Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
???
dublin 9,8
trinity 6+7 --- kuuluisa opiskelija, enkkuwikissä on lista
salom..8 --- lajityyppi
nero ja room.. välinen 7+4 ( kaikki mahdolliset väännökset kokeiltu) --- "titteli nimi"
guin....10+15 --- katso mitä wiki ehdottaa kun kirjoitat tuon


hiisi 9,7
lemmin....12+8 --- laita lem genetiivissä wikin hakun ja
pienp...6 --- loppuosa
nats 4+4 --- moikkaus

RIKOSSARJA 8,4
pääsanasta 5+10 alas --- amerikkalainen
ets...6+5 --- disney
pääsanasta 5+5 oieka --- saksalainen
 
ZuZu vierailija
ENkä löydä niitä The Clashin
Aik nimeä - pistä googlen hakuun aik:n keksijä, pitäisi löytyä linkit iltiksen tai kansan uutisten sivuille juttuun, missä iranilainen keksijä kertoo keksineensä tuon
enkä Yel Marvelin juttuakaan - ei tarvitse käännellä, se alkaa tuolla yel

EI kai ne taas ole jotain mitä pitäisi vääntää englannista suomeen?
Toivottavasti noita meinasit, kun ei ollut mitään pituuksia.
 
vierailija
Huomaa muuten selvästi, mikä ruutu on kenenkin tekemä.
Mulla on osa ruuduista valmiina ja moneen en on saanut kuin muutaman sanan... en vaikka mitä kokeilee!

KAHLEKUNINDAS 10,7

pääsanasta 4+10 ja toinen 4+10
houd...4+4 ja 3+8
pait...9+ ja 8

HULK 7.1
pääsanasta 4+4
pääsanasta 4+5
pääsanasta 7+3
piet..13+6
 
vierailija
KIM possible 3,5
mokom... 7 (eli se levy-y... joka ei kuitenkaan ole kumpikaan kahdesta ko. yhtyeen levy-yhtiöstä, mitä hittoa taas)
nyrkkip...10

X-factor 2,6
hämälä...6+10
ecuad..7,8
pist..5+5
 
???
Huomaa muuten selvästi, mikä ruutu on kenenkin tekemä.
Mulla on osa ruuduista valmiina ja moneen en on saanut kuin muutaman sanan... en vaikka mitä kokeilee!

KAHLEKUNINDAS 10,7

pääsanasta 4+10 ja toinen 4+10 --- molemmat suomalaisia sellaisia
houd...4+4 ja 3+8 --- hou on myös kappaleen nimi
pait...9+ ja 8 --- suomalainen tunnettu tekstiilifirma ja sen tunnettu pai

HULK 7.1
pääsanasta 4+4 --- yksi hulkin muodoista, värillinen
pääsanasta 4+5 --- apuri
pääsanasta 7+3 --- marvelin hahmo joka nykyään tunnetaan nimellä hulk
piet..13+6 --- urheiluseura
 
RSvierailija
Muutamassa ruudussa en pääse alkua pidemmälle ja joihinkin noihin nyt kinuan vihjeitä. :D

X-Factor (2,5)
E... H.. 10
pääsanasta 5 6

Kaupunkitarina (9,2)
pääsanasta 4 5 ja 5 3 5

Pyhimys (9,5)
pääsanasta 5 8 (tai mikä tahansa niistä ylävasemmalle lähtevistä

Lisäksi kysyisin apuja melkein täyteen Charlien enkelit-ruutuun (8,3)

Dr.. 11 ja 7 7 (ylempi tr.. löytyy) Tämän kanssa olen takunnut jo pitkään. :D
 
ZuZu vierailija
Muutamassa ruudussa en pääse alkua pidemmälle ja joihinkin noihin nyt kinuan vihjeitä. :D

X-Factor (2,5)
E... H.. 10 - kurkkaa wikin alalaidasta mihin ryhmiin on luokiteltu, löytyy se sieltä tekstistäkin millaisia esityksiä on pitänyt
pääsanasta 5 6 - kirjailija

Kaupunkitarina (9,2)
pääsanasta 4 5 - löytyy wikin luokkasivuilta ja 5 3 5 - naapurimaan entiseen johtajaan liittyvä, enkkuwikin luokkasivuilta löytyy

Pyhimys (9,5)
pääsanasta 5 8 (tai mikä tahansa niistä ylävasemmalle lähtevistä - oikea nimi (kappale ja levy on ne muut)

Lisäksi kysyisin apuja melkein täyteen Charlien enkelit-ruutuun (8,3)

Dr.. 11 - pelisarja ja 7 7 - tuon 11:n nimi japaniksi (erikoismerkki on kirjoitettu ihan normaalilla kirjaimella) (ylempi tr.. löytyy) Tämän kanssa olen takunnut jo pitkään. :D
 
vierailija
Vastasana tulee sieltä ylemmästä ruudusta. Mikä sulla on siellä jumissa?
JOs tarkoitat sitä Moby DIck-ruutua niin olen jumissa siinä aika hyvin, eli ne Lau-Lau..tek molemmat 4+8 ja 5+7 puuttuvat, kuten myös Mai Po 11. JOstain noista varmaan pääsee sitten alas ruutuun, mutta ei taida tuolla jumilla olla lähelläkään sinne pääseminen. Mutta kai sinne aikanaan sitten pääsee :)
 
vierailija
JOs tarkoitat sitä Moby DIck-ruutua niin olen jumissa siinä aika hyvin, eli ne Lau-Lau..tek molemmat 4+8 ja 5+7 puuttuvat, kuten myös Mai Po 11. JOstain noista varmaan pääsee sitten alas ruutuun, mutta ei taida tuolla jumilla olla lähelläkään sinne pääseminen. Mutta kai sinne aikanaan sitten pääsee :)
Itse asiassa pääsin siihen rajasanaan sieltä sen Kol... kautta, joten alan nyt noita tutkimaan.
 
vierailija
SIellä Charlien enkeleissä 8,3 on itsepäisiä jumeja,

Skie - L R H - JT 14+3
Nem ets 4+2+5 vinkki oli että kaksi kalaa, mutta en ole löytänyt oikeaa yhdistelmää
tuosta edellisestä sitten 9 joka yhdistyy Myrs
 
vierailija
IM possible 3,5
mokom... 7 (eli se levy-y... joka ei kuitenkaan ole kumpikaan kahdesta ko. yhtyeen levy-yhtiöstä, mitä hittoa taas) --- on kappale, jonka nimi on myös l-y:n nimi

siis mitä ihmettä nyt taas. JOKAINEN Mokoman biisi wikistä kokeilut. Mikään ei käy
 

Yhteistyössä