Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

marrasmai Halit sulle! Toivottavasti kuitenkin olisi vielä ovulaation mahdollisuus tässä kierrossa.

Theran Minäkin näen haamua(y). Mutta nuo liuskat ei helpolla plussaa näytä. Jostain joskus aikoinaan noita samaisia (ainakin näyttävät samoilta) tilasin ja plussakierrossa huonosti näyttivät mitään, kun esim. Pc selvä plussa. Näin muistelen. Ja noi 10mlU on huonoja kauttaaltaan kaikki. Että jos sait siihen mitään näkyviin ni voisko?!?! Mitäs tänään näkyi?:whistle:

Mulla ovistesti ja r-testit molemmat samanlaisia ku eilen. Ei o-testi plussa, mutta aika vahva. R testissä selvä haamu, mutta sofin ominaisuus eikä tarkoita mitään. Alamahaa jomottaa, satunnaisesti tiputtaa haaleeta verta, kierukan langat tuntuu erityisen selvästi ja sellaisena tikkuisen sykerönä, miestäkin ne nyt vähän haitanneet, tuntuuvat selvästi. Kp11 nyt. Varmaan tarvii ens viikolla soitella ja kysäistä pitäiskö se tarkistaa.. On poikkeavia oireita sen verran ja fiilis että se ei ole siellä nyt oikein. Samalla voin olla väärässäkin, mutta fiilikset semmoset. Ja ovislimaa tullut että sekin varmaan lähestyy...

Toivottavasti kukaan ei loukkaannu kun hieman aiheen vierestä avaudun. Ei ole tarkoitus loukata tms. Salaa taidan toivoa että vielä plussan testiin saisin joskus.. Vaikka mun testailussa ei juuri järkeä nyt ole. Mutta kunhan huvikseen..:rolleyes:. Ja tää ketju koukuttaa.. Porukka vaihtuu mutta aina yhtä hyvä fiilis täällä. :love:

Hyvää vappua :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja marrasmai
Pakko oli kokeilla mitä tikut näyttää tänään kun niitä kaapista vielä löytyy :D ja hyvin on vahvistuneet http://aijaa.com/NXSWny

Alunperin rfsulla ei juurikaan näkynyt kun pc antoi kunnon viivan ja sama oli Sofin kanssa. Nyt ovistesti tummeni jo heti uittaessa. Tuli ehkä hieman huojentuneempi olo kun kyllähän sitä miettii joka päivä että pysyykö tämä pieni kyydissä vai ei.

Särki, Onnea!!! :love:
 
Heips! Apuva. Mulla on 11pvää inssistä. Eli siis piinapäivä 11 :D huvikseni tein ovulaatiotestin. Se näytti plussaa :D tein toisen testin samasta pissasta. Sekin näytti plussaa .

MItä tämä nyt tarkoittaa? perjantaina mulla ei ovistesti näyttänyt mitään.

Tekis mieli niinku änyyteenytheti tehä raskaustesti mutta en uskalla..
Jospa se vaikkapa viittaisi raskauteen ;) kokeile pc testiä alkuviikosta
 
Maltti... ??? Mitä se on? :D

Särki onnea! Milläs vkoilla sait tuon 2-3?

Vko ultraan.. vaikka edelleen en usko että siellä on elämää.

Positiivista että 5+4 ja digi edelleen 3+..
Kiitti. :) Tuo 2-3 tuli 4+6, luultavasti. Jotenkin odotin 1-2 kun oviksesta on just vähän yli kaks viikkoa mutta kaipa tuo noin menee. Mäkin tässä viikon odottelen ja sit katson mitä digi näyttää. Toivottavasti sulla tuo viikko menee nopeasti! Viime kerralla olin myös ihan varma ettei siellä mahassa ollut mitään, mutta olihan siellä.
 
http://aijaa.com/DWyriP


o ou. en tiiä onnistuko toi kuvan lisääminen kun en koskaan oo ennen tehny no mutta toivotaan.

en oo aikasemmin ovis testejä tehnyt koskaan eikä nytkään pitänyt mut kuinkas kävikään:D
tiedän ettei tuo plussa ole mutta oisko ton perusteella se ovis sitte nurkan takana? päivän päästä vai viikon päästä? miten noita luetaan. apuva
 
http://aijaa.com/DWyriP


o ou. en tiiä onnistuko toi kuvan lisääminen kun en koskaan oo ennen tehny no mutta toivotaan.

en oo aikasemmin ovis testejä tehnyt koskaan eikä nytkään pitänyt mut kuinkas kävikään:D
tiedän ettei tuo plussa ole mutta oisko ton perusteella se ovis sitte nurkan takana? päivän päästä vai viikon päästä? miten noita luetaan. apuva
Eiköhän tuo ala tuosta tummentua ja se ovis olisi sitten n. päivä sen jälkeen kun ne viivat ovat yhtä tummat (tai testiviiva tummempi). Veikkaan että päivä-pari menee siihen tummumiseen, joka voi tapahtua varsin nopeasti. Itseni ainakin yllätti kun aamun vaaleahko viiva oli kunnon ovisplussa illalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Kiitti. :) Tuo 2-3 tuli 4+6, luultavasti. Jotenkin odotin 1-2 kun oviksesta on just vähän yli kaks viikkoa mutta kaipa tuo noin menee. Mäkin tässä viikon odottelen ja sit katson mitä digi näyttää. Toivottavasti sulla tuo viikko menee nopeasti! Viime kerralla olin myös ihan varma ettei siellä mahassa ollut mitään, mutta olihan siellä.
Mä sain kans ekan 2-3 rv 4+2 ja rv 5+1 pelotti iha älyttömästi tehä kun aattelin että ei oo ku 2-3 tai jopa 1-2.. mut 3+ oli. Hcg oli sillo 4+2 426
 
Tittidii! Tein sen raskaustestin. Kyllä se plussa on! Mites hoidoissa olevat ihmiset, inssin jälkeen lääkäri sanoin että sitte päivänä 16 testaat. Testasin nyt, päivänä 12.

Kehtaanko soittaa sairaalaan et tadaa testasin jo nyt? Nauraako ne mulle että teeppäs uus testi? Vai odotanko päivään 16 ja teen uuden testin?
Kannattaa odottaa sinne klinikan testipäivänä asti ja tehdä uusi testi jonka jälkeen sitten soittaa heille iloisista uutisista. Klinikka ei välttämättä huomioi sun tämän hetken tulosta vielä.
 
Ihanaa!! Onnea plussanneet :love::love:
Mahtavia uutisia :)

Täällä kp 10/28-30.
Oon tuumaillut, että ovis sattuisi loppuviikolle. Mahdollisesti kokeilen tikutella ekaa kertaa, koska ollaan menossa mökille ja halusin muutaman lonkeron ottaa saunan yhteydessä, mutta jos ovis näyttäis plussaa niin en uskalla sitten ottaa yhtään :geek:
Mä vaan ihmettelen, kun edeltävinä kolmena päivänä on tehnyt seksiä mieli "ovistyyliin", maha on ollut kipeä (lapsilla juuri ykötauti ollut) ja eilen tuli sitkeetä limaa. En kyllä mitenkään voi uskoa että ovis ois ollut JO Kp 8-9. Mieskin oli vknlopun pois kotoa :(:( eli ehdittiin tallettaa viimeks kp 6.
Onko kellään ovis noin aikaisin kp 8-9 kun kierto 28-30?
Pliiz, jos joku ottais kantaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Onnea plussanneet. Osaan tuntea teidän onnen <3

Itsellä kp 2, yllätysyllätys. Yk 10 lähti käyntiin. Ylihuomenna lääkäriaika, pakko saada purkaa tätä p*skaa. Tiputtelua oli ennen terolut-kuuria joskus jopa 2vko ennen menkkoja. Sitten 5 pvä, sitten4 , viimekierrossa 2 päivää ennen ja tässä kierrossa vaan päivä ennen. Eikös päivä tai kaksi ole normaaliakin?Sitten alkoi kunnon verinen vuoto. Ennen tuli niukkaa rusehtavaa ja ehkä päivän vaan veristä. Et sen puoleen ehkä parempaan päin?
 
Hei mites se kohdunnapukan touhut menikään synnyttäneillä? Olikos se niin, että synnyttänellä se saattaa elää ihan omaa elämäänsä, eikä sitä oikeen kannata kokeilla kun ei siitä voi mitään päätellä? Vitsi kun mä en muista mistä luin siitä....

Tää on nyt ihan kummallista, ovisplussa oli vajaa viikko sitten, nyt siis dpo 3. Oli limat, jomottelut jne. kaikki klassiset oireet sen tikun yhtä vahvojen viivojen lisäksi. Mutta tänään sain tikkuun ihan supervahvan ovisplussan, viiva oli siis melkein musta :O Limatkin on alkanut uudestaan jo eilen aamulla. Eihän ovistikkukaan voi vielä näyttää mahdollista raskautta? Ainakaan edellisissä raskauksissa ei vielä todellakaan näillä dopeilla oo näyttänyt. Voiko olla että ovis olisikin vasta nyt? Eipä vaan oo mitään hyötyä sitten taas jos ovis on nyt, jää taas luteaali liika lyhyeksi :( kp 22/27-31. Meillä on siis aikaisemminkin ollut ongelma luteaalivaiheen lyhyyden kanssa. Kolmosta yritettiin (meidän mittapuulla) pitkään, 15kk joista 8kk säännöllisellä kierrolla, joissa luteaali jäi usein vain 7vrkn mittaiseksi. Tärppikierrossa luteaali oli 9vrk, joka sekin on melkein aina liian lyhyt. No joo. Kunhan mietin... Ei kai tässä mikään kiire ole raskautua, mieskin sitä mieltä, että hyvä vaan jos antaa vähän odottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Maria82 minulla on joka toisessa kierrossa ovulaatio jo kp 9-11. Joka toinen kierto on 24-26 päivää ja joka toinen kierto tasan 30. Pidemmässä kierrossa oviskin on myöhemmin. Onko muilla muuten tämmöistä? Mahtaako toinen munis olla laiskempi?

Nyt raskauduin tuosta lyhemmästä kierrosta, joka sitten meni kesken.

Mistä muuten tilaatte nuita ovistestejä? Täytynee alkaa tikuttelee tässä uudessa kierrossa, jos pääsisi kartalle missä mennään. Kyllä on mieli ollut niin maassa etten tiiä miten täältä nyt saa itsensä kasattua. Yrittänyt lukea juttuja joissa on pian tärpännyt uudelleen keskenmenon jälkeen. Vuotoakaan on tuskin enää lainkaan. Elättelen toiveita, että kun meni näin aikaisin kesken niin kierto jatkuisi aikalailla niinkuin ei olisi raskaana ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä