..ja ma meinasin heittaa ihan ruottia tohon vastaukseksi mutta en sitten heitakaan kun multa puuttuu ne haakon merkit kaytostaEnkai mä lomaani tuhlaa minkään kakaran hoitamiseen, hoitakoon ne jotka sen on väsänneet!
Mää ja ukkokulta startataan mopedit ja lähetään kiertämään Ruotsia
Kiitti.- MC Ruttunaaman Enkelit <3
Tuossa kohtaa näkyykin just hyvin miksi mummousloma on parempi ku äitiyslomaEnkai mä lomaani tuhlaa minkään kakaran hoitamiseen, hoitakoon ne jotka sen on väsänneet!
Mää ja ukkokulta startataan mopedit ja lähetään kiertämään Ruotsia
...no kuka se kaski kahvinsa sinne kaataa? Eiko toi oma suu nyt ois ollu jotenkin loogisempi paikkaKiitti.
Arvaa kauanko kestää putsata näppäimistö kahvista.
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, mä olen kurkkuani myöten täynnä toisistamme nauttimista ennen Torniota. Sitä kun on tottunut elämään rinnakkain mutta enemmän tai vähemmän omaa elämää, 24/7 rupee toisen pärstä nyppimään.....ja ma meinasin heittaa ihan ruottia tohon vastaukseksi mutta en sitten heitakaan kun multa puuttuu ne haakon merkit kaytosta
Mutta - oi, kuinka kuulostaakin teijen kahden irtiotto huikeen mahtavalta lomareissulta ! Nauttikaa maisemanvaihdoksista ja toisistanne - MC Ruttunaaman Enkelit <3
Ma tietan tuon...kun ei vahalle ajalle oo toista nahnykaan, niin onhan siina ihan selkee sopeutuminen kun alvariinsa onkin pallisteltavana...No mutta, kipakkaa matkantekoa teille kummallekin, riidelkaahan ja jurputtakaahan kunnolla - sitten se sopiminenkin maistuu hyvalta ....Jos vanhat merkit paikkansa pitää, mä olen kurkkuani myöten täynnä toisistamme nauttimista ennen Torniota. Sitä kun on tottunut elämään rinnakkain mutta enemmän tai vähemmän omaa elämää, 24/7 rupee toisen pärstä nyppimään...
MC Ruttunaaman Enkelit
Näppis saattaa olla puhdas mut ei tää silti koskaan hyvää jälkeä tee....no kuka se kaski kahvinsa sinne kaataa? Eiko toi oma suu nyt ois ollu jotenkin loogisempi paikka
...vaan nyt vissiin tulee puhdasta jalkea nappikseltas seuraavaksi joten ollos hoveli vaan
..eli tommoselle eemelin veijarille juurikin sopivan nappiksenNäppis saattaa olla puhdas mut ei tää silti koskaan hyvää jälkeä tee.
Olen onnistunut ostamaan tämmöisen ajatukset vääristävän näppäimistön.
niinkun meillä muilla oils aina positiivista sanomista.Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.
Pelkkää positiivista. Nytkin ketuttaa.niinkun meillä muilla oils aina positiivista sanomista.
...meinasin vastata mutta sitten aattelin...Pakotin itteni kaupan kautta, ruokaa en ostanut...olis pitäny ostaa jotain sokeri namii mut en ostanu. Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.
Positiivisuus on /ceestä.Pelkkää positiivista. Nytkin ketuttaa.
No joo mut tiedätte kyl.niinkun meillä muilla oils aina positiivista sanomista.
....anteeksiPositiivisuus on /ceestä.
Positiivisuus on /ceestä.
Ei sitä aina oo meilläkään. Halaus.Pakotin itteni kaupan kautta, ruokaa en ostanut...olis pitäny ostaa jotain sokeri namii mut en ostanu. Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.
Kesä-syyskuuMuuten kukas tiettää kukista/ kasveista?
Viime kesänä istutetut kuunliljat,millonka vois olettaa niiden kukkivan?