Yinksu
Ja herään yhen aikaa yölläsillon pitää mennä nukkumaan.
Ja herään yhen aikaa yölläsillon pitää mennä nukkumaan.
Lepää ihminen. Löhöä sohvalla ja jutustele meidän kanssa jotain. On se päivä huomennakin ja sitten saa taas ahertaa.Ei kai niin mitään. Enempi kai henkistä taas. Tai no fyysistä kans. Sellasta vuoristorataa.Arki.
sun pitää alkaa tekemään yövuoroja.Ja herään yhen aikaa yöllä
Joo, ei tarvis sit tehdä paljo mitään. Ei ne edes maksais niin tulisin halvaksi.sun pitää alkaa tekemään yövuoroja.
ai. kyllä ne mulle maksaa.Joo, ei tarvis sit tehdä paljo mitään. Ei ne edes maksais niin tulisin halvaksi.
toi vuoristorata kuulostaa paremmalta kuin pitkään jatkuva tasainen räntäsadeEi kai niin mitään. Enempi kai henkistä taas. Tai no fyysistä kans. Sellasta vuoristorataa.Arki.
...ah..ma luulin, kun laitoit "Noin kavi taallakin...", etta sakin oisit menna viipottanut kalvakoissa kintuissasi kesahousuissa kauppaan....Noin kävi täälläkin. Laitoin makkarasopan tulille, niin tartti piipahtaa lähikaupalla... kun joku järsi eilen kyrsän kylmänä lätkämatsin tiimellyksessä.
Eiko ookin kerrassaan ihunia <3 ..?...onononononononKatteleehan näitä mieluummin kuin lumikinoksia ja räntäsateita
No en nyt menis vannomaan.toi vuoristorata kuulostaa paremmalta kuin pitkään jatkuva tasainen räntäsade
Onhan mulla kesähousut jalassa. Just sen vuoksi kinttuni ovat kalvakat kun ne ovat jalassa koko kesän....ah..ma luulin, kun laitoit "Noin kavi taallakin...", etta sakin oisit menna viipottanut kalvakoissa kintuissasi kesahousuissa kauppaan....
Ehdin innostua...
..mutta vielahan tuota joudat kinttujasi tuulettamaan
..eikakun siis...antaapahan olla....*huokaisee syvaan*Onhan mulla kesähousut jalassa. Just sen vuoksi kinttuni ovat kalvakat kun ne ovat jalassa koko kesän.
Ne on sitten vähän vinksahtaneetai. kyllä ne mulle maksaa.
Ne on sitten vähän vinksahtaneet
Ihan vapaasti teilla nuinemmää ainaskaan salli mtn otattelua sisarusten kesken
jos eripuraa ilmenee niin komennan eri huoneisiin tms
kuinka vaanIhan vapaasti teilla nuin
Mutta meillapa saa riidella ja lankatella seka harjoitella vallankin niita sovittelun taitoja . Kaikki tunteet ovat tervetulleita ja kasittelyvapaita
Mun mielesta mieluummin nuin kuin etta ne tukahdutetaan.
Kuka tassa on turpiinmattamisesta puhunutkuinka vaan
mun mielestä ihmisen pitää kyetä hillitteen itteensä, ts. ei sovi hillua miten sattuu
esim. päätä pitempi isoveikka ei voi mättää pikkuveikkaa turpaan jos sattuu huvittamaan
Vaikka noi pojat taalla otteleekin, niin meilla se kuitenkin rajoittuu tohon turpakarajointiin...mika menee toisinaan niin hurjaksi etta siihen on puututtava. Kasiksi eivat ole kayneet.tottahan tunteita saa näyttää mutta pitää se joku roti olla
mun isoveli veti mua turpaan kun olin pieni ja tykkään että se oli perseestä
enää en jaksa yhtään kuunnella sen isottelua
Onpa ihaniaKatteleehan näitä mieluummin kuin lumikinoksia ja räntäsateita