Yinksu
Montakohan grammaa sitä on laihtunu kun ei oo syöny kunnolla...ei täs kuitenkaan kiloista voi puhuu kun edelleen on tällänen kun nyt on.
Jjep. Tähän tottuu ja yllättävänkin nopeasti.Puhut vähän, mutta asiaa, noin se vaan menee.
Teippaan sut kiinni siihen?Päivää kettinkiin.
Kuinkahan sitä onnistuis tänään olla tekemättä vielä vähemmän kuin eilen? Jos liimais persumuksen sohvaan?
Voi olla mutta suhteessa on paljon hyviä asioita.Jjep. Tähän tottuu ja yllättävänkin nopeasti.
Parisuhteeseen totuttelu uudestaan vois olla hyvinkin hankalaa.
Toivottavasti helpottaa olo.Äh, oon ollu hereillä jo miltei kolme tuntia, ja vieläkin joka paikkaan vaan särkee. Keho ei meinaa millään herätä. Pitäis jotenkin ryömiä tästä vielä äitiäkin moikkaamaan.
Team ahmaa katon nyt ja sit en tiedä mitä keksis.Jospa Tinkuliini keksisi jotain tekemistä
Jeesusteippi apuunPäivää kettinkiin.
Kuinkahan sitä onnistuis tänään olla tekemättä vielä vähemmän kuin eilen? Jos liimais persumuksen sohvaan?
Muita ohjelmia, lukemista, lenkkeilyä? Onko jotain mitä vois harrastaa tänään siellä missä asut ? Kahvilat,kaverit ? Höliset täällä.No loppu perkele. Mitäs nyt...
Tunnin päästä tv5 ja ColumboNo loppu perkele. Mitäs nyt...
Eikö sun pitäny lähtee sinne tampereelle?heräsin pieniltä väliunilta.
Täällä mikään ole auki ja kaverit sai eilen jo täysannoksen mua. Kai mä sit vaan ootan et tulee nukku aika. Ankee arki alkaa.Muita ohjelmia, lukemista, lenkkeilyä? Onko jotain mitä vois harrastaa tänään siellä missä asut ? Kahvilat,kaverit ? Höliset täällä.
eilen neiti hyvä, eilen.Eikö sun pitäny lähtee sinne tampereelle?
Ai se oli eilen, no en mä nykysin pysy perillä et missä mennää.eilen neiti hyvä, eilen.
kävin jo.
reissu oli ihan hyvä mutta ei sitä osaa enää kauheesti kuumeilla.Ai se oli eilen, no en mä nykysin pysy perillä et missä mennää.
Oliko hyvä reissu? Iskikö kuumetta?
Jos mä tartten äitikullalta ajopeliä lainaan, niin mä soitan viikkoa etukäteen ja kysyn joutaako?Yksi mun hyvinkasvatetuista ja ystävällisistä lähti just ovet paukkuen
Ilmesty tänne hakemaan kansanvaunua ja sanoin että ei tipu, tartten itte. Kehtas kysyä mikä nyt on niin tärkeetä että tartten itse. Sanoin että käy vilkasemassa rekisteriotteesta, mitä lukee kohdassa "ajoneuvon omistaja" ja mieti sitten teenkö selvityksen mihin tartten