeen niitä pelkästään innostais pitää, varsinkaan sitten kun syksy tulee ja ilmat viilentyy.
Onneks on edellisistä raskauksista talvitakki tallella, käytän sitä sitte mikäli niin kylmä ehtii tulemaan. :D
Mä varmaan ihan suoriltaan tilaan jostain, h&m, ellos tai mitä noita nyt on. Toisaalta vois käydä kaupungilla pyörähtämässä joku vapaapäivä ja katella löytyiskö ihan noista kivijalkakaupoista äitiysvaatteita.

Mamadread, mä olen tota liivi asiaa pohtinut kans tässä, viittiikö niitä nyt jo hankkia, vai meinaako nää etupuskurit ottaa oikeen isonkin kasvupyrähdyksen jossain vaiheessa.
Kun ei viittis monia liivejä ostaa.

Tytöt on taas tänään ollu niin energistä, että tää äiti laittoi isin juoksemaan heidän perässä.
Ei työpäivän jälkeen jaksa, tää raskaus vie kyllä viimeisetkin mehut tästä äidistä.
Mutta pienten päikkäreiden jälkeen jaksaa taas.

Mulla oikeesti turvottaa ihan julmetusti tää masu ja vielä näin illalla se oikeen korostuu, valehtelematta näytän siltä, että olisin vähintään jo puolessa välissä raskautta, töissä asiakas tuli kysymään, että joko on tiedossa kumpi tulee, mä vastasin siihen, että ei ole, kun tässä on vielä melkein kymmenen viikkoa raskauden puoleen väliin ja tää asiakas sit ihmetteli, että onpas masulla jo kokoa. Mun oli siihen pakko vielä vastata, että kas kun en oo huomannu.

Ja tissit, ne oikeesti tuntuu kasvavan silmissä.. (mies on tosin tyytyväinen )

Koitettiin tossa vähän aikaa sitten kuunnella kuuluisko vauvan sydämen syke ja sieltähän se kuului, on se vaan niin ihanan kuulosta, mieskin siinä vähän itkeä tihrusti, kun tajusi, että se oli vauvan syke.
Ja no, kyllähän sitä iteltäkin vähän itkua pääsi.

Lenkillä oon jaksanu käydä, tokikaan ne ei yhtä pitkiä oo kuin ennen raskautta, mutta kuitenkin.
Ja "pelattiin" me miehen kanssa vähän sulkapalloakin, aika iisisti tosin.

Nyt jos sitä menis suihkuun vois sitä kai nukkumaankin suunnata jossain vaiheessa. ☺
Huomenna on onneks vapaapäivä ♡♡♡♡♡!

Susanna & Pähkinä 10+3
 
Mua vähän hirvittää kertoa fb'ssä tulevasta perheenlisäyksestä. Ei minua kenenkään sukulaisen komentti pelota vaan pikemminkin puolituttujen ja vanhojen kavereiden. Ja kyllä tästäkin huolimatta tahdon ilmoittaa, onhan se iso juttu meille :LOL:

Miksi ihmiset kuvittelevat kaikkien lapsien olevan vahinkoja jos äiti on nuori, vanhempi tai lapsia on jo ennestää kolme? Rasittavaa...

Senkin takia olen karsinut fb kavereistä yli puolet joille en tahdo kertoa raskaudesta.

Käykö kukaan edes jonkin verran samanlaisia ajatuksia läpi? (n)
 
Oon kans miettiny tuota et mitähän ihmiset aattelee, vaikka eihän sillä pitäis olla merkitystä :D jos joku aattelee että on vahinko nii omapahan on ongelmansa vaikka kyllähän se ärsyttää. Me oltiin miehen kanssa vielä muutama vuosi sitten sitä mieltä ettei haluta lapsia ja tässä uskossa on suurin osa kavereista. Ootan innolla niitä ilmeitä ku tää paljastuu :giggle:
 
Itse en juuri meinannut facessa edes ilmoitella asiasta. Ne saa muutenkin tietää kenen tarvii ja muut näkee viim sit kun vauva on syntyny.. ;)
Äitiysvaatteita mulla oli 10v sitten käytössä ihan vaan farkut, hame ja pari paitaa. Ei sillon juuri ollu edes valikoimaa kaupoissa niin kun on nyt. Pitää nui farkut kaivella jostain ja testata mahtuuko. Jos sitä vielä jonkun paidan vaikka hankkis syksyn piristykseksi. :)
Seuloista en ole vielä päättänyt et osallistunko, ehkä. Poikkeavuudet käsitellään sit jos niitä ilmenee.
Turvotukset on pahimpia puolen päivän jälkeen. Töissä ei onneksi kukaan ole huomannut tai sit ovat vaan niin kohteliaita eivätkä utele..:D Tekis mieli kertoa mut yritän odotella viikon päähän ainakin. Jotenkin jänskättää töissä kertoa kun aloitin vasta tuolla osastolla (hedelmöittymisviikolla!) ja mitä kaikki ajattelee kun oonki sit heti raskaana.. :cautious: vaikka mun oma asiahan se on..

Viikon päästä ois eka neuvola! :love: Kuinkahan sitä jaksaa sinne asti..:whistle::barefoot:(n):ninja:

Lellu & muru 7+5
 
Seulat ei tosiaan kerro lopullista totuutta, mulle noi ultrat ehkä on enempi tärkeitä sen suhteen että vakavat rakennepoikkeamat on mahdollista nähdä siinä. Että jos ei ole elinmahdollisuuksia mahan ulkopuolella tms... Tai jos on jotain välitöntä hoitoa vaativaa, niin siihen osataan varautua.

Keskenmeno voi olla oireetonkin,itselläni on ollut kaksi, joista toinen alkoi kivuista ja viikko siitä vuotoa ja toinen selvis vasta np-ultrassa. Ei mitään oireita. Yleisyydestä en tiiä, mut musta tuntuu että kaikki on mahdollista tässä maailmassa....
Sen sijaan raskausoireiden vähentyminen tai Aaltoilu on ihan normaalia....
Itselläni oireilu vähenee päivä päivältä, tai pahoinvointi lähinnä.

.

Kiitokset Repa vastauksestasi. Näin se varmasti menee, että jotkut keskenmenot aiheuttaa oireita ja toiset sitten taas ei. Mutta parempi varmaan jos ei mieti, kaikki selviää aikanaan. :)

Oireiden aaltoilu tosiaan jatkuu täälläkin. Että niiden puolesta on vaikea sanoa mitään. Rinnat ei oo ollu missään välissä yhtään kipeät tai arat, mutta koko on kyllä vähän kasvanut.

Viikon päästä eka neuvola ja joskus ehkä enskuussa sitten eka ultra, niitä odotellessa. :)
 
Mistä te hommaatte äippävaatteita? Täällä ei myydä missään ja omatkaan ei oikein enää mahdu. Mulla on yksi ainoa maksimekko, kai mä käytän sitä sit koko kesän ja ihmettelen syksyllä et millä tarkenen :D

Mulla on huomenna neuvola, jee! Sitä ennen pitää käydä astmalekurilla vuosikontrollissa. Molemmat heti aamusta, niin ei ehdi jännittään.

Mulla on nyt taas semmonen olo et kuolen tähän huonoon oloon. Onneksi on jo aamuista alkanut vähän helppaan, suurin piirtein puolen päivän yli pääsee jo ihan ok fiiliksissä. Sit loppupäivä meneekin kuolemaa tehdessä. :( Mun pitäis viikonloppuna mennä tekeen yks työvuoro, miten mä ikinä selviän siitä?!?

Moikka!

Katsoppa esim. tällanen merkki kuin mama licious. Noita vaatteita oon ite edellisessä raskaudessa käyttäny. Löytyy monesta netin vaatekaupasta.
On ollut kyllä ihan hyviä mammavaatteita. :)
 
Mä googletin tota puheena ollutta keskeytynyttä keskenmenoa ja löysin sellaiset prosentit kuin kaikista keskenmenoista 3-4% ois keskeytyneitä. Mutta tiedä sitten, samalla sivustolla sanottiin, että raskauksista menee kesken 10-15%. Toisella sivustolla luku oli 40% (!), joskin siinä oli kai mukana kemialliset raskaudet.
Toisaalta näitä ei kannata ehkä liikaa miettiä kun ei niille itse mitään voi. Voi vuotaa tai ei vuoda ja voi olla oireita tai olla olematta, tulos on että on joko raskaana tai ei. :alien: Oi että mä odotan että vauvan liikkeet alkaa tuntua! Se on ihan parasta aikaa.

Äitiysvaatteita voi tilata netistä. Mä oon yrittäny kirppareilta katsoa, mutta hyvin istuvia housuja on vaikea löytää. Joten äitiyshousuja joutuu varmaan hommaamaan. Paitoja löytää helpommin. Liivejäkin oon miettinyt, viitsiskö jo ostaa imetysmallia vai meinaakohan nuo vielä merkittävästi lisää paisua. .. :ROFLMAO:

Mulla on ollut kamalan raskas työviikko! Väsyttää. Eikä tee mieli syödä mitään ja väkisin pitää keksiä mikä menis alas. Appelsiinimehu maistuu kyllä erityisen hyvältä ja ylipäätään hedelmät uppoo parhaiten. Mutta jospa tää tästä.

Mamadread ja itu 7+3
Totta Mamadread. Ei noita kannata liikaa miettiä, kun ei niille kukaan kuitenkaan mitään voi. Pitää olla positiivinen ja ajatella että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. :)Ehkä se eka ultra vähän tilannetta helpottaa.

Täälläkin tuo appelsiinimehu on kyllä monelta oksennukselta pelastanut. Viimeyönä oli joku 4 tuntia oksennus kurkussa koko ajan. En muista että esikolta olis näin paljoa oksettanut, ehkä tää sitten on tyttö kun kaikki sanoo, että tytöt on hankalampia raskausaikana, kuin pojat. Tiedä sitten miten on. :)

Tsemppiä kaikille pahoinvointiin ja väsymykseen. Eiköhän se kohta ala helpottaa. :)
 
Mä en kyllä ymmärrä tuota, että mitä se kenellekään kuuluu milloin joku saa lapsen ja monesko se on. Eikö lapsen syntymä / saaminen ole kuitenkin lähtökohtaisesti positiivinen asia?? Ja jos ei ole, niin tuskin siitä julkisesti huudellaan.

Itseäni ei kyllä koskaan ole kiinnostanut monesko lapsi jonkun vauva on tai minkä ikäisenä lapsi on saatu. Pääasia on, että sekä lapsi, kuin äitikin voi hyvin.

Joten älkää välittäkö toisten ihmisten ikävistä kommenteista. Lapsen saaminen on jokaisen henkilökohtainen ja onnellinen asia, nauttikaa siitä ja onnea kaikille odotukseen!! :)
 
Tosta kertomisesta... Meidän odotus on puhdas ylläri kaikille, oli sitä itsellemmekin :) en tykkää käyttää sanaa vahinko koska aikuisia ollaan ja tiedetään miten ne vauvat saa alkunsa, joten enempikin suunnittelematon :whistle:
Mulle on kuitenkin yks ja sama mitä ns. Kylillä puhuvat... Se mikä hieman hävettää on kun töissä julistanut moneen otteeseen että meille ei enää lapsia tule, niin nyt on kiva sitten ohimennen mainita et oon raskaana :LOL:

Taisin kehua että olo parantunut mut kusetin,eilen oli ihan karsee ja tänäänkin kolkuttelee paha olo mutta uhmaten kävin lenkillä ja jopa painoja kokeilin pitkästä aikaa... Kyl tää tästä (y)
 
Juu, kyllä sitä itsekin miettii välillä, että mitähän ihmiset mahtaa ajatella, mutta toisessa hetkessä jo tajuaa, että ajatelkoot muut ihmiset mitä haluaa, tää on meijän elämä ja me tehdään asiat just niinkuin me halutaan.
Ja meille on tärkeintä se, että lähipiiri on iloinen meijän puolesta ja koska näin on, niin muut ihmiset on vähän se ja sama.

Mä oon facebookissa muutenkin jo ennen karsinut ne ns. Turhat pois, joten sitä ei tartte enää tehdä. Ja voi olla, että ei facebookiin juuri ollenkaan laiteta ilmoitusta perheenlisäyksestä tai ehkä laitetaan, emmä tiedä. Siellä ei tuu vaan nykyään sen pahemmin vietettyä aikaa, kyllä sen pari kertaa päivässä käy vilkaisemassa, mutta siinä se. Ja miehellä ei koko facea ees ole.
Ja koska lähipiiri tietää, niin muille ei tarvitse edes kertoa.

Eikä se kertominen muille nyt ees jännitä, esikoisen odotuksen aikana jännitti, koska olin 18 ja ensimmäinen lapsi. Mutta kun sitä näytti, että kaikki sujuu hyvin, niin ne loputkin epäilijät käänsi kelkkansa.

Vapaapäivä on ihana! Vaikka sää nyt onkin vähän tuulinen, niin mielummin sitä miehen ja lasten kanssa kotona on, kuin töissä.
Toki sitä on kiva olla aikuisten parissakin olla, siis onhan tuo mies aikuinen, mutta meinaan siis just työkavereita.

Kohta pääsee syömään, mies on tehny bravuuriansa ja meillä kahdella on nälkä.
Ja toki lapsilla, kunhan heräävät päikkäreiltä.

Syömisen jälkeen kauppaan.
Täytyy mennä visusti vauvanvaate osaston ohi, etten sorru ostamaan niitä. :)

Mut joo, mä voisin mennä tekemään aloittamani salaatin loppuun.

Susanna & Pähkinä 10+4
 
Tuosta facebookista päätettiin jo aiemmin miehen kanssa että ei siellä edes asiaa sen kummemmin "julisteta". Ehkä sitten kun lapsi syntyy niin voidaan laittaa päivitys ilouutisesta :) itsellä on siellä kuitenkin paljon sellaisiakin ihmisiä joiden kanssa ei juuri tule oltua tekemisissä mutta niitä ei voi sieltä syystä tai toisesta poistaakaan. Raskaus ei näille ihmiselle kuulu ja muutoin elämässäni enemmän olevat saa kyllä asiasta tietää sitten kasvotusten :)
 
Mietin tässä tänään, miten mukavaa on, kun tästä meidän ryhmästä alkaa osalla olla np-ultrat jo ihan likellä ja pahimmat riskiviikot pian ohi :) itsellä vielä kolme viikkoa ultraan, ja tuntuu piiitkältä ajalta näin malttamattomalle. Toiveikkaana olen arvuutellut olisiko vuoto ihan pikkiriikkisen vähenemään päin.
 
Mietin tässä tänään, miten mukavaa on, kun tästä meidän ryhmästä alkaa osalla olla np-ultrat jo ihan likellä ja pahimmat riskiviikot pian ohi :) itsellä vielä kolme viikkoa ultraan, ja tuntuu piiitkältä ajalta näin malttamattomalle. Toiveikkaana olen arvuutellut olisiko vuoto ihan pikkiriikkisen vähenemään päin.
Toivotaan että ois vähenemään päin! :love:

Mäkin oon niin malttamaton ettei mitään rajaa! :LOL: Kaksi viikkoa np-ultraan jolloin ollaan jo alottamasa rv 14. :geek: Huomenna alkaa rv 12. Loppupeleissä aika menee hurjaa vauhtia vaikka se tuntuukin matelevan :sleep:
 

Yhteistyössä