Mikä on kohtuuton korvauskohtuutonta korvausta vastaan löytyis.
Mikä on kohtuuton korvauskohtuutonta korvausta vastaan löytyis.
kaikki aamupalan ja iltapalan väliltä pöytään tarjoiltuna.Mikä on kohtuuton korvaus
Itelläkin pesukone käy, menee vissiin puoltuntia ainakin vielä...jahka mä saan tuon yhden koneen surraamasta, niin tää otus tassuttelee nukkumaan.
Muuten huomisesta ei tuu erkkiäkään.
Mulla pärrää astianpesukone, sen kans menee...ööö...no menee aikaaItelläkin pesukone käy, menee vissiin puoltuntia ainakin vielä.
Sitten saa heitettyä kuivausrumpuun.
Sukat meinaa loppua. En tiedä onko pesukone mutta joku syö täällä sukkia, lisäksi nirsoja koska sukkaparista kelpaa aina vain toinen sukka!
Meidän pitää tehdä vaihtokauppa.Mie en oo vieläkään päässyt sinuiksi tuon pullat syövän pakkasen kanssa
Öitä!Nyt! Pehkuihin siitä !
Mä ainakin meen joten...kauniita unikuvia, nuku hyvin *pus*
Silleen kätevää kun varaa ne nukkumaan mennessä jo ihan likelle, silleen käden ulottuville, niin niiden aamuisen mekkalan alkaessa ne voi näpsäkästi heivata hevon vit.. jonnekkin kauemmas siis voimallisesti.Täällä on myös ihmeellinen häkkyrä mikä huutaa kuuden tunnin kuluttua ylös Kyöpeli . Kai se on mentävä odottelemaan sitä. Öitä kaikille.
Eipä kenkienkään tartte olla samanvärisetEsikoislikka ei vissiin vieläkään suostu kulkemaan samanvärisissä sukissa. Sai joskus viisvuotiaana päähänsä, että eri väriset sukat on paljon hauskemmat.
Onhan noita kelloja missä on lisätuntejaVuorelta loppuu vuorokaudesta tunnit . Saako niitä jostain lisää
tilasiks käärmeöljyä kans?Tilasin sit vinon pinon pillerei ja jauhei joiden pitäisi auttaa ihon eloa. On betakaroteenia ja kollageenia ja plaaplaa... Onneksi on jo tottunut popsimaan pilsuja illasta aamuun. <---- toi on niinko tomnen huivipäinen hyypiö, siltä näytän kun pihalle painun...
Mitä se on?tilasiks käärmeöljyä kans?
se on yleisparannusaine joka auttaa kaikkiin vaivoihin, meinaan jos noin pillerit ja jauheet jostain ihmeen syystä ei tepsiskäänMitä se on?
Meneekö samaan kastiin kuin syövän prantavat aprikoosinkivet?se on yleisparannusaine joka auttaa kaikkiin vaivoihin, meinaan jos noin pillerit ja jauheet jostain ihmeen syystä ei tepsiskään
menee just samaan kasttin, sinne helokkiöljykapselien viereenMeneekö samaan kastiin kuin syövän prantavat aprikoosinkivet?
Mulla meni usko mun kiropraktikkoon kun oli moisesta sinihappo-pommista ihan vakaissaan paasannut ja uskonut lääke-sijoittajien salajuoneen joka estää edullisen lääkkeen jettavaksi kaikille avuntarvitsijoille.