The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tassa mitaan rauhottumaan kykene, ihan tarinoissaan ja villina ja pirtsakkana jajajajaj...mut pitaa varmaan koyttaa jonnekin nurkkaan tai istua paalle :D
Mä en katsonut. Olen pidellyt silmiäni kiinni pari viime tuntia. Kävi vahinko. Laitoin silmäluomi-ihottumaan määrättyä rasvaa (kyllä, atopia voi iskeä myös silmän ympärille) ehkä hiukan liian lähelle silmiä. Karsee polte alkoi. Olen laittanut silmätippoja ja huuhdellut naamaa ja polttelee vieläkin. Ptäiskö tirauttaa kunnot itkut :cry:

Mä en katsonut. Olen pidellyt silmiäni kiinni pari viime tuntia. Kävi vahinko. Laitoin silmäluomi-ihottumaan määrättyä rasvaa (kyllä, atopia voi iskeä myös silmän ympärille) ehkä hiukan liian lähelle silmiä. Karsee polte alkoi. Olen laittanut silmätippoja ja huuhdellut naamaa ja polttelee vieläkin. Ptäiskö tirauttaa kunnot itkut :cry:
Hyvanen aika sua *halaaruttaa*...anna ihmeessa itkun tulla, puhdistaa ne loputkin kunnolla pois...*tarjoaa nessuliinaa*

Ma. En. Muuten.

Taija pysya hengissa huomenna finaalia kattoessani:barefoot:

Tulee tasan tarkkaan hyperventilaatiot ja rytmiharot ja adhdt ja hepulit ja rotvailyt ja kaikki....mittee mie tien???!!!

Pakonpakonpakko se on kattoo ja varmasti ja ihunaa se on jajajajajaj!!!!!

:alien::barefoot::X3::D

Uudesta saunasta tultu, voi jestas,on meillä nyt upea ihana sauna. :love::love: Ainut huono juttu oli kapeampi ylälaude,pitkälle ihmisille se on huono,ei voi rentoutua kunnolla,kun ei löydä hyvää asentoa kapealla lauteella.
Pukuhuonekkin oli upea.

• Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Uudesta saunasta tultu, voi jestas,on meillä nyt upea ihana sauna. :love::love: Ainut huono juttu oli kapeampi ylälaude,pitkälle ihmisille se on huono,ei voi rentoutua kunnolla,kun ei löydä hyvää asentoa kapealla lauteella.
Pukuhuonekkin oli upea.
Me äskettäin luovuttiin meidän saunavuorosta. Mies on siellä yksin käynyt viime ajat ehkä kerran kuussa. Vanha, haiseva läävä, yök. Ehkä sitten otetaan taas vuoro joskus, kun on remontoitu.

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä