The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek: Minusta tuntuu, että olen nyt nähnyt semmosen wt-mamman.

Meidän naapuritalo vaihtoi omistajaa ja siellä oli pihalla rouvashenkilö. Punainen kananpersekampaus, pohjepituiset legginsit, kovin pyöreä varsi, tatuointeja, rööki kädessä ja oli ristinyt lapsensa Vittumatiakseksi. Vittumatiasta kutsui kovaan ääneen.
 
:eek: Minusta tuntuu, että olen nyt nähnyt semmosen wt-mamman.

Meidän naapuritalo vaihtoi omistajaa ja siellä oli pihalla rouvashenkilö. Punainen kananpersekampaus, pohjepituiset legginsit, kovin pyöreä varsi, tatuointeja, rööki kädessä ja oli ristinyt lapsensa Vittumatiakseksi. Vittumatiasta kutsui kovaan ääneen.
ooks varma että sen wt-mamitsun isäntä ei ole nimeltään vittumatias?
 
:eek: Minusta tuntuu, että olen nyt nähnyt semmosen wt-mamman.

Meidän naapuritalo vaihtoi omistajaa ja siellä oli pihalla rouvashenkilö. Punainen kananpersekampaus, pohjepituiset legginsit, kovin pyöreä varsi, tatuointeja, rööki kädessä ja oli ristinyt lapsensa Vittumatiakseksi. Vittumatiasta kutsui kovaan ääneen.
Onneksi olkoon.

Mun puolesta pehko saa olla vaikka kananperseinen, pohjeleggareissa etenevä, omassa kropassaan viihtyvä tatskoilla tai ilman, röökillä tai ilman - ok.

Mutta.

Toi VittuMatias on ala- arvoista. Lapsiparka.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Onneksi olkoon.

Mun puolesta pehko saa olla vaikka kananperseinen, pohjeleggareissa etenevä, omassa kropassaan viihtyvä tatskoilla tai ilman, röökillä tai ilman - ok.

Mutta.

Toi VittuMatias on ala- arvoista. Lapsiparka.
Totta. Olen itsekin saattanut joskus korottaa lapsille ääntä, mutta ei ne koskaan ole olleet vitun, saatanan, perkeleen tms nartunpoikasia
 
Noniin, olipas hetken aikaa huutoa ja verta pitkin kättä. Ja lattioita.
Pienin rysäytti käsivarressaan olevan ruven irti niin sattuihan se. Vertaki tuli ihan kiitettävästi.
Nyt nukkumassa uudestaan, veikkaan että huominen aamu on vähän jäykempi kun yli tunnin myöhässä nukahtamisien kanssa.
 
Noniin, olipas hetken aikaa huutoa ja verta pitkin kättä. Ja lattioita.
Pienin rysäytti käsivarressaan olevan ruven irti niin sattuihan se. Vertaki tuli ihan kiitettävästi.
Nyt nukkumassa uudestaan, veikkaan että huominen aamu on vähän jäykempi kun yli tunnin myöhässä nukahtamisien kanssa.
Uni paras lääke on :)

Ja muksut on ihmeellisiä, osaavat yllättää :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä