eiköhän tuohon löydy ratkaisuHmm,pitää testata mahunko mie ennää lauteille,ku isäntä mennee makkuulle lauteelle,vai pittääkö mun olla alhaalla
eiköhän tuohon löydy ratkaisuHmm,pitää testata mahunko mie ennää lauteille,ku isäntä mennee makkuulle lauteelle,vai pittääkö mun olla alhaalla
PäälleHmm,pitää testata mahunko mie ennää lauteille,ku isäntä mennee makkuulle lauteelle,vai pittääkö mun olla alhaalla
Ei siinä oikein nauti saunasta,jos on kauhee ja haiseva yök.Me äskettäin luovuttiin meidän saunavuorosta. Mies on siellä yksin käynyt viime ajat ehkä kerran kuussa. Vanha, haiseva läävä, yök. Ehkä sitten otetaan taas vuoro joskus, kun on remontoitu.
...tuota...kylla kait siihen konstit keksii...Hmm,pitää testata mahunko mie ennää lauteille,ku isäntä mennee makkuulle lauteelle,vai pittääkö mun olla alhaalla
Joo,onha tuo kiva ratkaisuPäälle
Varsinkin se pukuhuone on kamala ja haiseva. Yritin ehdottaa, että remonttia odotellessa uusitaan sieltä ne irtokalusteet ja rallit lattialta ja teetätetään superperusteellinen pesu puku- ja pesuhuoneeseen. Mutta ei Pitäkööt saunansa, ei oo mulle tärkeä. Miestä käy sääliksi, hänkään ei halua sinne enää mennä.Ei siinä oikein nauti saunasta,jos on kauhee ja haiseva yök.
Tee tilaa...tuota...kylla kait siihen konstit keksii...
Jep. Nurkkaan menen kylla
Alas tulla sielta murunen ...kainalopaikka on vapaanaTee tilaa
Ei varmasti halua,tuntis vaan ihtesä melkein likasemmaksi,ku ennen saunaaVarsinkin se pukuhuone on kamala ja haiseva. Yritin ehdottaa, että remonttia odotellessa uusitaan sieltä ne irtokalusteet ja rallit lattialta ja teetätetään superperusteellinen pesu puku- ja pesuhuoneeseen. Mutta ei Pitäkööt saunansa, ei oo mulle tärkeä. Miestä käy sääliksi, hänkään ei halua sinne enää mennä.
Kyllähän tommoiseen ilman isompaa remonttiakin tekee painepesurilla ja tymäköillä pesuaineilla pieniä ihmeitä.Me äskettäin luovuttiin meidän saunavuorosta. Mies on siellä yksin käynyt viime ajat ehkä kerran kuussa. Vanha, haiseva läävä, yök. Ehkä sitten otetaan taas vuoro joskus, kun on remontoitu.
Kipittää jo sinne.Alas tulla sielta murunen ...kainalopaikka on vapaana
Kyllä luulis, mutta kun muille kelpaa. Me ollaankin ehkä hiukan liian tarkkoja. Enempi basiliskoja, niin lapsetkin ois terveempiä.Kyllähän tommoiseen ilman isompaa remonttiakin tekee painepesurilla ja tymäköillä pesuaineilla pieniä ihmeitä.
*ihan on tohkeissaan ja tarinoissaan*...awwwww....Kipittää jo sinne.
Martta-Toffee neuvoo topakkana pitämään vierasvuodevaatteet aina ojennuksessaKele kaveri just sano et tulee yöksi tyttöystävänsä kans. Ei siinä mitään, mukavaa vaan mut lakanat kaik likasia. Laitoin just koneeseen eli menevät nukkumaan max neljän tunnin päästä
Luulen kyllä että pitempäänkin ollaan hereillä
Laita viestiä että tuovat lakanat tullessaanKele kaveri just sano et tulee yöksi tyttöystävänsä kans. Ei siinä mitään, mukavaa vaan mut lakanat kaik likasia. Laitoin just koneeseen eli menevät nukkumaan max neljän tunnin päästä
Luulen kyllä että pitempäänkin ollaan hereillä
Mutta heiii ruttanat ihanaiset mussukaiset ....
...miepa hilipasin ihan itekseni saunaan eli terkkusii loylysta
Ihan sain olla pitkin ja poikin ja paiskoo vetta menemaan just niin paljon kuin mun nahka kestaa <3
Mutta ...rauhoittiko se?
Ilimiselevästi puuttui sekänpe
Tuota........e
Pyh .Martta voi tulla ihan itte tänne pitämään niitä ojennuksessaMartta-Toffee neuvoo topakkana pitämään vierasvuodevaatteet aina ojennuksessa
Ilimiselevästi sulta puttui selänpesijäMutta heiii ruttanat ihanaiset mussukaiset ....
...miepa hilipasin ihan itekseni saunaan eli terkkusii loylysta
Ihan sain olla pitkin ja poikin ja paiskoo vetta menemaan just niin paljon kuin mun nahka kestaa <3
Mutta ...rauhoittiko se?
Tuota........e
Aattele, miten oisitkin kuosissa pienen huushollauksen jälkeen Tosin et löytäisi enää puhtaita sukkiasi etkä keittiössä astioita omilta paikoiltaaPyh .Martta voi tulla ihan itte tänne pitämään niitä ojennuksessa
En löydä niitä muutenkaan et tervetulemast vaan!Aattele, miten oisitkin kuosissa pienen huushollauksen jälkeen Tosin et löytäisi enää puhtaita sukkiasi etkä keittiössä astioita omilta paikoiltaa