The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isosiskonsa oli tönässyt että oli kaatunut lelulaatikkoa päin.
Isosiskoa piti lopun perin enempi lohutella kun oli niin paha mieli että satutti toista. Vahingossa tietenkin, sitä mieki sille kerroin.
Kehuin siitä että pyysi heti anteeksi toiselta ihan itse ilman sanomatta.
Sattuuhan nuita vahinkoja silloin tällöin ja kun vahinko on kyseessä niin ei saa alakaa syyttelemään silloin ketään.
 
..jahka mä saan tuon yhden koneen surraamasta, niin tää otus tassuttelee nukkumaan.

Muuten huomisesta ei tuu erkkiäkään.
Itelläkin pesukone käy, menee vissiin puoltuntia ainakin vielä.
Sitten saa heitettyä kuivausrumpuun.
Sukat meinaa loppua. En tiedä onko pesukone mutta joku syö täällä sukkia, lisäksi nirsoja koska sukkaparista kelpaa aina vain toinen sukka!
 
Itelläkin pesukone käy, menee vissiin puoltuntia ainakin vielä.
Sitten saa heitettyä kuivausrumpuun.
Sukat meinaa loppua. En tiedä onko pesukone mutta joku syö täällä sukkia, lisäksi nirsoja koska sukkaparista kelpaa aina vain toinen sukka!
Mulla pärrää astianpesukone, sen kans menee...ööö...no menee aikaa :D

Ja meillä on kans sukkia syövä pesukone. Napsii järestään kaikkien sukkia mutta eri värisissä sukissa meneminen on toisinaan ihan hauskaakin :)
 
Mie en oo vieläkään päässyt sinuiksi tuon pullat syövän pakkasen kanssa :cautious:
Meidän pitää tehdä vaihtokauppa.
Mun pakastimessa pullat säilyy mut vastaavasti jääkaappiini laitettu olut ei ole turvassa.
Tuot sun pullat mun pakastimeeni ja mä tuon sikspäkin olutta sun jääkaappiisi, niin molempien omaisuus pysyy tallessa eikä joudu ahneiden kodinkoneiden uhriksi.
 
Täällä on myös ihmeellinen häkkyrä mikä huutaa kuuden tunnin kuluttua ylös Kyöpeli :cautious:. Kai se on mentävä odottelemaan sitä. Öitä kaikille.
Silleen kätevää kun varaa ne nukkumaan mennessä jo ihan likelle, silleen käden ulottuville, niin niiden aamuisen mekkalan alkaessa ne voi näpsäkästi heivata hevon vit.. jonnekkin kauemmas siis voimallisesti.

Toimii pari kertaa toi kikka,sit alkavat työpaikalla ihmetellä jo liikaa:D
 
Tilasin sit vinon pinon pillerei ja jauhei joiden pitäisi auttaa ihon eloa. On betakaroteenia ja kollageenia ja plaaplaa... Onneksi on jo tottunut popsimaan pilsuja illasta aamuun. :ninja: <---- toi on niinko tomnen huivipäinen hyypiö, siltä näytän kun pihalle painun...
 
se on yleisparannusaine joka auttaa kaikkiin vaivoihin, meinaan jos noin pillerit ja jauheet jostain ihmeen syystä ei tepsiskään
Meneekö samaan kastiin kuin syövän prantavat aprikoosinkivet?
Mulla meni usko mun kiropraktikkoon kun oli moisesta sinihappo-pommista ihan vakaissaan paasannut ja uskonut lääke-sijoittajien salajuoneen joka estää edullisen lääkkeen jettavaksi kaikille avuntarvitsijoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä