Yinksu
Eli tuun sun luorillaamista ja ryyppämistä.
Eli tuun sun luorillaamista ja ryyppämistä.
Tiiatko. Kun ma en voi oikeen muuta kuin toivoa, etta oon osannut opastaa ja tukea ja auttaa lastani loytamaan oman itsensa ja sen, etta osaa tarpeen vaatiessa kuunnella oikein sydantansa ja etta han osaa tehda ne oikeat, itsellensa tarkeat valinnat ja suuntaukset. Ja etta ymmartaa myos, etta hanenkin teoillaan tai tekemattomyyksillaan on omat seurauksensa. Mutta etta osaisi olla rehellinen itselleen ja siten myos tasapainossa itsensa kanssa.joo paras ois jos se vois olla mun kaa koko ajan tiiäks miks on helppoo ja rakstan lapsii kun niitten kaa voi olla normaalisti ja mikään asia ei oo tabu noh enhän mie seksistä puhu ja punastelen vielläkin kun sanon tybylle kun menee potalle et muista pyhkii pimmppis siis siis sitä pimppi sanaa mä ujostelen ei voi mitään kyse on myöst siitä et mut laitettiin eristys selliin kun olin 8 vuotta ja mitän muuta pahaa en tehny kun tutkin maailmaa ja noh yhen molon päälle räkäsin se hakas mut mun on aina ollu vaikee ainaa kiintyy khenkään noh oon opettanu sitä tärekeyttä lapselleni... mut kun mun sydän haluu koko ajan seikkailla huoh kun kukaan ei ymmärrä et mun on pakko mielteisestikkin elettävä sydämmen mukaan ja sen opetan tytöllenikin koska se on puhasta elämää mut jos joku ikinä käyttäää tyttöäni hyväkseen niin noh mä teilaan sen. ootko sä itte miettiny mitä sä tekisit jos joku saisi sun lapsen sydämen pahlle päälle?
tuo on kyl aina hyvää tekemistärillaamista ja ryyppämistä.
Hyva kun lahdit ! Ja jos kerran mukavasti vasyttaakin, niin ei muuta kuin nukkumaan, kerran sille tilaustakin olisiHitto että mä oon väsyny. Pienten mutkien kautta päädyin veljen luo ja sielähän sitä meni mukavasti melkeen työpäivän verran aikaa. Pihalla koko ajan joten happimyrkytys lie tullu. Ihan jees reissu mitä nyt ruvettii kyselee ja sittehän se oli melkeen itkun paikka taas, sain nieleskeltyä itkut mutta joo, sitte ku lähin sieltä ni vähän veti mieltä matalaksi. Nyt oisin aika valmis jo peiton alle.
Mitähän mä huomiselle keksisin...
tulee kiire opetella ryyppäämään.Eli tuun sun luo
No joko opetellaan tai sitten otetaan smurffi limppariitulee kiire opetella ryyppäämään.
no tiäks mä löi 5000 euro et real madrdi voittaa pelin kertoimel 2,6 mut joo mitäpä se raha enään haidee ku missanu kaiken muunVoisin väittää, että mun tän illan suosikkiohjelman voittaa Madrid.
Piti lähtee kotiin sen verran ajoissa että ehtii virittäytyä finaalitunnelmiin
Mee pihallemitäs sitte keksis, ei edes nukuta.
koko päivän ollu, tulee pian raittiin ilman myrkytys.Mee pihalle
No hö, ei sit.koko päivän ollu, tulee pian raittiin ilman myrkytys.
Nuku hyvin, oitaMää oon väsyny joten öitä.
Kerpeles, ni otylsää saatana.