Oli kyllä surkea esitys, saatiin koko viikonlopun aikana tuhottua 2 pulloa skumppaa. Tosin kyllä jutut on ala-arvoisia myös selvin päin..Onneksipa ei tarvinnut itekseen tehda vaan parhaassa mahdollisessa seurassa
Ajelehan varovasti perille asti sitten kun liikenteeseen lahdet eli Team Ahman sanoin - Turvallista matkaa*kasi lipassa*
No ette tyo nyt ihan kuivin suin olleet, hiukan paasitte kostuttamaan kielenkantojanne - seuraavaan kertaan sitten jai jo pesankostukettaOli kyllä surkea esitys, saatiin koko viikonlopun aikana tuhottua 2 pulloa skumppaa. Tosin kyllä jutut on ala-arvoisia myös selvin päin..
On tää maailma taas parannettu oikein huolella, välillä jopa naurahdettiin ääneen
Mulla on asiat ihan hyvin jos kuukkelit on ainoa ongelma, yhden kaverin äiti kuoli joku aika sitten ja toisen miehellä todettiin syöpä. Niitäkin sekä itkettiin että heitettiin sairasta herjaaNo ette tyo nyt ihan kuivin suin olleet, hiukan paasitte kostuttamaan kielenkantojanne - seuraavaan kertaan sitten jai jo pesankostuketta
Ja hyva kun porukassa kaansitte taas maailman oikein pain makaamaan, siekin kestat pikkasen paremmin, ainakin maanantain verran, kuukkeleita
eieieieieieieiiee--- ku se leijumineneikäkö tansseissa on tärkeintä että pääsee saatille eli pesälle
tanssimisen nautinnosta
Niin ?
Tää on kiva ketju ja sä sovit tänne just passelisti. Tervetuloa siis!Hieman outoa. Kuin kysyisi, että pidätkö enempi kuin hernekeittoa? -Siis jutut täällä. Mutta varmaan käypästä.
Joo, welcome, hernekeittoo kiitosHieman outoa. Kuin kysyisi, että pidätkö enempi kuin hernekeittoa? -Siis jutut täällä. Mutta varmaan käypästä.
Päivää pervåt
No päivää mummo
Ai ettei meikää enää ees tervehitä
( . ) ( . )Voiskos joku paukauttaa tissit näkyville
Mä paheksun ratissa samoja tyyppejäKävin muuten pitkällä päiväkävelyllä paheksumassa kiireisiä ohittelijoita
En kyl. Kerran, kun vilautin, tuli parille miespuoliselle ihan oikea käsirysy.Voiskos joku paukauttaa tissit näkyville
Kerran, kun vilautin, tuli parille miespuoliselle ihan oikea käsirysy.
Ei. Mä en tuntenut kumpaakaan. Se toinen ei vissiin uskonut että se toinen näki vilautuksen ja sit niille tuli riita.
tuliko käyttöoikeuskiistoja.
Iske kiiVoiskos joku paukauttaa tissit näkyville