Hyvin hakkasYlimielinen Venäjä hakkasi turhaan päätään Karjalan mäntyyn
Hyvin hakkasYlimielinen Venäjä hakkasi turhaan päätään Karjalan mäntyyn
Tuo olis kyllä mahtava temppuHienoa katsoa kun jäällä on yksi ainua voittamaton joukkue
Huomenna vielä niistetään Kanadan nenä toistamiseen ja se on siinä. Uskomaton tripla jota mikään maa ei ikinä tule toistamaan!
Toi ME- henki on kylla niin voimakas ja uskomaton ...kun se huikee yhdessa pelaamisen riemu ja vastustajan kunnioitus tuottaa mahtavaa tulostaHienoa katsoa kun jäällä on yksi ainua voittamaton joukkue
Huomenna vielä niistetään Kanadan nenä toistamiseen ja se on siinä. Uskomaton tripla jota mikään maa ei ikinä tule toistamaan!
Hiinä ja hiinäJoko te lakkasitte huutamasta? Eihän tänne uskalla tulla. Tarjoaa ottakaa ja rauhottukaa.
Ei. Ei olisi.Tuo olis kyllä mahtava temppu
..tassa mitaan rauhottumaan kykene, ihan tarinoissaan ja villina ja pirtsakkana jajajajaj...mut pitaa varmaan koyttaa jonnekin nurkkaan tai istua paalleJoko te lakkasitte huutamasta? Eihän tänne uskalla tulla. Tarjoaa ottakaa ja rauhottukaa.
Mä en katsonut. Olen pidellyt silmiäni kiinni pari viime tuntia. Kävi vahinko. Laitoin silmäluomi-ihottumaan määrättyä rasvaa (kyllä, atopia voi iskeä myös silmän ympärille) ehkä hiukan liian lähelle silmiä. Karsee polte alkoi. Olen laittanut silmätippoja ja huuhdellut naamaa ja polttelee vieläkin. Ptäiskö tirauttaa kunnot itkut..tassa mitaan rauhottumaan kykene, ihan tarinoissaan ja villina ja pirtsakkana jajajajaj...mut pitaa varmaan koyttaa jonnekin nurkkaan tai istua paalle
Hyvanen aika sua *halaaruttaa*...anna ihmeessa itkun tulla, puhdistaa ne loputkin kunnolla pois...*tarjoaa nessuliinaa*Mä en katsonut. Olen pidellyt silmiäni kiinni pari viime tuntia. Kävi vahinko. Laitoin silmäluomi-ihottumaan määrättyä rasvaa (kyllä, atopia voi iskeä myös silmän ympärille) ehkä hiukan liian lähelle silmiä. Karsee polte alkoi. Olen laittanut silmätippoja ja huuhdellut naamaa ja polttelee vieläkin. Ptäiskö tirauttaa kunnot itkut
Niisk, kiitos.Hyvanen aika sua *halaaruttaa*...anna ihmeessa itkun tulla, puhdistaa ne loputkin kunnolla pois...*tarjoaa nessuliinaa*
Hjuva etta siellakin ollaan kylttyyrin ystavia
Tältä mäeltä katosi kaikki linnut ja suurin osa mökkiläisistä.
Kurahaalarit katseli peliä.
Tähän uskotaan ja luotetaanEi. Ei olisi.
Vaan ON.
Tai usa, jos ne voittaa tänäänHienoa katsoa kun jäällä on yksi ainua voittamaton joukkue
taidatte olla täs kymmenen kilsan säteellä. kauhia huuto kuului.
Tältä mäeltä katosi kaikki linnut ja suurin osa mökkiläisistä.
Kurahaalarit katseli peliä.
En oo sielläpäinkääntaidatte olla täs kymmenen kilsan säteellä. kauhia huuto kuului.
laitan kumminkin ovet lukkoon ihan varmuudeks. ei noista ulvovista laumoista ain tiedä.En oo sielläpäinkään
voihan siihen pistää makoileen.Uudesta saunasta tultu, voi jestas,on meillä nyt upea ihana sauna. Ainut huono juttu oli kapeampi ylälaude,pitkälle ihmisille se on huono,ei voi rentoutua kunnolla,kun ei löydä hyvää asentoa kapealla lauteella.
Pukuhuonekkin oli upea.
Me äskettäin luovuttiin meidän saunavuorosta. Mies on siellä yksin käynyt viime ajat ehkä kerran kuussa. Vanha, haiseva läävä, yök. Ehkä sitten otetaan taas vuoro joskus, kun on remontoitu.Uudesta saunasta tultu, voi jestas,on meillä nyt upea ihana sauna. Ainut huono juttu oli kapeampi ylälaude,pitkälle ihmisille se on huono,ei voi rentoutua kunnolla,kun ei löydä hyvää asentoa kapealla lauteella.
Pukuhuonekkin oli upea.
Hmm,pitää testata mahunko mie ennää lauteille,ku isäntä mennee makkuulle lauteelle,vai pittääkö mun olla alhaallavoihan siihen pistää makoileen.