Todella ujo mies. Neuvoja, kommenteja, kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä...
Itse tykkään miehistä jotka otteilaan tekevät hyvin selväksi sen, että mun myöntymys asiaan niin vaateet revitään päältä pois sillä sekunnilla.
Ujo ja arka mies, nou nou nou

Minä taas tykkään päinvastaisesta. Ujot ja arat miehet ovat ihania. Tiedän, että he haluavat, mutta eivät uskalla tehdä aloitetta, eivätkä oikein tiedä, miten toimia. Minä siis johdattelen tilannetta mieleni mukaan ja vien miestä kuin pässiä narussa. Voi mikä nautinto onkaan, kun mies antaa lopulta kaikkensa minulle sägyssä ja saa siinä samalla itsekin.
 
Minä taas tykkään päinvastaisesta. Ujot ja arat miehet ovat ihania. Tiedän, että he haluavat, mutta eivät uskalla tehdä aloitetta, eivätkä oikein tiedä, miten toimia. Minä siis johdattelen tilannetta mieleni mukaan ja vien miestä kuin pässiä narussa. Voi mikä nautinto onkaan, kun mies antaa lopulta kaikkensa minulle sägyssä ja saa siinä samalla itsekin.
Tässä ei ole kyse sänkyhommista.
 
Mutta enhän mä voi tietää sitä jo nyt?siis sitä haluanko perheen kanssa ym...Tällä hetkellä haluan edetä rauhallisesti. Haluan hänen huomiota ja tuntea itseäni tärkeäks, halutuks. Ei seksualisesti vaan ihmisenä. Ja olen valmis kyllä maksaman samalla mitalla takaisin. Siis ne ihanat hetket, kun voi iltaisin kirjoitella höpöhöpöjuttuja ja toinen, joka jakaa ne mun ka. Mut niin kuin jo monta kerta kirjoitin, että kaipaisin sitä "kevyttä" kosketusta myös. En voi luvata, että meistä tule perhe tai jotain. Mutta eihän kaiki suhteet ala sillä että toinen totea "nyt perustetaan perhe".
Mutta toi on todella hyvä pointti, mitä en tullut ajattelleksi.

Ethän sinä tietenkään voi heti tietää haluatko hänen kanssaan perheen. Mutta siis mies haluaa vakavan suhteen (niin käsitin jostain kirjoituksestasi) ja sinä välttämättä et, mikä varmasti luo tuota turhaa jännitystä teidän välille. Plus se sinun melko tuore ero, mikä voi myös vaikuttaa miehen suhtautumiseen kuten jo kirjoitinkin. Kumpikaan teistä ei oikein uskalla edetä, koska pelkää ehkä saavansa siipeensä? Jos oikeasti haluat lähentyä miehen kanssa (ja olet valmis siihen perheeseenkin ehkä myöhemmin eikä se ole sinulle ehdoton ei), niin kokeilepa itse ohimennen vaikka silittää miehen kättä tai antaa se halaus lähtiessä tai vaikka tavatessannekin. Veikkaan että siitä homma lähtee etenemään tai sitten ei etene ikinä :D.
 
Ap tässä.
Olen niin urpo, että itkettäääää.
En tiedä miten siinä kävi, mutta eilen viestittelys hän vähän vihjäsi, että "olenko lian väsynyt ajaa kotiin, jos tulen vasta illalla?". Jonka jälkeen muutaman viestin jälkeen, idiotti, provosoinut häntä kysymällä, että tuunko silloin illalla vai seuraavana päivänä? Urpo...miksi sen tein. En tiedä kohteliaisuudesta vai halusta hän laittyoi, että voihan mä jäädä vaikka tuliusinkin seuraavana päivänä päivällä. Menin ihan lukkoon. Koko päivän oon miettinyt miten pääsen tästä suosta. Vaikka nukkuisinkin sohvalla niin outohan koko tilanne olis. Noh, nyt laitoin, että tuun päivällä ja eiköhän ajaksan ajaa kotiin. Mielummin jään, jos oikeasti siltä tuntuu sillä hetkellä, eikä siks että " sovittiin" näin. Mutta nyt mietinkin, että itse pilasin jaiken, miten hän uskalla edes koskea, josperuutan näin rajusti. Miks olen näin urpo. Ehkä se on se epävarmuus, mutta kyllä potuttaa..
 
Laitat viestin että otat kuitenkin varuiksi hammasharjan mukaan jos sattuukin käymään niin ettei jaksa lähteä ajaan kotiin.
Mä kyllä laitoin, että EHKÄ jaksan ajaa, jotta olis mahdollisuus jäädä, jos se tuntu hyvältä. Mutta vähän "pettynyt" olo, kerrankin kun hän oli aktiivinen, niin mokasin. Toisaalta, en kuitenkaa ole valmis sänkyhommiin ja olis ehkä aika kiusallista se nukkumaan meno :)
 
Täs maailmassa on vähän helppoja asioita. Naisena seksin aloitteen tekeminen on yksi niistä. Torjutuksi tulemisen todennäköisyys tossa sun tilanteessa on jotain promillen luokkaa. Ja jos mietit että miten sen tekisit, niin voin vastaa: ihan sama. Teet niin tai näin, ei se väärinpäin mene.
 
Mä kyllä laitoin, että EHKÄ jaksan ajaa, jotta olis mahdollisuus jäädä, jos se tuntu hyvältä. Mutta vähän "pettynyt" olo, kerrankin kun hän oli aktiivinen, niin mokasin. Toisaalta, en kuitenkaa ole valmis sänkyhommiin ja olis ehkä aika kiusallista se nukkumaan meno :)
Ei peli vielä ole menetetty, kun et ole jyrkästi kieltäytynyt :). Ja nukkua voi vierekkäinkin ilman seksiä, mutta asiasta kannattaa varmasti jutella ihan suoraan ennen nukkumaanmenoa. Nyt lopetat sen turhan murehtimisen ja odotat innolla seuraavia treffejänne :p. Jos hyvältä tuntuu jäät yöksi, jos ei ajat kotiin. Yllätä mies ja itsesi ja tavatessanne halaat tai kosketat muuten, kun on kiva taas nähdä ;).
 
Ei peli vielä ole menetetty, kun et ole jyrkästi kieltäytynyt :). Ja nukkua voi vierekkäinkin ilman seksiä, mutta asiasta kannattaa varmasti jutella ihan suoraan ennen nukkumaanmenoa. Nyt lopetat sen turhan murehtimisen ja odotat innolla seuraavia treffejänne :p. Jos hyvältä tuntuu jäät yöksi, jos ei ajat kotiin. Yllätä mies ja itsesi ja tavatessanne halaat tai kosketat muuten, kun on kiva taas nähdä ;).

Jos nainen ei halua seksiä, niin mitä järkeä on alkaa hiplailemaan. Mies luulee merkkien kuitenkin tarkoittavan vihreää valoa myös seksille.
 
Onko mies sinkku vai varattu? Joskus jotkut ihmiset on jäykkiä tekemään alotetta ihan jo sen takia jos on varattu.

Ujoilla ihmisillä on toi aloitteen tekeminen hankalaa ja jotkut tarvii vähän aikaa, koska ovat myös epävarmoja. Mikä sua itteäs estää tekemästä aloitetta? Ei se aina miehen homma ole se aloitteen teko.
Vanhentunu käsitys, että miehen pitäis olla aina tekemässä aloite. Toki voit odottaa, että koska mies on valmis tekemään aloitteen, mutta veikkaan, että ennen sitä toi teijän touhu kuivuu kasaan, koska säkään et ollu valmis tekemään mitään.
 
Onko mies sinkku vai varattu? Joskus jotkut ihmiset on jäykkiä tekemään alotetta ihan jo sen takia jos on varattu.

Ujoilla ihmisillä on toi aloitteen tekeminen hankalaa ja jotkut tarvii vähän aikaa, koska ovat myös epävarmoja. Mikä sua itteäs estää tekemästä aloitetta? Ei se aina miehen homma ole se aloitteen teko.
Vanhentunu käsitys, että miehen pitäis olla aina tekemässä aloite. Toki voit odottaa, että koska mies on valmis tekemään aloitteen, mutta veikkaan, että ennen sitä toi teijän touhu kuivuu kasaan, koska säkään et ollu valmis tekemään mitään.
Mies on kyllä sinkku. Mutta me jännitetään molemmat. Hän varmaan omaa kokemattomuutta ja minä ehkä juurikin sitä epävarmuutta uudesta suhteesta, niin kuin joku kirjoittikin. Noh, avoimen mielen meen taas sinne, kuka tietää miten käy :)
 
Mies on kyllä sinkku. Mutta me jännitetään molemmat. Hän varmaan omaa kokemattomuutta ja minä ehkä juurikin sitä epävarmuutta uudesta suhteesta, niin kuin joku kirjoittikin. Noh, avoimen mielen meen taas sinne, kuka tietää miten käy :)

Mä veikkaan, että jännität ihan turhaan ja samoin tuo mies. Toki varmaan risteilee mielessä, että mokaa jotain, lähinnä meinaan miehen kokemattomuutta. Mutta ei niitä mokia kannata liikaa jännitellä, koska yhessä kun niillekkin nauraa ja näyttää vielä, että ei niistäkään kannata paineita ottaa niin se lähentää vielä entisestään. Sulla varmaan se ero kipuilee taustalla ja aiheuttaa pientä pelkoa ja sen ymmärrän todella hyvin.

Aikanaan kun aviomeheni kanssa tavattiin niin mulla oli lyhyt aika erosta. Entinen avoliitto oli täyttä helvettiä. Exä käytti henkistä- ja fyysistä väkivaltaa mua kohtaan ja petti mennen tullen koko neljän vuoden suhteen ajan. Neljä vuotta asuttiin saman katon alla ja sit mulle riitti. Ihmettelen mistä sain voimia repästä itteni irti siitä.
Joten olin toipumassa tuosta suhteesta, kun aviomieheni asteli baari tiskin kautta mun elämään. Kaikki suju hyvin siihen saakka, kun mieheni ehdotti yhteen muuttoa. Siinä kohtaa vilisteli kauhukuvia, miten kaikki voi päättyä ja mies huomaakin, että haluaa ihan jotain muuta. Yks yö valvottiin ja puhuttiin, kerroin kaiken mieheni pyynnöstä. No, muutettiin yhteen ja kaikki on menny hyvin. Mulla on ihana mies, joka rakastaa mua älyttömästi näyttää ja kertoo sen, on välillä ylisuojeleva mua kohtaan ja alussa oli, että pelkäs pahottaa mun mieltä :D. Mutta, mun eteen tekee kyllä kaikkensa ja toki myös ite teen kaikkeni mieheni eteen. Ollaan oltu yhessä liki 8- vuotta, kihloissa 7- vuotta ja lapsi 6- vuotias. Naimisissa ollaan oltu 9kk.

Nyt vaan käsittelet eron pois mielestäs ja kohtaat ilman pelkoa ja jännitystä tulevan, huomaat, että olo rentoutuu jo huomattavsti, kun jätät menneet taa ja viskaat sen painolastin vaikka hevonkuuseen. Pienikin ele ja kosketus vie eteenpäin ja saa toiselle tunteen, että on tärkee. Tsemppiä ja näytä sille epävarmuudelle, että se on ylitettävissä. Ihmistä estää toimimasta vain oma epävarmuus ja sä ruokit sitä vetäytymällä. Nyt potku persuksille sille epävarmuudelle ja itsevarmuutta kehiin :). Tsemppiä ja hyvin kaikki menee.
 
Mä veikkaan, että jännität ihan turhaan ja samoin tuo mies. Toki varmaan risteilee mielessä, että mokaa jotain, lähinnä meinaan miehen kokemattomuutta. Mutta ei niitä mokia kannata liikaa jännitellä, koska yhessä kun niillekkin nauraa ja näyttää vielä, että ei niistäkään kannata paineita ottaa niin se lähentää vielä entisestään. Sulla varmaan se ero kipuilee taustalla ja aiheuttaa pientä pelkoa ja sen ymmärrän todella hyvin.

Aikanaan kun aviomeheni kanssa tavattiin niin mulla oli lyhyt aika erosta. Entinen avoliitto oli täyttä helvettiä. Exä käytti henkistä- ja fyysistä väkivaltaa mua kohtaan ja petti mennen tullen koko neljän vuoden suhteen ajan. Neljä vuotta asuttiin saman katon alla ja sit mulle riitti. Ihmettelen mistä sain voimia repästä itteni irti siitä.
Joten olin toipumassa tuosta suhteesta, kun aviomieheni asteli baari tiskin kautta mun elämään. Kaikki suju hyvin siihen saakka, kun mieheni ehdotti yhteen muuttoa. Siinä kohtaa vilisteli kauhukuvia, miten kaikki voi päättyä ja mies huomaakin, että haluaa ihan jotain muuta. Yks yö valvottiin ja puhuttiin, kerroin kaiken mieheni pyynnöstä. No, muutettiin yhteen ja kaikki on menny hyvin. Mulla on ihana mies, joka rakastaa mua älyttömästi näyttää ja kertoo sen, on välillä ylisuojeleva mua kohtaan ja alussa oli, että pelkäs pahottaa mun mieltä :D. Mutta, mun eteen tekee kyllä kaikkensa ja toki myös ite teen kaikkeni mieheni eteen. Ollaan oltu yhessä liki 8- vuotta, kihloissa 7- vuotta ja lapsi 6- vuotias. Naimisissa ollaan oltu 9kk.

Nyt vaan käsittelet eron pois mielestäs ja kohtaat ilman pelkoa ja jännitystä tulevan, huomaat, että olo rentoutuu jo huomattavsti, kun jätät menneet taa ja viskaat sen painolastin vaikka hevonkuuseen. Pienikin ele ja kosketus vie eteenpäin ja saa toiselle tunteen, että on tärkee. Tsemppiä ja näytä sille epävarmuudelle, että se on ylitettävissä. Ihmistä estää toimimasta vain oma epävarmuus ja sä ruokit sitä vetäytymällä. Nyt potku persuksille sille epävarmuudelle ja itsevarmuutta kehiin :). Tsemppiä ja hyvin kaikki menee.
Kiitos tsemppeistä. Niitä nyt tarvitaan. Huomenna meen sinne :)
Ap
 
Juuri palasin "treffeista".
Todella nihkeä fiilis, melkein itkettää.
Ei taida tästä jutusta tulla mitään. Viestittely on ihanaa, mutta kun nähdään.... Miksi näin?
Hän on todella huomavainen ja kunnollinen, mutta... Miten kerron sen hänelle?
En tiedä miten selittäisin, mutta tällä hetkellä kaipan itsevarmaa ja " vahvaa" miestä. Tämä selkeästi epäröi, vähettelee itsensä. Niin odotin tänään tänään häneltä edes jotain. Toki itsekin oliusinvoinut tehdä aloitteen, mutta en pystynyt. Hänen epävarmuus siirtyy muuhun.

Harmittaa, mutta vaikein on kai edessä.
 
Juuri palasin "treffeista".
Todella nihkeä fiilis, melkein itkettää.
Ei taida tästä jutusta tulla mitään. Viestittely on ihanaa, mutta kun nähdään.... Miksi näin?
Hän on todella huomavainen ja kunnollinen, mutta... Miten kerron sen hänelle?
En tiedä miten selittäisin, mutta tällä hetkellä kaipan itsevarmaa ja " vahvaa" miestä. Tämä selkeästi epäröi, vähettelee itsensä. Niin odotin tänään tänään häneltä edes jotain. Toki itsekin oliusinvoinut tehdä aloitteen, mutta en pystynyt. Hänen epävarmuus siirtyy muuhun.

Harmittaa, mutta vaikein on kai edessä.

Ehkä se miehen epävarmuus katoaisi, jos olisi varma sinusta. Eli kaipaa sun aloitteellisuutta. Jos et itse vieläkään kyennyt tekemään mitään aloitetta, niin ehkä on parempi jo luovuttaa. Ei tuo teidän juttu tuosta etene muuten mihinkään. Ja toisaalta: jos alku on noin vaikeaa, niin ehkä teitä ei vain ole tarkoitettu toisillenne. Kyllähän suhteessa pitää pystyä kommunikoimaan suoraan toisen kanssa eikä vain viestittelemällä.
 
Ehkä se miehen epävarmuus katoaisi, jos olisi varma sinusta. Eli kaipaa sun aloitteellisuutta. Jos et itse vieläkään kyennyt tekemään mitään aloitetta, niin ehkä on parempi jo luovuttaa. Ei tuo teidän juttu tuosta etene muuten mihinkään. Ja toisaalta: jos alku on noin vaikeaa, niin ehkä teitä ei vain ole tarkoitettu toisillenne. Kyllähän suhteessa pitää pystyä kommunikoimaan suoraan toisen kanssa eikä vain viestittelemällä.
Ihan oikeassa oot. Ehkä olen elänyt jossakin illuusiossa ja se todellisuus ei vastakaa sitä.
Mutta miten sen sille toiselle nyt kertois? Sain jo kolme viestiä aamulla....
 
Aika tylyä hylätä kunnollinen mies ujouden takia. Vetäkää viinipullo kimppaan ja vähän drinksua päälle. Jos siitä ei turhat estot karise, niin sitten voi luovuttaa.
 
Ihan oikeassa oot. Ehkä olen elänyt jossakin illuusiossa ja se todellisuus ei vastakaa sitä.
Mutta miten sen sille toiselle nyt kertois? Sain jo kolme viestiä aamulla....
Jos nyt oot tullut siihen tulokseen ettet pysty/halua olla se alotteentekijä eli et haluakaan suhdetta tähän mieheen, niin kerro se hänelle pikimmiten. Vetoa vaikka ettet olekaan vielä valmis uuteen suhteeseen (siltähän tuo vaikuttaa). Pelkkä ujous ei minustakaan ole syy suhteen päättämiseen, mutta tässä nyt taitaa olla muitakin syitä takana. Mitä pidempään jatkat (vaikka oikeasti et haluakaan), sen julmempaa tuo toiselle on.
 
Jos nyt oot tullut siihen tulokseen ettet pysty/halua olla se alotteentekijä eli et haluakaan suhdetta tähän mieheen, niin kerro se hänelle pikimmiten. Vetoa vaikka ettet olekaan vielä valmis uuteen suhteeseen (siltähän tuo vaikuttaa). Pelkkä ujous ei minustakaan ole syy suhteen päättämiseen, mutta tässä nyt taitaa olla muitakin syitä takana. Mitä pidempään jatkat (vaikka oikeasti et haluakaan), sen julmempaa tuo toiselle on.

Näinpä, koska mies ainakin vaikuttaa kiinnostuneelta. Ei kukaan huvikseen kutsu toista luokseen kylään ja treffaile, ellei ole kiinnostunut. Ujolle miehelle vielä tuo on kova paikka.
 

Yhteistyössä