Relaatiot 109

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos taas avuista. Kolme ruutua saatu valmiiksi tänään :)
seuraavat paria vaille valmiita
LUOKKAKOKOUS 4,10
suo 8 (joku märkä kohta, mutta en saa oiekaa
pree...12

HANNIBAL 2,8
graal..m 7 (yhdistyy pyör pöy rit)
ihmis...9+9 tätä ei oo kukaan kysymyt, joku helppo varmaan, mutta minä en löydä
tuomas sko..4+2+6
ros...7 (on vastasanakin)

???
Kiitos taas avuista. Kolme ruutua saatu valmiiksi tänään :)
seuraavat paria vaille valmiita
LUOKKAKOKOUS 4,10
suo 8 (joku märkä kohta, mutta en saa oiekaa
pree...12

HANNIBAL 2,8
graal..m 7 (yhdistyy pyör pöy rit) ---yksi rit
ihmis...9+9 tätä ei oo kukaan kysymyt, joku helppo varmaan, mutta minä en löydä --- vastasanan lempinimi, ilman vastasanaa on kyllä vaikea
tuomas sko..4+2+6 --- levy
ros...7 (on vastasanakin) --- laita se vastasana wikin hakuun

kiitos ja kumarrus vinkeistä :)
osaa pitää vieläå pureksia ja niitä hemmetin vastasanoja pitää kaivella aina vaan, joka ketju tössää johonkin vastasanaan :D
Monopilissa olis paria sanaa vaille, jaa.. 7+4 pääsisin vihdoin sinne vi.. te.. :D
Muita yhden kahden sanan puutteita:
Willhelm Tell 4.8
am.. ja.. 4

Kingi 5.9
va.. kol.. 7+11

Gnostilaisuus 5.5
pä.. ja pi.. välissä 14

Muukalaislegioona 5.4
si.. 10+7 ja siitä 11, tän vastasana on

Kilroy 6.10
ty..b.. 6 jonkun koreavinkin sain, mitenhän viereisestä ruudusta saisi vastasanaa? ainakin sieltä uupuu sa.. 7+8+6

Perinneruoka 10.2
le..ju.. ja ju..juu.. välissä 16
ka.. st.. ja br..d.. välissä 10+9+5

taidan lähteä tauolle ja jatkaa taas kun jaksaa, huomaa että alkaa menee asioita ohi kun kun liikaa tuijottaa.

Viimeksi muokattu:
???
kiitos ja kumarrus vinkeistä :)
osaa pitää vieläå pureksia ja niitä hemmetin vastasanoja pitää kaivella aina vaan, joka ketju tössää johonkin vastasanaan :D
Monopilissa olis paria sanaa vaille, jaa.. 7+4 pääsisin vihdoin sinne vi.. te.. :D --- jaa:n sukunimi tulee varmastikin mieleen eräästä te:stä. Ja se vi te (ilmeisesti haet alas etkä ylös?) on te "laji". Sana mainitaan vi te -artikkelissa esim. siinä virkkeessä missä puhutaan sen asemasta länsimaissa

Muita yhden kahden sanan puutteita:
Willhelm Tell 4.8
am.. ja.. 4 --- lempinimi sille, eka tavu am lempinimestä ja eka tavu ja lempinimestä yhteen kirjoitettuna

Kingi 5.9
va.. kol.. 7+11 --- katso luokka ja muokkaa vähän

Gnostilaisuus 5.5
pä.. ja pi.. välissä 14 --- loppuun päivää pidempi ajanjakso

Muukalaislegioona 5.4
si.. 10+7 ja siitä 11, tän vastasana on --- jos sulla on siinä rajalla siis se vastasana, niin katso sen wikistä löytyiskö sieltä si... :)

Kilroy 6.10
ty..b.. 6 jonkun koreavinkin sain, mitenhän viereisestä ruudusta saisi vastasanaa? --- joo, korealainen on
ainakin sieltä uupuu sa.. 7+8+6 --- elokuva joka sijoittuu siihen yhteen kaupunkiin ja nimessä on se toinen vastasana

Perinneruoka 10.2
le..ju.. ja ju..juu.. välissä 16 --- aines jota tarvitaan juu tekemiseen
ka.. st.. ja br..d.. välissä 10+9+5 --- metsurin aamupalaolut :)

taidan lähteä tauolle ja jatkaa taas kun jaksaa, huomaa että alkaa menee asioita ohi kun kun liikaa tuijottaa.

• Tykkää
Reactions: umayya_1
vierailija
HANNIBAL 2,8

ihmis...9+9 tätä ei oo kukaan kysymyt, joku helppo varmaan, mutta minä en löydä
Jos sulla ei ole sitä 6 4 vastasanaa, niin kannattaa huomata, että sen ja viereisen sanan (4) välillä on yhdistävä viiva. Mulla se ei ainakaan näy, mutta jostain syystä otin sen mukaan, kun googlailin sanoja noin tuhannen kerran. Ja heti löytyi sekä 6 4 että 9 9. :)

Mä voisinkin sitten kysyä vinkkiä saman ruudun oikeaan laitaan. Eli sieltä vielä muutama sana puuttuu ja kolme niistä lähtevät samasta sanasta. :D

Eli Kun.. A 6 ja 6 2 3 ja 7 on keksimättä.

vierailija
HANNIBAL 2,8
ihmis...9+9 tätä ei oo kukaan kysymyt, joku helppo varmaan, mutta minä en löydä --- vastasanan lempinimi, ilman vastasanaa on kyllä vaikea

Mutta kun vastasanaakaan ei ole (6+4). sen vastasana on joka on hull. tapp. Mutta miten hitossa mä voin mitenkään löytää tuon 6+4 tuolla vastasanalla.
*vaipuu epätoivoon*

vierailija
HANNIBAL 2,8

Mutta kun vastasanaakaan ei ole (6+4). sen vastasana on joka on hull. tapp. Mutta miten hitossa mä voin mitenkään löytää tuon 6+4 tuolla vastasanalla.
*vaipuu epätoivoon*
Nyt mä tajusin, siitä kann.. meni myös viiva siihen laatikkoon. ei nyt ok

ainoa mikä puuttuu on nyt gom..pomm.. 6+7 ( vasta sana on, joka ei auta)

vierailija
Huomenta
Taas muutama melkein valmis ruutu

NUMEROT 1,10
har..kri..6
hot.. cal..11

KEKSIJÄT9,10
alb.. ein..9+4 (vastasana yht, mutta en saa tähän mitään sanaa oikeaa muotoon :(

ja sit HOME 7,3
pääsanasta KAIKKI paitsi alas menevä

Yhteistyössä