Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Töppönen, pahoittelut huonoista uutisista. Mä olen myös siinä uskossa että jos raskaus on mennyt aikaisin kesken, niin kierto ei siitä pahasti häiriinny. Mulle myös sanottiin klinikalla että km:n jälkeen saattaa olla entistä hedelmällisempi. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Ihania plussaviivoja taas ilmestyny tänne :love:

Täällä menossa kp 24.. kierron alku meni ihan hyvin ja maltoin olla tikuttamatta ovulaatiota ja muutenkin olla liikaa miettimättä yrittämistä, mutta kummasti nyt alko kuumottaa taas testailu ja tilasin ovistestejä ja raskaustestejä.. Epäilen et mun kierto nyt on 42-43 päivää,
joten ovulaation pitäs olla tällä viikolla edessä.. Ainut, että mies on tietty 600 km päässä töissä ja tulee vasta loppuviikolla, joten toivoa sopii että ovulaatio on jo ollu ennemmin taikka sitte tulee vasta viikonlopulla (y)
 
Välli Voi harmi. Toivottavasti olisi nyt onni myötä tässä kierrossa.

Zeni Kyllähän se kohdunnapukka erilainen on synnyttäneillä mutta periaatteessa toimii kyllä niinkuin pitääkin. Ainakin mulla. Se vaan vaatii ehkä pidempää seurantaa että pääsee siitä jyvälle. Mulla se tuntuu olevan aina vähä auki, mutta kierron eri vaiheissa kuitenkin toimii kuten ennenkin, eli menkkojen aikaa auki alhaalla, sit vetäytyy, oviksen aikaan tosi auki ja alhaalla ja taas vetäytyy... Jne.

Mulle kävi tätä kuopusta yrittäessä myös noin, että ovuloin kahdesti. Juuri noin ku sulla nyt käyttäytyi minunkin kroppa ja ovistikut. En muista nyt tulinko siitä kierrosta raskaaksi, ehkä seuraavasta. Mutta kp:t kyllä venyi tietty sen viikon kun ovuloin uudestaan. Että kait se on mahdollista ovuloida joskus kahdesti?!

Mun ovistesti oli aamulla lähes tasavahvat viivat. Tänään ei ole tullu mitään verisiä vuotoja. Tuosta alakerrasta päättelen että ovulaatio mahdollisesti nyt ajallaan tulossa. Nyt kp12. Lasken ja pidän kirjaa siksi, että haluan tietää kiertoni ja millo menkat alkaa (ja toki miettiä sitä 0.00001% mahdollisuutta oisko ehkäisy pettänyt :D). Pikku harrastus tää mulla..o_O. Ja täällä on kiva pyöriä. Mua kiinnostaa kaikki tällanen kovasti. Piinailen teidän puolestakin ja jännitän kellä seuraavaksi onni osuu kohdalle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeni
Mistä muuten tilaatte nuita ovistestejä? Täytynee alkaa tikuttelee tässä uudessa kierrossa, jos pääsisi kartalle missä mennään. Kyllä on mieli ollut niin maassa etten tiiä miten täältä nyt saa itsensä kasattua. Yrittänyt lukea juttuja joissa on pian tärpännyt uudelleen keskenmenon jälkeen. Vuotoakaan on tuskin enää lainkaan. Elättelen toiveita, että kun meni näin aikaisin kesken niin kierto jatkuisi aikalailla niinkuin ei olisi raskaana ollutkaan.
mamin testeiltä mä tilaan, puikkotesteistä oon tykänny tosi paljon. Näyttää hyvin (y)
 
Ihanaa!! Onnea plussanneet :love::love:
Mahtavia uutisia :)

Täällä kp 10/28-30.
Oon tuumaillut, että ovis sattuisi loppuviikolle. Mahdollisesti kokeilen tikutella ekaa kertaa, koska ollaan menossa mökille ja halusin muutaman lonkeron ottaa saunan yhteydessä, mutta jos ovis näyttäis plussaa niin en uskalla sitten ottaa yhtään :geek:
Mä vaan ihmettelen, kun edeltävinä kolmena päivänä on tehnyt seksiä mieli "ovistyyliin", maha on ollut kipeä (lapsilla juuri ykötauti ollut) ja eilen tuli sitkeetä limaa. En kyllä mitenkään voi uskoa että ovis ois ollut JO Kp 8-9. Mieskin oli vknlopun pois kotoa :(:( eli ehdittiin tallettaa viimeks kp 6.
Onko kellään ovis noin aikaisin kp 8-9 kun kierto 28-30?
Pliiz, jos joku ottais kantaa (n)
Tänään tuli ihan Hullut kananmunalimat, toisaalta eilen illalla harrastettiin seksiä, mut ei kyllä tommosia limoja yleensä tuu seksin jölkeen. Just äsken tein elämäni 1. ovistestin ja haalea viiva tuli.

Kuinka pian oviksen jälkeen testiviiva lähtee haalenemaan???
Mun on niin vaikea uskoa että olisin ovuloinut jo, tosin vatsassakin viiltelyjä on... (n)(n)
 
Tänään tuli ihan Hullut kananmunalimat, toisaalta eilen illalla harrastettiin seksiä, mut ei kyllä tommosia limoja yleensä tuu seksin jölkeen. Just äsken tein elämäni 1. ovistestin ja haalea viiva tuli.

Kuinka pian oviksen jälkeen testiviiva lähtee haalenemaan???
Mun on niin vaikea uskoa että olisin ovuloinut jo, tosin vatsassakin viiltelyjä on... (n)(n)
Et välttämättä olekaan ovuloinut. Mulla ovistestit alkaa haaleesta ja joka päivä tummuu kunnes on yhtä tumm ku kontrolliviiva. Tätä siis ehkä 3pvän ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Et välttämättä olekaan ovuloinut. Mulla ovistestit alkaa haaleesta ja joka päivä tummuu kunnes on yhtä tumm ku kontrolliviiva. Tätä siis ehkä 3pvän ajan.
Kiitos, eli useamman päivän oviksen jälkeen ois tumma viiva?
Meillä oli ajatus alkaa tosiaan tällä viikolla jyystämään kunnolla, kun viikonloppu meni harakoille joten toivon todella, että ovis on vasta tulossa.
Kiitos sulle kannanotosta!
Muitakin kokemuksia otetaan vastaan :D
 
UOTE="Maria82, post: 31281950, member: 21138"]Kiitos, eli useamman päivän oviksen jälkeen ois tumma viiva?
Meillä oli ajatus alkaa tosiaan tällä viikolla jyystämään kunnolla, kun viikonloppu meni harakoille joten toivon todella, että ovis on vasta tulossa.
Kiitos sulle kannanotosta!
Muitakin kokemuksia otetaan vastaan :D[/QUOTE]

Ei vaan siinä on haalee viiva (eli nega) joka tummenee kunnes ovuloin. Sen jälkeen taas haalenee.

Eli mun ovulaatiotikuissa tosiaan näyttivät eka haaleet viivaa kunnes tuli se oikea tumma viiva :)
 
Voiko ovuloida vaikka testissä se ei näkyisi? Aikuisten oikeesti voiko?

Ihme oviskipuilua tänään ja pari päivää aiemminkin ihme oloja masussa, halut ollu koholla, tänään näköjään lämmötkin nousi. Mulla iltalämmöt nousee aina oviksen jälkeen, kokemusta on.
Voisiko tää olla totta :eek:
Eilen tuli kyllä tummin viiva o-testiin koko kierrossa mutta haalea se silti oli.
 
Heippa! Mun oli tarkoitus laittaa raskaustestini kuva, mutta oli liian iso tiedosto. Kuinka häilyvä on plussatestin ja haamuviivan ero:eek:? Oon nyt viikon odotellut menkkoja alkavaksi ja tein varmuudeksi testin. Esikoisesta kolme vuotta sitten tuli heti niin selvät viivat että ei ollut epäilystäkään :LOL: Oon ihan täpinöissäni ja vielä kun ei voi huudella muille :)
 
Heippa! Mun oli tarkoitus laittaa raskaustestini kuva, mutta oli liian iso tiedosto. Kuinka häilyvä on plussatestin ja haamuviivan ero:eek:? Oon nyt viikon odotellut menkkoja alkavaksi ja tein varmuudeksi testin. Esikoisesta kolme vuotta sitten tuli heti niin selvät viivat että ei ollut epäilystäkään :LOL: Oon ihan täpinöissäni ja vielä kun ei voi huudella muille :)
Eiköhän se ole niin, että kunhan viiva tulee niin se on plussa, viivan vahvuudella ei ole niinkään väliä :)

Onnea :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista :)

Sunnuntaina näytti digi raskaana 2-3, huomenna tai ylihuomenna ajattelin vielä tehdä testin kun tuolla yks on vielä jemmassa niin sit pitäis näyttää raskaana 3+. Sen jälkeen täytyy koko homma jättää herran haltuun ja koittaa ottaa rennosti :)

Joka päivä ollut iltaisin alavatsalla pientä menkkajomotusta, selkäjomot on jääny nyt kokonaan pois. Nännit ja tissit on niin arat että kun suunnilleen päin katsoo niin sattuu, suihkussa peseminenkin on hankalaa.. Muuten ei vielä muita oireita havaittavissa, ehkä hienoista väsymystä josta paljon korjaa valo ja pientä kuvotusta jos on vatsa tyhjänä. Vettä kun muistaa juoda paljon niin pysyy päänsärky aisoissa. :)
 

Yhteistyössä