mamin testeiltä mä tilaan, puikkotesteistä oon tykänny tosi paljon. Näyttää hyvinMistä muuten tilaatte nuita ovistestejä? Täytynee alkaa tikuttelee tässä uudessa kierrossa, jos pääsisi kartalle missä mennään. Kyllä on mieli ollut niin maassa etten tiiä miten täältä nyt saa itsensä kasattua. Yrittänyt lukea juttuja joissa on pian tärpännyt uudelleen keskenmenon jälkeen. Vuotoakaan on tuskin enää lainkaan. Elättelen toiveita, että kun meni näin aikaisin kesken niin kierto jatkuisi aikalailla niinkuin ei olisi raskaana ollutkaan.
Dpo 19 oli kun tuli kunnon vuoto ja kivut. Toivottavasti lähtee kierto normaalisti käyntiin Sittenhän sitä voisi haaveilla ovulaatiosta jo ensi viikon loppupuolella
Tänään tuli ihan Hullut kananmunalimat, toisaalta eilen illalla harrastettiin seksiä, mut ei kyllä tommosia limoja yleensä tuu seksin jölkeen. Just äsken tein elämäni 1. ovistestin ja haalea viiva tuli.Ihanaa!! Onnea plussanneet
Mahtavia uutisia
Täällä kp 10/28-30.
Oon tuumaillut, että ovis sattuisi loppuviikolle. Mahdollisesti kokeilen tikutella ekaa kertaa, koska ollaan menossa mökille ja halusin muutaman lonkeron ottaa saunan yhteydessä, mutta jos ovis näyttäis plussaa niin en uskalla sitten ottaa yhtään
Mä vaan ihmettelen, kun edeltävinä kolmena päivänä on tehnyt seksiä mieli "ovistyyliin", maha on ollut kipeä (lapsilla juuri ykötauti ollut) ja eilen tuli sitkeetä limaa. En kyllä mitenkään voi uskoa että ovis ois ollut JO Kp 8-9. Mieskin oli vknlopun pois kotoa eli ehdittiin tallettaa viimeks kp 6.
Onko kellään ovis noin aikaisin kp 8-9 kun kierto 28-30?
Pliiz, jos joku ottais kantaa
Et välttämättä olekaan ovuloinut. Mulla ovistestit alkaa haaleesta ja joka päivä tummuu kunnes on yhtä tumm ku kontrolliviiva. Tätä siis ehkä 3pvän ajan.Tänään tuli ihan Hullut kananmunalimat, toisaalta eilen illalla harrastettiin seksiä, mut ei kyllä tommosia limoja yleensä tuu seksin jölkeen. Just äsken tein elämäni 1. ovistestin ja haalea viiva tuli.
Kuinka pian oviksen jälkeen testiviiva lähtee haalenemaan???
Mun on niin vaikea uskoa että olisin ovuloinut jo, tosin vatsassakin viiltelyjä on...
Kiitos, eli useamman päivän oviksen jälkeen ois tumma viiva?Et välttämättä olekaan ovuloinut. Mulla ovistestit alkaa haaleesta ja joka päivä tummuu kunnes on yhtä tumm ku kontrolliviiva. Tätä siis ehkä 3pvän ajan.
Voi! Meidän nelonen sai alkunsa vaikkei koskaan tullut yhtä vahvoja viivoja ovistestiin. Ja me siis yritettiin ehkäistä, tikutin koko kierron vikasta vuotopäivästä alkaen. Epäilykset heräsi kun krapula jatkui neljättä päivää...Voiko ovuloida vaikka testissä se ei näkyisi? Aikuisten oikeesti voiko?
Eiköhän se ole niin, että kunhan viiva tulee niin se on plussa, viivan vahvuudella ei ole niinkään väliäHeippa! Mun oli tarkoitus laittaa raskaustestini kuva, mutta oli liian iso tiedosto. Kuinka häilyvä on plussatestin ja haamuviivan ero? Oon nyt viikon odotellut menkkoja alkavaksi ja tein varmuudeksi testin. Esikoisesta kolme vuotta sitten tuli heti niin selvät viivat että ei ollut epäilystäkään Oon ihan täpinöissäni ja vielä kun ei voi huudella muille
Me ainakin pupuiltiin sillon kun viiva näytti tolta ja sit vielä seuraavaana päivänä kun viiva oli vielä vähän tummentunu, sit lähtikin vaalenemaan. Ja nyt oon siis raskaanaAlkaa ovulaatio olla vissiin lähellä. Luonnossa tuo viiva ei oo ihan noin tumma.. http://aijaa.com/HgyU7O
Meilläkin pupuiltas, jos ukko ei olisi reissussaMe ainakin pupuiltiin sillon kun viiva näytti tolta ja sit vielä seuraavaana päivänä kun viiva oli vielä vähän tummentunu, sit lähtikin vaalenemaan. Ja nyt oon siis raskaana
Okei no sit toivotaan että ovis tulis myöhemminMeilläkin pupuiltas, jos ukko ei olisi reissussa
Mut mä elätän toivoa, että ovis tulis myöhemmin,
eikä aivan vielä