Kivaa reissua.Heips vähäksi aikaa. Hilppasen junalle.
Voisit tulla siivoo tänne , mä en vaan saa aikaseks vaikka pitäis. Ei huvita ei jaksa, itseasiassa en oo jaksanut ees välittää.Mitähän sitä tekisi tänään? Piti vain levätä, mutta itse asiassa täytyisi keksiä jotain puuhaa.
Murunen, heti tulisin. Kunpa asuisit lähempänä. Ja sitä autoakaan ei meillä vielä ole.Voisit tulla siivoo tänne , mä en vaan saa aikaseks vaikka pitäis. Ei huvita ei jaksa, itseasiassa en oo jaksanut ees välittää.
niin olis.Se on tampereen reissu tänään.
Pitää varmaan hypätä autoon ja ajella vaan päättömästi
Tarkistaako ylläpito nykyään kaikki uudet ketjut?
Sori häiriö, mutten saa misään vastausta.
Et häiritse. Luulen että tarkistaa tietynlaiset ketjut.Tarkistaako ylläpito nykyään kaikki uudet ketjut?
Sori häiriö, mutten saa misään vastausta.
ihan uus juttu mulle ainakin.Tarkistaako ylläpito nykyään kaikki uudet ketjut?
Oletko laittanut kuvan tai linkin? Voi johtua siitä.Ongelma on siis, että kun teen ketjun, ylläpito sanoo tarkistavansa sen ennen julkaisua.
Ennen näin ei ole käynyt. Miksi nyt?
Julkaistu ei ole niitä ketjuja jotka ylläpito lupasi tarkistaa.
ihan uus juttu mulle ainakin.
Ai sullakin on. Mulla on hupireissu. Olen muutaman tunnin ja sitten kotiin.niin olis.
AA okei. Olis siinä linkki mkutta ne ovat enennkin mennyt läpiOletko laittanut kuvan tai linkin? Voi johtua siitä.
Voi olla.AA okei. Olis siinä linkki mkutta ne ovat enennkin mennyt läpi
Onko tullut kiristystä hieman aiheisiin?
Onko vain harmailla?Siis, uutta ketjua ei luoda ilman tarkistusta? Onpa mennyt oudoksi.
Mutta mitä järkeä siinä olisi? Ketjun sisällä saa sitten suoltaa mitä vaanOnko vain harmailla?