The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneksipa ei tarvinnut itekseen tehda vaan parhaassa mahdollisessa seurassa :)

Ajelehan varovasti perille asti sitten kun liikenteeseen lahdet :) eli Team Ahman sanoin - Turvallista matkaa*kasi lipassa*
Oli kyllä surkea esitys, saatiin koko viikonlopun aikana tuhottua 2 pulloa skumppaa. Tosin kyllä jutut on ala-arvoisia myös selvin päin..

On tää maailma taas parannettu oikein huolella, välillä jopa naurahdettiin ääneen

Oli kyllä surkea esitys, saatiin koko viikonlopun aikana tuhottua 2 pulloa skumppaa. Tosin kyllä jutut on ala-arvoisia myös selvin päin..

On tää maailma taas parannettu oikein huolella, välillä jopa naurahdettiin ääneen
No ette tyo nyt ihan kuivin suin olleet, hiukan paasitte kostuttamaan kielenkantojanne - seuraavaan kertaan sitten jai jo pesankostuketta :D

Ja hyva kun porukassa kaansitte taas maailman oikein pain makaamaan, siekin kestat pikkasen paremmin, ainakin maanantain verran, kuukkeleita(y)

No ette tyo nyt ihan kuivin suin olleet, hiukan paasitte kostuttamaan kielenkantojanne - seuraavaan kertaan sitten jai jo pesankostuketta :D

Ja hyva kun porukassa kaansitte taas maailman oikein pain makaamaan, siekin kestat pikkasen paremmin, ainakin maanantain verran, kuukkeleita(y)
Mulla on asiat ihan hyvin jos kuukkelit on ainoa ongelma, yhden kaverin äiti kuoli joku aika sitten ja toisen miehellä todettiin syöpä. Niitäkin sekä itkettiin että heitettiin sairasta herjaa

Niin :)?

Perille kylla meni sujuvasti, etta on aarimmaisen paheksuttavaa innostua ylipaansa yhtaan mistaan ja tolkutonpaisyytta on se, etta sen jopa nayttaa ja viela sanoittaakin :eek:..mutta mitas ma talle omalle "aivot-on-vissiinkait-mutten-osaa-kayttaa-niita-Obelix"-syndroomalleni voin, kuuluu muhun ja se on naas naas :)

Tajusin kans etta tanssiminen on noynoy, minkaan asian puolesta leijuminen tai what ever on :rolleyes::rolleyes::rolleyes::confused::confused::confused::alien::alien::alien: eli kuten sanottua - ma ihan oikeesti kovasti yritan himmata ja alasajaa tata horhoyttani ja yritan hillita ja olla jaapuikkopjarse, vaiheessa olen viela joten syntinen olen :)

Ja sita hiien foliohattuakaan en ole mennut paskartelemaan, tosin mulla sais varmaan olla semmonen foliohaalarikokovartalopukunen(y)mutta siina ois sitten riskina se, etta oisin tammosella aurinkoisella kelilla taas jalleen liian loistavana ja pirtsakkana etta:alien::cautious::unsure::X3::D

Ja jossain vissiin taitaa olla semmonen hilavitkutinsaatonappulakin etta paasee estamaan turhat jorinani, joten :)(y)

Mutta - aurinko paistaa, ma lahden ulos tsekkaamaan mansikkamaata ja ihastelemaan omppukukkasia ja nauttimaan :p*vilkuttaa*

:)

vierailija
Voiskos joku paukauttaa tissit näkyville
Iske kii :)
Eronnut Tuksu etsii treffikumppaneita Facebook-ilmoituksella! - Sami Sinokki - Käyttäjiltä - Seiska Live
Kohublondi Johanna Tukiainen erosi äskettäin kihlatustaan Veijo Lallista. Näyttää siltä, että ero on lopullinen, sillä Johanna julkaisi äsken Facebook-tilillään treffi-ilmoituksen.

Ilmoituksen mukaan Johanna etsii vakavaan suhteeseen miestä, joka mieluiten ei itse ole julkisuuden henkilö. Johanna aiempi suhde Veijoon kaatui pitkälti erimielisyyksiin uskonasioista ja Johannan tärkein vaatimus kumppanilta onkin se, ettei tämä tee pilkkaa kristinuskosta.

Aidot ja oikeat treffipyynnöt Johanna pyytää lähettämään kuvallisena sähköpostitse.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä