The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakotin itteni kaupan kautta, ruokaa en ostanut...olis pitäny ostaa jotain sokeri namii mut en ostanu. Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.
Nyt neitokainen...
...ensikskin jos ja kun on paha mieli nii ketju on ihan jees paikka kaataa se niskoiltaan pois. Ei kaiken tartte eikä kuulu olla bumtsibum- oujeetä.

... toisetteeks, montako asiaa maailmasta keksit missä ihan ehdottomasti tarttee sitä toista? Siis jos ei lasketa niit tilanteita mis kaksi kättä ja bläkkändekker ei riitä? (Eikä bläkkändekkerillä mitään oikeita töitä tehdä. Ne vaan opettaa kattelemaan muita merkkejä kun on tarpeeksi monet käämit polttanu ja tympääntynyt leluihin)
Älä jää kaipaamaan yhtä bläkkändekkerii. Et sinä semmoisella tee mitään.

... kolmannetteeks, jos mä olisin aikanaan jääny murehtimaan ja märehtimään yhtä unelmien naista joka joskus vuonna -84 antoi mulle pakit (Minulle? Kummallista?) niin voisin märehtiä sitä vieläkin. Ja olla yhtä hemmetin hyvää avioliittoa ja neljää lasta köyhempi.

... neljännetteeks, jos sanot, että olen lähdossä vaik Linnanmäelle, tuletko mukaan?
Tai jos toteat, yhyy, yksin ei voi tehdä mitään kivaa
Niin kumalla tavalla se ihkaoikea mr. Tinkuliini sinut helpommin löytää? Mitäs luulet?

Äläkä sano, että mitään ihkaoikeeta mr. Tinkuliinia ei ole olemassa. Mä takaan ja vannon että on.

...meinasin vastata mutta sitten aattelin...

Vastaan kuitenki :)

Ei. Tartte. Olla. Positiivisena.

(y)
Pientä ihmistä joskus saa ihan reilusti vituttaa ja tuelta.
Se on normaalia. Tervettä.

Mut tippuminen siihen syvään kaivoon missä mistään ei viitti edes vittuuntua on asia jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni. Sieltä on vitun vaikee päästä pois ja pahinta on se, että siitä ei itte välitä.

Yinksu
Pientä ihmistä joskus saa ihan reilusti vituttaa ja tuelta.
Se on normaalia. Tervettä.

Mut tippuminen siihen syvään kaivoon missä mistään ei viitti edes vittuuntua on asia jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni. Sieltä on vitun vaikee päästä pois ja pahinta on se, että siitä ei itte välitä.
Mä olen siellä....en mä halua tällästä mutta tiedätkö kun tää ottaa voimille jopa enemmän kuin ero ekasta exästä. Tää epäonnistumisen tunne ja kaikki se pettymys ...kaikki oli jo mietitty valmiiksi ja nyt vedettiin matto alta ja putosin kuilun pohjalle.Kyllä mä yritän mutta... Kyllä sä varmaan tiedät sen tunteen kun sydämessä tuntuu niin että pakahtuu siihen tunteeseen kun löytää sellasen ihmisen joka saa sen aikaan. Ja mä löysin sellasen, en ettiny mitenkään se vaan tulla tupsahti ja yhtä lailla se myös hävisi. Joten...mä yritän ja yritän mutta se on vaikeeta.Pettymys kun kaikki mitä suunniteltiin yhdessä on meenyttä. Ja tiedän kyllä että ryven itsesäälissä ja kaikkea muuta mutta just nyt en pysty ajattelemaan mitään. En mä enää ole irlissäkään kenellekkää vinkunu että ihan itekseni yritän selvitä.

Mä olen kai muutaman kerran maininnut että olen metsästänyt hihattomia paitoja joita vois käyttää kesällä mutta joissa ois puolikorkea kaulus ettei noi sädehoitoalueet saa aurinkoa.

Tänään löysin!

-Ja huomenna viilenee niin että vois talvivermeisiin peittoutua...

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Halleluja ja ylistys ilmojen herralle ilmojen viilenemisestä (y). Alkaa jo riittämään tämä tukala kuumuus :sick:. Joskin tuolla kadulla tuli äsken nainen vastaan coretex takissa, farkuissa jne. Hänellä taisi olla edelleen vilu o_O. Asteita kun näkyy olevan vaivaiset 25 varjossa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä