Oletko sä Keravan selviytyjä?Oikein paheksuttavaa ja hyvää päiväää kaikille.
Mua tulee tapaamaan toimittajanainen paikallislehdestä tänään
Oletko sä Keravan selviytyjä?Oikein paheksuttavaa ja hyvää päiväää kaikille.
Mua tulee tapaamaan toimittajanainen paikallislehdestä tänään
Huomenta,höh,inhottava olo.Huomenta!
Nokka on ihan tukossa setiritsiinistä huolimatta. Tulisipa sade!
PäivääPäivää, vapaapäivä tänään.
Sä olet Hobitti!Aamupala nro 2 kahvia ja mansikoita
sää melkein asut nykyään turggusesMä taidan tehdä pienen lenkin ja käydä pesulla enneko pitää taas turkuun...
Jos tauti on taittumaan päin niin kyl sen vuoksi kehtaa muutaman kerran Turkuunkin mennä. Kunhan ei tule tavaksi.Mä taidan tehdä pienen lenkin ja käydä pesulla enneko pitää taas turkuun...
No tykkään joistakin sienistä,mut en oo hulluna,piippukessusta en tykkää yhtään,yök kesällä tykkään olla paljain varpain,mutta kaupungilla pittää olla kengät , joten päätelmäni on etten ole ainakaan täysverinen hobittiSä olet Hobitti!
Toinen aamupala! Oujee.
Sano vielä, että olet hulluna sieniin, tykkäät piippukessusta ja tykkäät kulkea paljain jaloin. Enempiä tietoja ei lajimääritykseen tarvita.
no herreqyy, ahistuuhan siinä jos nazipitsimummi kyylää koko ajan niskan takana ja zuumailee saikkulaputkin isonnuslasin kanssaQkkeli ilmestyi työkykykeskusteluun luottamusmiehen kanssa ja vätti ahdistuneensa siitä että mä vainoan häntä ja yritän savustaa hänet ulos.
Onneksi pystyin heittämään vastavetona, että mä olen ollut esimiehenä puoli vuotta ja saikkutilastot on melko mittavat viimeseltä kolmelta vuodelta
MAHTAVAA (ei siis toi jännäkakka§ vaan se kutsu)HERRANJUMALA VITTU SAIN KUTSUN PÄÄSYKOKEISIIN ANSJFALLAMbxNndNbaKkakaak aaaaaaaaAAAÄAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Helvetti. Tärisen ja oon ihan itkun partaalla. Vittu. Oikeesti vityi.
Kyl tää kohta valmis onKaunis ilma ja kaneli- kardemummakahvi ja ruusu terassilla, ihanaa
Ainoastaan nautintoa vähän laimentaa,on remonttimiesten meteli kun vielläkin remontoivat taloyhtiön saunaa. Mutta kiva,päästään ensiviikolla ihan kokonaan uuteen,remontoituun saunaan.
Jeeee,hienoa. Tsemppiä.HERRANJUMALA VITTU SAIN KUTSUN PÄÄSYKOKEISIIN ANSJFALLAMbxNndNbaKkakaak aaaaaaaaAAAÄAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Helvetti. Tärisen ja oon ihan itkun partaalla. Vittu. Oikeesti vityi.
Otan osaa. Noi on maailman paskimpia juttuja.Qkkeli ilmestyi työkykykeskusteluun luottamusmiehen kanssa ja vätti ahdistuneensa siitä että mä vainoan häntä ja yritän savustaa hänet ulos.
Onneksi pystyin heittämään vastavetona, että mä olen ollut esimiehenä puoli vuotta ja saikkutilastot on melko mittavat viimeseltä kolmelta vuodelta
JooSaapui kevät kaunis, kuului kutsu enkelten.
Lepo rauhaisa, povessa maan, ei kyyneleitä enää.
Onkos ok vai pitäiskö ihan kirjasta kahtoo tai googlettaa ?
hyvä värssy ja omakeksimä on aina 100x parempi kuin kuuklenSaapui kevät kaunis, kuului kutsu enkelten.
Toi on erittäin kaunista.Saapui kevät kaunis, kuului kutsu enkelten.