Hyvää yötä. Samoin ihan kohta. Onpa kello jo paljoAika toivottaa täältäkin hyvät yöt ja mennä nukkuun
Ei täs vielä nukkumaan pääse. Tarttee syödä laatikollinen salmiakkia ja kattoa leffa loppuun. Lara Flynn Boyle kun on käymässä niin ei silloin passaa nukkua.Kauniita unikuvia famille ja Lunaticille
...ma kalastelen tovin omiani, missa lie mokomat luurailevatkaan..
...mun pitas olla jo!!! Hyvin sikeesti tuhisemassa ja uneksimassa...mutta kun huudatan vaan musaa eika vasyta.Ei täs vielä nukkumaan pääse. Tarttee syödä laatikollinen salmiakkia ja kattoa leffa loppuun. Lara Flynn Boyle kun on käymässä niin ei silloin passaa nukkua.
Mä menin petiin kymmeneltä herätäkseni kahdelta ja sit pyörin viiteen saakka kunnes nukahdin ja heräsin vasta nyt. Töttöröööö...Valvoin myöhään mutta en nukkunut myöhäään.
Ei sullakaan mee hyvin unien suhteen.Mä menin petiin kymmeneltä herätäkseni kahdelta ja sit pyörin viiteen saakka kunnes nukahdin ja heräsin vasta nyt. Töttöröööö...
Alitajuinen toiveAaaapua! Mä klikkailin itseni vahingossa "tilaa odottajan uutiskirje" sivulle enkä ollut päästä mitenkään pois.
Halaus sulle.Skipatkaa yli tää viesti jos ette jaksa vinkumista. Huono aamu, ikävä... Ihan hirmuinen sellainen.