The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek: Enkai mä lomaani tuhlaa minkään kakaran hoitamiseen, hoitakoon ne jotka sen on väsänneet!

Mää ja ukkokulta startataan mopedit ja lähetään kiertämään Ruotsia
..ja ma meinasin heittaa ihan ruottia tohon vastaukseksi mutta en sitten heitakaan kun multa puuttuu ne haakon merkit kaytosta:barefoot::D(y)

Mutta - oi, kuinka kuulostaakin teijen kahden irtiotto huikeen mahtavalta lomareissulta :)! Nauttikaa maisemanvaihdoksista ja toisistanne - MC Ruttunaaman Enkelit <3

..ja ma meinasin heittaa ihan ruottia tohon vastaukseksi mutta en sitten heitakaan kun multa puuttuu ne haakon merkit kaytosta:barefoot::D(y)

Mutta - oi, kuinka kuulostaakin teijen kahden irtiotto huikeen mahtavalta lomareissulta :)! Nauttikaa maisemanvaihdoksista ja toisistanne - MC Ruttunaaman Enkelit <3
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, mä olen kurkkuani myöten täynnä toisistamme nauttimista ennen Torniota. Sitä kun on tottunut elämään rinnakkain mutta enemmän tai vähemmän omaa elämää, 24/7 rupee toisen pärstä nyppimään...

MC Ruttunaaman Enkelit :love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, mä olen kurkkuani myöten täynnä toisistamme nauttimista ennen Torniota. Sitä kun on tottunut elämään rinnakkain mutta enemmän tai vähemmän omaa elämää, 24/7 rupee toisen pärstä nyppimään...

MC Ruttunaaman Enkelit :love:
Ma tietan tuon...kun ei vahalle ajalle oo toista nahnykaan, niin onhan siina ihan selkee sopeutuminen kun alvariinsa onkin pallisteltavana...No mutta, kipakkaa matkantekoa teille kummallekin, riidelkaahan ja jurputtakaahan kunnolla - sitten se sopiminenkin maistuu hyvalta :)....

Yinksu
Pakotin itteni kaupan kautta, ruokaa en ostanut...olis pitäny ostaa jotain sokeri namii mut en ostanu. Parempi olla vaan hiljaa kun ei ole mitään positiivista sanomista.

Ai etta, ette niin tiia mita nakyy taivaalla!!!

Tummanpuhuvia kumpumaisia pilvimuodostelmia :)....se vois ehka sataa pirskauttaa vetta <3...

Pojanviikarit on fillareilla "meijen" rannalla kavereittensa kans ottamassa otetta kohta alkavasta lomasta...makkarat repuissa mukana, grillikatoksessa kokkaavat, ja juomistakin...Musta aivan ihana toi sallien lossiporukka, milla liikkuvat ja tuo hurttihuumori mita viljelevat <3...Toki lankattavat toisillensa, kun semmoinen uliuli-mussutus- olo on paalla mutta - osaavat sopiakin hyvassa hengessa.

Vaan me kaksi ruusua, joista toinen on toooosi rajahtanyt :D, nautitaan omituisen rauhallisesta perjantaista...

Yinksu
Väskyttää. Yritin nukkua niin ei onnistunut, puoli koomailin hetken. Viikon painanu huonoil unil niin nyt on ihan rätti poikki väsy.

Ja mitä mä edes teen viikonloppuna, mitään mieltä tehä mitään yksin kun aina saa olla yksin.Ja kaikilla juhlahumua tai sitä mökkeilyä. Vituttaa kun tiedän missä olisin nyt jos olis vielä missä olla.

Muuten kukas tiettää kukista/ kasveista?
Viime kesänä istutetut kuunliljat,millonka vois olettaa niiden kukkivan?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä