The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noin kävi täälläkin. Laitoin makkarasopan tulille, niin tartti piipahtaa lähikaupalla... kun joku järsi eilen kyrsän kylmänä lätkämatsin tiimellyksessä.
:cautious:...ah..ma luulin, kun laitoit "Noin kavi taallakin...", etta sakin oisit menna viipottanut kalvakoissa kintuissasi kesahousuissa kauppaan....

Ehdin innostua:):barefoot:...

..mutta vielahan tuota joudat kinttujasi tuulettamaan(y)

Iltawilleroiset loppusuoralla, jaksaajaksaa painaapainaa...:barefoot:

Tuli muuten vaaraan aikaan kaytya suihkussa:alien:. Menin taas yltio- optimistisena hajatelmoimaan, etta kappas vaan - tasta tuleekin rauhallinen ilta.

o_O
Rauhallinen?
Kun en edes ma taida oikein tuntea tuota sanaa:barefoot:...

Vasyneet veljekset. Sikahuonoa lapanheittoa. Akilleenkantapaata. Need I say more.....erotuomarointia. Sita ennen laskin kymmeneen.

Monta kertaa:barefoot:

Liian lammin siina sitten tuli. Taas. Ei laskemisessa, vaan tuossa rauhoittumisessa...:D

Mutta toi tirpanen on jotain ihmeellista :). Kaiken vellosten meuhkaamisen keskella ipana vain kattoa tillittelee mua, unihiekat silmissaan, ja hymyilee leveasti...kipittaa mun luo ja sipisee:..".aiti..ei ne tosissaan oo...kuitenkin tykkaavat toisistansa ihan hirveesti..kato kun - rakkaudesta se hevonenkin potkii!"

<3

Ihan vapaasti teilla nuin :)

Mutta meillapa saa riidella ja lankatella seka harjoitella vallankin niita sovittelun taitoja :). Kaikki tunteet ovat tervetulleita ja kasittelyvapaita :)

Mun mielesta mieluummin nuin kuin etta ne tukahdutetaan.
kuinka vaan

mun mielestä ihmisen pitää kyetä hillitteen itteensä, ts. ei sovi hillua miten sattuu

esim. päätä pitempi isoveikka ei voi mättää pikkuveikkaa turpaan jos sattuu huvittamaan

tottahan tunteita saa näyttää mutta pitää se joku roti olla

mun isoveli veti mua turpaan kun olin pieni ja tykkään että se oli perseestä

enää en jaksa yhtään kuunnella sen isottelua
Vaikka noi pojat taalla otteleekin, niin meilla se kuitenkin rajoittuu tohon turpakarajointiin...mika menee toisinaan niin hurjaksi etta siihen on puututtava. Kasiksi eivat ole kayneet.

Täälä saatiin vasta lapsukaiset nukkumaan, kun ei millään haluais mennä nukkumaan :)
No pari viikkoako tässä kouluja on enään. En kyllä ymmärrä miten jaksavat, koko iltapäivän ja illan juoksivat ympäri tonttia ja taloa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä