The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ne postinjakajat jouda nyt näin hyvillä ilmoilla mitään posteja kuljetella :cautious:. Jossain puistossa varmaan vetävät siestaa o_O.
No onneksi tossa oli kyseessä vaan kana.

Jos olisit laittanu pyttipannua ja kirje olis jääny matkalle, niin postissa ei olis mun jäljiltäni pystyssä enää mitään yhtiöitettävää tai myytävää.

Prkl tärkeet kirjeet kuuluu toimittaa perille ajoissa!
 
Tylsää.
...uuuaaahhhh, no eika oo!!

Mie oon ihan kuittivasypoikki ja eika kun "tulee tulee polkee polkee jaksaa jaksaa"...ja naen paivakuvia jo itestani aksailemassa keskella jarvea tuuliajoilla :D

Mutta ulkona on torkeen mahtava ilta- auringon paiste, ei niin millaan viittis olla sisalla...enka ookkaan vaan partsilla :D...paakkonen on ihan tuitui:alien:, aivan liian vauhdikas viikonaloitus takana ryntailyineen ja sahlayksineen. Loppuviikosta en sano mitn, koskapa se vaikuttaa :alien::alien::alien: eli hirvittaa jo etukateen toi organisoinnin maara ja asioitten muistaminen ja santaily....mutta siina on sitten Nykasta liikenteessa eli fifty- sixtya onnistumisten suhteen :D

Naah, ma oon superparas eli selatan kaiken (y):X3::D

Iltawilleilyja odotellessa siis kaikille ja varsinkin sulle - paivaa :)
 
Palomiehen suihku otettu..eika niin mitaan vaikutusta eli ihan sama kaviko suihkussa vai ei, lampsaa on :D

Ja viela kuumemmaksi kay, kun edessa olis taman powwopehkon selvittaminen...ma jo tanaan kattelin silla silmalla fiskarsseja ja ilmeisesti mun ilme kertoi jalleen vahintaan miljoonalla sanalla mita suunnittelin, kun tyokaveri tuli ja siirti sakset poydalta pois :D...en saa kuulema uneksiakaan.

Parturikampaamo Hupsis a la FreezeCat starttaa huomenissa, kun velloksien paakkoset pitas trimmeroida kuosiin...viela uskaltautuvat meikalaisen kasittelyyn, tilata saa ja muutoinkin kertoa mita haluaa mutta yllaripyllaria se ruukaa yleensa olla :D

Musiikit vain soimaan niin eivat ihan niin kuule, kun ma mumisen etta hupistakeikkaa...mites se nyt tuolleen ja taas:barefoot::alien:...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä