The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
musta on jo kauan tuntunut et naiset ei oikein ymmärrä saunomista. sehän alkaa jo aamulla, siihen kuuluu suuri määrä piffejä ja makkaraa. toki myös virvokkeita, siis olutta. ehkä futismatsi samalla. saunominen päättyy seuravana aamuna. silloin harvoin kun joku nainen tulee tänne saunoon niin se on kuupallinen löylyä ja suihku. se jättää miehen tosi kylmäksi :)
Kylla ma ton tiian, etta se on piiiiitka kestoista nautintoa :)

...mutta minkas teet kun oot tammonen herkkahipiainen, joka tykkaa lauhkeista loylyseissioista...haahaa :D...mie taijankin olla tammonen sekundallinen melkein todellinen prinsessa :barefoot::ROFLMAO:

Ja niin huonoa settia pukkaa:notworthy:

• Tykkää
Reactions: famipala
musta on jo kauan tuntunut et naiset ei oikein ymmärrä saunomista. sehän alkaa jo aamulla, siihen kuuluu suuri määrä piffejä ja makkaraa. toki myös virvokkeita, siis olutta. ehkä futismatsi samalla. saunominen päättyy seuravana aamuna. silloin harvoin kun joku nainen tulee tänne saunoon niin se on kuupallinen löylyä ja suihku. se jättää miehen tosi kylmäksi :)
Helppoahan se silloin on kun on se oma sauna saunoa miten ja koska haluaa :)

Ja lempeät löylyt eikä niin että iho palaa. Toki enemmän kuin yksi kuupallinen.Pieni tauko tietty aina niiden välissä :D

Helppoahan se silloin on kun on se oma sauna saunoa miten ja koska haluaa :)

Ja lempeät löylyt eikä niin että iho palaa. Toki enemmän kuin yksi kuupallinen.Pieni tauko tietty aina niiden välissä :D
Mä en ole tähän nukkumalukkuun ottanu saunavuoroa lainkaan, vaikka tos on aikas hyvä saunaosasto tarjolla.

Mutta kun mä en koskaan tiedä miten mä olen paikalla niin en viittis maksaa turhasta.
Kolmen kilsan päässä on uimahalli.

• Tykkää
Osta iso nippu samaa sukkaa samassa värissä. Ei haittaa, vaikka muutama karkaa :)
Ai ei haittaa vai:cautious::alien:...ma erehdyin hankkimaan tassa semmoset sukkaset, etta hajattelin naitten nyt loytyvan pyykin jalkeen mulle...

Paha vaan. Pestessa vasta huomasin etta turskatti, ovatkin supalari ihan samanlaiset ja vissin likimain samaa kokoa esikoisen kanssa.....kun pesun jalkeen ei tuota mun kaappiin asti jaanyt yhtakaan tuotavaksi:barefoot:

:D

Ai ei haittaa vai:cautious::alien:...ma erehdyin hankkimaan tassa semmoset sukkaset, etta hajattelin naitten nyt loytyvan pyykin jalkeen mulle...

Paha vaan. Pestessa vasta huomasin etta turskatti, ovatkin supalari ihan samanlaiset ja vissin likimain samaa kokoa esikoisen kanssa.....kun pesun jalkeen ei tuota mun kaappiin asti jaanyt yhtakaan tuotavaksi:barefoot:

:D
Sitten sun täytyy tunkea sun sukkas esim housun taskuihin.
Varsinainen news flash, marketeissä myydään myös sellaisia ihan älyttömön käteviä pikkupyykin pesupusseja. Niksi-Pirkot ja Pirkat väsää sellaisen hetkessä vanhoista sukkahousuista :D

• Tykkää
Sitten sun täytyy tunkea sun sukkas esim housun taskuihin.
Varsinainen news flash, marketeissä myydään myös sellaisia ihan älyttömön käteviä pikkupyykin pesupusseja. Niksi-Pirkot ja Pirkat väsää sellaisen hetkesä vanhoista sukkahousuista :D
No housuntaskuista kait ma sitten niita oikeesti hoksaisin sen pesun jalkeen ettia:alien:....nooot:barefoot:!

Ja mulla on ollut parikin pesupussia. Huom. mennyt muoto:barefoot:

Ja ma en omista succaboxyja:notworthy:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä