The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon väsynyt nyttenkn ja aamulla kans. Työpäivä meni kyl nopeesti mutta oon vaan niin väsynyt että itkettää. Pääsiskin vaan ovesta astumalla omalle pihalle mut ei tonne betoniviidakkoon huvita lähteä.
Tinku. Mä mainitsin tästä jo aiemminkin, mutta kun muistaakseni olit taannoin suunnittelemassa uuden kämpän etsimistä... niin miksi et nyt alkaisi etsiä sellaista?
Siinä sinulla olis muuta miettimistä ja kivaa puuhaa kattella semmoinen kämppä mistä pääsee pihalle? Jos kotipaikkakunnallasi vaan tarjontaa on.

Yinksu
Tinku. Mä mainitsin tästä jo aiemminkin, mutta kun muistaakseni olit taannoin suunnittelemassa uuden kämpän etsimistä... niin miksi et nyt alkaisi etsiä sellaista?
Siinä sinulla olis muuta miettimistä ja kivaa puuhaa kattella semmoinen kämppä mistä pääsee pihalle? Jos kotipaikkakunnallasi vaan tarjontaa on.
Ei täällä ole sellaisia kun haluan. Enkä ole vieläkään satavarma haluanko edes asua täällä en kyllä tiedä missä muuallakaan kun työpaikka kuitenkin rajoittaa. Eikä mun mielenkiinto just taas täl hetkellä jaksa miettiä moisia.

Ei täällä ole sellaisia kun haluan. Enkä ole vieläkään satavarma haluanko edes asua täällä en kyllä tiedä missä muuallakaan kun työpaikka kuitenkin rajoittaa. Eikä mun mielenkiinto just taas täl hetkellä jaksa miettiä moisia.
Kokeiles ny kumminkin kurkata tarjonta suurinpiirtein sieltäpäin.
Kun kerran olit aiemmin funtsimassa uutta kämppää niin älä ny sitä haavetta hautaa jos yks parisuhde meni persiilleen.
Uudet nurkat ja kulmat vois tehdä sinulle hyvää.

Mä oon väsynyt nyttenkn ja aamulla kans. Työpäivä meni kyl nopeesti mutta oon vaan niin väsynyt että itkettää. Pääsiskin vaan ovesta astumalla omalle pihalle mut ei tonne betoniviidakkoon huvita lähteä.
Hei, nyt otat rennosti :)...oliko sulla parveke(sori ma en muista)? Jos on niin sille lokolokoilemaan, sita ennen haet vaikka jadee itelles tai viileeta juotavaa, laitat musat soimaan ja vaan olet.

Meijen piha on parhaillaan yks helvetinesikartano eli patsia pukkaa :D aurinko tehottaa. Mutta jahka ma ens viikonloppuna joudan kunnolla pihalla olemaan ja pyllimaan, niin tarkotus olis laittaan kahden omppupuun valiin semmonen lekottelukeidas :)...katotaan miten eukon kay suunnitelmissaan :D

Ma kavin tuulettamassa kalvan kalpeita kinttujani :D:alien: eli kavin kaupassa. Joku Kumma on taalla syonyt lahestulkoon kaikki salaattiainekset puis, joten piti kayda hakemassa lisaa....ja awwwwww <3, siella oli kevatsipulinippuja:p!! Mii hapi :)

Ne isot pienet ilonaiheet(y)

....:alien:ja taas multa lipsuu....:barefoot::X3:

• Tykkää
Reactions: epek ja Boobabe
vierailija
Mä päätin kokeilla eds pari päivää go-fat-go-dieettiä ja voisinpa väittää jo nyt että kuivakkaa sapuskaa.

Ja niinko miksi saa syödä puuroa mutta sitä ei voi vaihtaa vaikka täysjyvänäkkäriin? Typerääkin typerämpi dieetti.
On joo!
Opettelin kauan sitten erään ruokavalion toisten kaverina ja monen monta asiaa jäi siitä - ne siis teki todella hyvän olon, jolla jaksaa tuntitolkulla eikä mitään vaivaa tuu kylkiäisenä:)
Samalla viitsimisvaivalla sekin menee, eikä ukko huomaakaan, että noudattaa sellaista usein:giggle:

Iltaa murut :love:
Kylläpä olin väsyny töiden jälkeen,tuntu että voimat on lopussa ja päänsärky iski. Nyt kuitenkin alkaa olo olemaan ok. :((y)

Mukavaa viikonalkua sinne. :)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä