The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olin ovela. Siis kun luaavat viikonlopuksi vettä, kävin peittelemässä siemennauhat vakoihinsa. Saavat olla siellä ja odottaa luonnollista kastelua ja itää sit kun se tulee.

(mies siis on taas raahannut ainoan löydyksissä olevan jatkojohdon työmaalle enkä saa kaivon uppopumppua toimimaan)

• Tykkää
Reactions: Kais
Kaunis ilma ja kaneli- kardemummakahvi ja ruusu terassilla, ihanaa :love:

Ainoastaan nautintoa vähän laimentaa,on remonttimiesten meteli kun vielläkin remontoivat taloyhtiön saunaa. :unsure: Mutta kiva,päästään ensiviikolla ihan kokonaan uuteen,remontoituun saunaan.:love:

• Tykkää
Reactions: -tibis
Sä olet Hobitti!

Toinen aamupala! Oujee.

Sano vielä, että olet hulluna sieniin, tykkäät piippukessusta ja tykkäät kulkea paljain jaloin. Enempiä tietoja ei lajimääritykseen tarvita.
No tykkään joistakin sienistä,mut en oo hulluna,piippukessusta en tykkää yhtään,yök :censored: kesällä tykkään olla paljain varpain,mutta kaupungilla pittää olla kengät :barefoot:, joten päätelmäni on etten ole ainakaan täysverinen hobitti :D

Qkkeli ilmestyi työkykykeskusteluun luottamusmiehen kanssa ja vätti ahdistuneensa siitä että mä vainoan häntä ja yritän savustaa hänet ulos.

Onneksi pystyin heittämään vastavetona, että mä olen ollut esimiehenä puoli vuotta ja saikkutilastot on melko mittavat viimeseltä kolmelta vuodelta

• Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Mä muuten olin ihan oikeasti hobitti (nikillä) muinoin tällä palstalla.

Mä kävelen aina kesäisin pihalla paljain jaloin, syön aamiaisia ainakin kaksi, rakastan sieniä ja röökiäkin (en toki piippukessumuodossa) poltin kiitettävästi. Niin, ja tykkään asua maan pinnalla, pelkään laivoja ja rakastan puutarhanhoitoa.

Ei mulla kyllä kolmeatoista lasta ollut, mutta hyvä alku kuitenkin...

• Tykkää
Reactions: Kais
Qkkeli ilmestyi työkykykeskusteluun luottamusmiehen kanssa ja vätti ahdistuneensa siitä että mä vainoan häntä ja yritän savustaa hänet ulos.

Onneksi pystyin heittämään vastavetona, että mä olen ollut esimiehenä puoli vuotta ja saikkutilastot on melko mittavat viimeseltä kolmelta vuodelta
no herreqyy, ahistuuhan siinä jos nazipitsimummi kyylää koko ajan niskan takana ja zuumailee saikkulaputkin isonnuslasin kanssa

ei ihme jos ei meinaa työt maittaa

Otan osaa. Noi on maailman paskimpia juttuja.

Noi pitää osata riisua ittestään, koska et se ole sinä Bitch.

Mulla on ihan soittajapoikanakin monta jakautunutta persoonaa.
Haitarimä on se joka joutuu opettelemaan sen häävalssin.
Runpalimä joka tuumii, et mikä valssissa voi olla noin vaikeeta
PA- minä joka käskyttää äänentoistoa ja on hommassa ihan täys diktaattori ja mulkku.

Mut älä koskaanikinämilloinkaan erehdy tuomaan tuota kotiin tai kantamaan muutenkaan harteillasi. Kyseessä on tilanne jossa on työnantajan edustaja, työntekijä ja luottamusmies. Semmoisena se pitää pysyä.

Saapui kevät kaunis, kuului kutsu enkelten.
Lepo rauhaisa, povessa maan, ei kyyneleitä enää. :unsure::confused:

Onkos ok vai pitäiskö ihan kirjasta kahtoo tai googlettaa ?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä