Mullakaan ei ole tässä kuin kahvia.Höh,kävin keittiössä enkä muistanu juomista ottaa mukaan. Plääh ei jaksa lähtee takasin.
Kiitti kävin kyllä jo keittiössä vettä hakemas,ku verenpaineet piti mitata.Mullakaan ei ole tässä kuin kahvia.
*tarjoaa*
hyiKuulin eilen kauniin kappaleen.
ooks varma että sen wt-mamitsun isäntä ei ole nimeltään vittumatias?Minusta tuntuu, että olen nyt nähnyt semmosen wt-mamman.
Meidän naapuritalo vaihtoi omistajaa ja siellä oli pihalla rouvashenkilö. Punainen kananpersekampaus, pohjepituiset legginsit, kovin pyöreä varsi, tatuointeja, rööki kädessä ja oli ristinyt lapsensa Vittumatiakseksi. Vittumatiasta kutsui kovaan ääneen.
Onneksi olkoon.Minusta tuntuu, että olen nyt nähnyt semmosen wt-mamman.
Meidän naapuritalo vaihtoi omistajaa ja siellä oli pihalla rouvashenkilö. Punainen kananpersekampaus, pohjepituiset legginsit, kovin pyöreä varsi, tatuointeja, rööki kädessä ja oli ristinyt lapsensa Vittumatiakseksi. Vittumatiasta kutsui kovaan ääneen.
Äitin mussukkavittumatias
arttuperkele
mitäs muita tulee mieleen ?
Ei ollu. Lapselle huuteli että Vittumatias enkö mä just sanonu ettet mee sinneooks varma että sen wt-mamitsun isäntä ei ole nimeltään vittumatias?
pekkasaatana, helvetijjussi ja pirumpetteri ny ainaskin.vittumatias
arttuperkele
mitäs muita tulee mieleen ?
Totta. Olen itsekin saattanut joskus korottaa lapsille ääntä, mutta ei ne koskaan ole olleet vitun, saatanan, perkeleen tms nartunpoikasiaOnneksi olkoon.
Mun puolesta pehko saa olla vaikka kananperseinen, pohjeleggareissa etenevä, omassa kropassaan viihtyvä tatskoilla tai ilman, röökillä tai ilman - ok.
Mutta.
Toi VittuMatias on ala- arvoista. Lapsiparka.
ka päeveäPäivää puluset
Päivää Pulmuset (Married with Children)
Päivää. Mitäs vuorelle kuuluu?Päivää puluset
Vuorelta loppuu vuorokaudesta tunnit . Saako niitä jostain lisääPäivää. Mitäs vuorelle kuuluu?
kohtuutonta korvausta vastaan löytyis.Vuorelta loppuu vuorokaudesta tunnit . Saako niitä jostain lisää
...öööö..ei.*tylyttää*Vuorelta loppuu vuorokaudesta tunnit . Saako niitä jostain lisää
Uni paras lääke onNoniin, olipas hetken aikaa huutoa ja verta pitkin kättä. Ja lattioita.
Pienin rysäytti käsivarressaan olevan ruven irti niin sattuihan se. Vertaki tuli ihan kiitettävästi.
Nyt nukkumassa uudestaan, veikkaan että huominen aamu on vähän jäykempi kun yli tunnin myöhässä nukahtamisien kanssa.