Tuttua. Tänään nukuin sentään puoleen seitsemäänHuomenta vaan. Kiva kun ei edes vapaalla nukuta. Tulee hiton pitkä päivä taas.
Ne kato noi nykynuoret rynnii mummojen ja eläkeläispappojen ohiTaaskaan mää en päässy korkkaammaan tasatonnista
Enkä minäkään.Taaskaan mää en päässy korkkaammaan tasatonnista
Sitten sun on mentävä sinne.Mun pitäis kuulemma mennä tänää järvenpäähän serkkutapaamiseen ja jos mua ei siellä näy niin kuulema ne tulee hakemaan vaikka väkisin.
Niinpä niiSe on tampereen reissu tänään. Suhahdan taas keravan ohi.
En oo ollut sielläpäinkään ja sitäpaitsi uusi tonni oli korkattu jo kun tulin paikalleEnkä minäkään. Saakelin Bitch.
Tai piilouduttava hyvinSitten sun on mentävä sinne.
Sori, mä en ole herännyt vielä.En oo ollut sielläpäinkään ja sitäpaitsi uusi tonni oli korkattu jo kun tulin paikalle
Aijaa. Tulet aika lähelle mua.Mun pitäs mennä Espooseen. Duunikaveri entisestä tiimistä menee naimisiin parin viikon kuluttua ja haluaa pitää kollegoille jonkin sortin jämäpolttarit
Pitäskö jäädä tikkurilassa ja vaihtaa junaa?Niinpä nii
Elikkä alkoholihuuruista sekoiu aiheuttamassa paheksuntaaMun pitäs mennä Espooseen. Duunikaveri entisestä tiimistä menee naimisiin parin viikon kuluttua ja haluaa pitää kollegoille jonkin sortin jämäpolttarit
Sulla on sentäs auto. Mulla ei ole.Mitähän sitä sitten tekis, vähän on niinkun hukassa. Aiemmin kun astu vaan ovesta ulos niin pääs pihalle ja veden ääreen suoraan mutta ny taas jumitan täällä betonihelvetissä
Eipä ees ulos huvita mennä kun ahdistaa ihmiset. Pitää varmaan hypätä autoon ja ajella vaan päättömästi ympyrää niin ei tarvi täällä olla.
Perhanan perhana, tää oli siis mun.Mitähän sitä sitten tekis, vähän on niinkun hukassa. Aiemmin kun astu vaan ovesta ulos niin pääs pihalle ja veden ääreen suoraan mutta ny taas jumitan täällä betonihelvetissä
Eipä ees ulos huvita mennä kun ahdistaa ihmiset. Pitää varmaan hypätä autoon ja ajella vaan päättömästi ympyrää niin ei tarvi täällä olla.
Vähän arvelinkin.Perhanan perhana, tää oli siis mun.
Yinksu
Meen kansanvaunulla ja tuun sillä myös kotiin. Ajan itse.Elikkä alkoholihuuruista sekoiu aiheuttamassa paheksuntaa