The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei siinä oikein nauti saunasta,jos on kauhee ja haiseva :censored:yök.
Varsinkin se pukuhuone on kamala ja haiseva. Yritin ehdottaa, että remonttia odotellessa uusitaan sieltä ne irtokalusteet ja rallit lattialta ja teetätetään superperusteellinen pesu puku- ja pesuhuoneeseen. Mutta ei :confused: Pitäkööt saunansa, ei oo mulle tärkeä. Miestä käy sääliksi, hänkään ei halua sinne enää mennä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mutta heiii ruttanat ihanaiset mussukaiset :love:....

...miepa hilipasin ihan itekseni saunaan eli terkkusii loylysta :)

Ihan sain olla pitkin ja poikin ja paiskoo vetta menemaan just niin paljon kuin mun nahka kestaa :) <3

Mutta :cautious:...rauhoittiko se?

Tuota....:barefoot:....e :D

Kele kaveri just sano et tulee yöksi tyttöystävänsä kans. Ei siinä mitään, mukavaa vaan mut lakanat kaik likasia. Laitoin just koneeseen eli menevät nukkumaan max neljän tunnin päästä :D
Luulen kyllä että pitempäänkin ollaan hereillä :)

• Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Varsinkin se pukuhuone on kamala ja haiseva. Yritin ehdottaa, että remonttia odotellessa uusitaan sieltä ne irtokalusteet ja rallit lattialta ja teetätetään superperusteellinen pesu puku- ja pesuhuoneeseen. Mutta ei :confused: Pitäkööt saunansa, ei oo mulle tärkeä. Miestä käy sääliksi, hänkään ei halua sinne enää mennä.
Ei varmasti halua,tuntis vaan ihtesä melkein likasemmaksi,ku ennen saunaa o_O

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
musta on jo kauan tuntunut et naiset ei oikein ymmärrä saunomista. sehän alkaa jo aamulla, siihen kuuluu suuri määrä piffejä ja makkaraa. toki myös virvokkeita, siis olutta. ehkä futismatsi samalla. saunominen päättyy seuravana aamuna. silloin harvoin kun joku nainen tulee tänne saunoon niin se on kuupallinen löylyä ja suihku. se jättää miehen tosi kylmäksi :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta heiii ruttanat ihanaiset mussukaiset :love:....

...miepa hilipasin ihan itekseni saunaan eli terkkusii loylysta :)

Ihan sain olla pitkin ja poikin ja paiskoo vetta menemaan just niin paljon kuin mun nahka kestaa :) <3

Mutta :cautious:...rauhoittiko se?
Ilimiselevästi puuttui sekänpe

Tuota....:barefoot:....e :D
Martta-Toffee neuvoo topakkana pitämään vierasvuodevaatteet aina ojennuksessa (y)
Pyh .Martta voi tulla ihan itte tänne pitämään niitä ojennuksessa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä