Jos mä menen nurkkaan (tuijottamaan MIB 2:a) niin saanko minäkin salmiakkia?Otatko sinne näitä
*kitalaki jo rikki*
Jos mä menen nurkkaan (tuijottamaan MIB 2:a) niin saanko minäkin salmiakkia?Otatko sinne näitä
*kitalaki jo rikki*
Näpyttelin niin kauan että päätön kerkes ekaksi laittaa kun yritin vielä ettiä että oliko 3,9l, 4,8l vai 5,2l V12 moottori mutta sitä ei ainakaan tuosta kuvasta ulkoapäin nähnyt.Joo, kiitos.
En toivu tasta ikuna
Nyt tuli jalkapuu ja nurkkakomennus.
EtJos mä menen nurkkaan (tuijottamaan MIB 2:a) niin saanko minäkin salmiakkia?
Toki. Näissä on vaan yksi väri mikä maistuu salmiakilta, muut hedelmältä mutta sisällä on kaikissa salmiakkijauhetta.Jos mä menen nurkkaan (tuijottamaan MIB 2:a) niin saanko minäkin salmiakkia?
jep, vahintaan - sais olla jesariin rullatut sormetkin...ja sekin jalakapuu on koristeltu sitten Lamborghinin kuvillaNäpyttelin niin kauan että päätön kerkes ekaksi laittaa kun yritin vielä ettiä että oliko 3,9l, 4,8l vai 5,2l V12 moottori mutta sitä ei ainakaan tuosta kuvasta ulkoapäin nähnyt.
muoks. Eikä tule. Jalakapuuta korkeintaan
No mita hiivattia!!*huutaa nurkasta famisen antama karkkipussi kapalissaan*Toki. Näissä on vaan yksi väri mikä maistuu salmiakilta, muut hedelmältä mutta sisällä on kaikissa salmiakkijauhetta.
*säästelee kitalakeaan*
Mä jaoin ne tasapuolisesti kun en ehtinyt vielä laittaa niitä matkaanNo mita hiivattia!!*huutaa nurkasta famisen antama karkkipussi kapalissaan*
Multa ei sitten naemma kysyta mitaan, vaan tullaan ja otetaan tosta noin vaan....kiertotieta viela.....hmpfh!*mokottaa*
Jos mä menen nurkkaan (tuijottamaan MIB 2:a) niin saanko minäkin salmiakkia?
Älä ny suutu, puoli kourallista saat sitte
...jaa...ma mikaan hatanen kuitenkaan oo...Mä jaoin ne tasapuolisesti kun en ehtinyt vielä laittaa niitä matkaan
Ei puoli kourallifta piifaa mihinkään.Älä ny suutu, puoli kourallista saat sitte
Rohmu.Ei puoli kourallifta piifaa mihinkään.
Ainoa oikea tapa fyödä falmiakkia on tunkea fitä pofket pullolleen ja muffuttaa. Fiihen tarvitaa PALJON falmiakkia.
Kyllä me mahdutaan faman falmiakkipuffin ääreen.No mita hiivattia!!*huutaa nurkasta famisen antama karkkipussi kapalissaan*
Multa ei sitten naemma kysyta mitaan, vaan tullaan ja otetaan tosta noin vaan....kiertotieta viela.....hmpfh!*mokottaa*
...minka pussin...???!!!Kyllä me mahdutaan faman falmiakkipuffin ääreen.
*muffuttaa pofket pullollaan*
Öitäpoikalasta toivotetaan hyvät yöt kukkujille.
Afiaa. Tofta piifaa muffutettavaa leffan loppuun afti.Tää ei ollut edes mikään iso pussi
*antaa isomman laatikon*
Ja kitalaki tykkääAfiaa. Tofta piifaa muffutettavaa leffan loppuun afti.