The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jaa, fillaroimisesta tuli sitten taa...:)..vaikka muuten nyt ei oikein sitten kohtaakaan...


Kohta ma paasen tonne mettapoluillekin, jees! Kummasti siella vaan paakkonen nollaantuu ja saa mielettoman mahtavaa, semmosta sanoinkuvaamattoman huikeeta energiapommia ja pirskahtelevuutta itellensa, etta <3!...

Vaikka mua ei sen jalkeen kuulema voi sietaa sitten ollenkaan :D
 
Joo mut yleensä kun joku tämmöinen ns. supertähti kuolee niin siellä kaikki ylistää vain vittu ei ku siis vitsi siis sen takia kun kaveri kuoli!
Mikseivät, edes ne tosifanitkaan kirjoitelleet tänne ENNEN kuin kaveri kuoli! Kuolemalla ratsastamista! Ei aina tietenkään mutta yleinen suuntaus on tämä.
Se on kollektiivista muistelua. Moni nuoruuden asia linkittyy tähän musaan.
Mikäs sua riepoo tänään, onko sulla ne päivät?
 
Yinksu
Itkupilli täällä taas moi tulin pilaa kaikkien illan.
Kävin kaverilla...teki pahaa katsoa kun sen mieskin oli kotona ja sit oli niin paljo kaikkea hassun hauskaa jne. Minä vaan mietin mielessäni että miksi ei mulla....miksi muiden suhteet kestää isotkin myrskyt ja meillä yks anto periks pikkuasiasta. Joo joo vinkuvonku taas. Tekis mieli soittaa ja sanoo että ota järki käteen nyt!
 
Kuulostaapas hyvalta suunnitelmalta :)...mutta:unsure::cautious:..pystytko oikeesti olemaan tekematta mittaan?

Ma kans oon kova suunnittelemaan. Ei todellakaan mene piirustusten mukaan ja useimmiten ohiampuu kaukaakin mutta ei se niin nokonuukaa olekaan :)...mutta tossa yhtikasmitaan- tekemisessa ma olen ihan surkea:barefoot:

Pitas vissiin ihan harjoitella. Ja siita muuten juolahti heti imuriin, etta - riippumatto <3! Oisko ihana hankinta?! No ois :)...jokohan tonne pihamaalle semmosen viritelman sais...tosin villina veikkaan etta ma en siina sais sitten alkuunkaan elbailla :D
Jos tahdot nähdä kuinka asian mestari on tekemättä mitään, niin osoita mulle tommoinen riippumatto ja jokunen vuosikerta TexWillereitä ja ota oppia.
Mitääntekemättömyyteni kesto on täysin riippuvainen Tex- pinon paksuudesta
 
Itkupilli täällä taas moi tulin pilaa kaikkien illan.
Kävin kaverilla...teki pahaa katsoa kun sen mieskin oli kotona ja sit oli niin paljo kaikkea hassun hauskaa jne. Minä vaan mietin mielessäni että miksi ei mulla....miksi muiden suhteet kestää isotkin myrskyt ja meillä yks anto periks pikkuasiasta. Joo joo vinkuvonku taas. Tekis mieli soittaa ja sanoo että ota järki käteen nyt!
Halaan...
 
Jos tahdot nähdä kuinka asian mestari on tekemättä mitään, niin osoita mulle tommoinen riippumatto ja jokunen vuosikerta TexWillereitä ja ota oppia.
Mitääntekemättömyyteni kesto on täysin riippuvainen Tex- pinon paksuudesta
Toihan on vain silkkaa luxusta ja nautiskelua :)!...ja sahan teet tossa aika isosti asioita - luet, rentoudut, nautit..*kiillottaa pilkkua....:notworthy:*

Aika ihanaa mitaantekemattomyytta :)
 
Yinksu
On tää taas, viikot on pitkii ja viikonloput ahdistaa kun on yksin. Jos en olis niin tietäisin missä olisin just nyt ja melkolailla mitä tekisin.
Mitä mä nyt teen viikonloppusin kun kaikilla on perheet ja muut niin mitä mä nyt sit taas teen.... En yhtikäs mitään kun en halua yksin olla.Huomenna voi olla poikkeus mut jatkossa sitten.
 
Itkupilli täällä taas moi tulin pilaa kaikkien illan.
Kävin kaverilla...teki pahaa katsoa kun sen mieskin oli kotona ja sit oli niin paljo kaikkea hassun hauskaa jne. Minä vaan mietin mielessäni että miksi ei mulla....miksi muiden suhteet kestää isotkin myrskyt ja meillä yks anto periks pikkuasiasta. Joo joo vinkuvonku taas. Tekis mieli soittaa ja sanoo että ota järki käteen nyt!
Kuules tinkuliini.
Se on semmoinen juttu, että kun mister tinku tulee elämääsi niin hän tulee ovesta karmit kaulassa ja tulee jäädäkseen. Jos joskus häneltä kysyt (ei tarvitse), että kauanko tämä kestää niin hän vastaa "viimeiseen sydämenlyöntiin".
Ja mister tinku on olemassa. Usko pois.

Mutta olisi katastrofi jos törmäisit häneen huomenna. Hän ei tunnistaisi omaa tinkuliiniaan vinkuvonkun takaa ja lähtisi etsimään muualta.
Sen vuoksi on äärimmäisen tärkeää, että hoidat vinkuvonkut pois tieltä pikaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Yinksu
Kuules tinkuliini.
Se on semmoinen juttu, että kun mister tinku tulee elämääsi niin hän tulee ovesta karmit kaulassa ja tulee jäädäkseen. Jos joskus häneltä kysyt (ei tarvitse), että kauanko tämä kestää niin hän vastaa "viimeiseen sydämenlyöntiin".
Ja mister tinku on olemassa. Usko pois.

Mutta olisi katastrofi jos törmäisit häneen huomenna. Hän ei tunnistaisi omaa tinkuliiniaan vinkuvonkun takaa ja lähtisi etsimään muualta.
Sen vuoksi on äärimmäisen tärkeää, että hoidat vinkuvonkut pois tieltä pikaisesti.
Mut mä haluan ton mr.tinkun:(
 
On tää taas, viikot on pitkii ja viikonloput ahdistaa kun on yksin. Jos en olis niin tietäisin missä olisin just nyt ja melkolailla mitä tekisin.
Mitä mä nyt teen viikonloppusin kun kaikilla on perheet ja muut niin mitä mä nyt sit taas teen.... En yhtikäs mitään kun en halua yksin olla.Huomenna voi olla poikkeus mut jatkossa sitten.
Siis...mie en taas ymmarra niin mitaan, anteeksi.

Mutta. Ma nyt hiukan ihmettelen noita sun kaikkia ystavias. Etta minka tahden he eivat...eihan perhe nyt mikaan kaiken ajan syoja ole, joten toi on niin tekosyiden esimummo! Kylla siita perheestakin irtaantuu hyvinkin pariksi kolmeksi tunniksi kaverin kanssa vaikka leffailemaan tai kahvittelemaan tai ulkoilemaan...olemaan.

Siitakin huolimatta etta ihmiset nyt ahdistavat sua ja tuntuu pahalta, niin ma lahtisit kampasta ulos. Ihan vaikka kavelylenkille. Tekisin Jotain edes vahan aikaa aivan muuta kuin miettisin miten maailmani makaa nyt. Sa et voi menna leffaan yksin? No sitten kavisin vuokraamassa leffan ja jotain kivaa naposteltavaa siihen kans...

Toki se paapaino nyt vakisinkin ajatusten kanssa on eron tekeminen ja sureminen, se on tarkeaa, jotta loytaa sen vaylan sitten eteenpain menemiselle.

Ja sen huomaamiselle, etta selvisit :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä