Niin joo kyllä,mutta kukkiiko nyt jo tänä vuonna vai meneeko useempi vuosi,että kukkii? Viime vuonna ei kukkinut viellä. En oikein oo löytänyt googlaamalla tietoja.Kesä-syyskuu
Niin joo kyllä,mutta kukkiiko nyt jo tänä vuonna vai meneeko useempi vuosi,että kukkii? Viime vuonna ei kukkinut viellä. En oikein oo löytänyt googlaamalla tietoja.Kesä-syyskuu
Nyt neitokainen...Pakotin itteni kaupan kautta, ruokaa en ostanut...olis pitäny ostaa jotain sokeri namii mut en ostanu. Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.
AiNiin joo kyllä,mutta kukkiiko nyt jo tänä vuonna vai meneeko useempi vuosi,että kukkii? Viime vuonna ei kukkinut viellä. En oikein oo löytänyt googlaamalla tietoja.
En miekään ehkä joskus saan tietääAi
En tiedä.
GrillausUkkonen. Kaatosade. Grillaus.
Mikä ei kuulu joukkoon?
En miekään ehkä joskus saan tietää
Pientä ihmistä joskus saa ihan reilusti vituttaa ja tuelta....meinasin vastata mutta sitten aattelin...
Vastaan kuitenki
Ei. Tartte. Olla. Positiivisena.
Vastaan - sepelvaltimotulehdus?Ukkonen. Kaatosade. Grillaus.
Mikä ei kuulu joukkoon?
Mä olen siellä....en mä halua tällästä mutta tiedätkö kun tää ottaa voimille jopa enemmän kuin ero ekasta exästä. Tää epäonnistumisen tunne ja kaikki se pettymys ...kaikki oli jo mietitty valmiiksi ja nyt vedettiin matto alta ja putosin kuilun pohjalle.Kyllä mä yritän mutta... Kyllä sä varmaan tiedät sen tunteen kun sydämessä tuntuu niin että pakahtuu siihen tunteeseen kun löytää sellasen ihmisen joka saa sen aikaan. Ja mä löysin sellasen, en ettiny mitenkään se vaan tulla tupsahti ja yhtä lailla se myös hävisi. Joten...mä yritän ja yritän mutta se on vaikeeta.Pettymys kun kaikki mitä suunniteltiin yhdessä on meenyttä. Ja tiedän kyllä että ryven itsesäälissä ja kaikkea muuta mutta just nyt en pysty ajattelemaan mitään. En mä enää ole irlissäkään kenellekkää vinkunu että ihan itekseni yritän selvitä.Pientä ihmistä joskus saa ihan reilusti vituttaa ja tuelta.
Se on normaalia. Tervettä.
Mut tippuminen siihen syvään kaivoon missä mistään ei viitti edes vittuuntua on asia jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni. Sieltä on vitun vaikee päästä pois ja pahinta on se, että siitä ei itte välitä.
Onneksi viilenee-Ja huomenna viilenee niin että vois talvivermeisiin peittoutua...
Todella! ei tuu töistä mitään helteillä.Onneksi viilenee
Lämmin on eri kuin tuskasen kuuma ja jatkuva pääkipu ja huono olo.kesällä kuuluu olla lämmintä ja talvella kylmää.
no kaikilla ei ole. ei edes suurimmalla osalla.Lämmin on eri kuin tuskasen kuuma ja jatkuva pääkipu ja huono olo.
Mut me joilla on niin ei kiva.no kaikilla ei ole. ei edes suurimmalla osalla.
kyllä mullekkin kelpais tasanen +19 koko kesän.Mut me joilla on niin ei kiva.
tuolla kadulla tuli äsken nainen vastaan coretex takissa, farkuissa jne. Hänellä taisi olla edelleen vilu . Asteita kun näkyy olevan vaivaiset 25 varjossa.
Veti siellä toinen nainen nahkatakissakin
täytyy joku suojakerroin olla päällä tällä paisteella.Veti siellä toinen nainen nahkatakissakin
Mulla on farkut kesät talvet. Kengätkin on umpinaiset.Halleluja ja ylistys ilmojen herralle ilmojen viilenemisestä . Alkaa jo riittämään tämä tukala kuumuus . Joskin tuolla kadulla tuli äsken nainen vastaan coretex takissa, farkuissa jne. Hänellä taisi olla edelleen vilu . Asteita kun näkyy olevan vaivaiset 25 varjossa.