Toiset tykkääPrince oli paskaa kun Prince eli, on edelleen samaa shittiä vaikka sattuikin kuolemaan.
Kepeät mullat hänelle, levätköön rauhassa.
Toiset tykkääPrince oli paskaa kun Prince eli, on edelleen samaa shittiä vaikka sattuikin kuolemaan.
Kepeät mullat hänelle, levätköön rauhassa.
"ne päivät" ?Kiits, turhaa kitinää taas. Huomaa, että olen väsynyt ja sitä myötä kiukkuinen.
Nakkasin moisen epailyttavan kojeen maelle, kun ei sietanyt meikalaisen hiplaamista ollenkaan ...luokattoman huonot juttuni varmaan aiheutti moista oirehdintaa, nyt jannataan miten taman muutoinkin tuurillaan kayvan lapparin kans kayMit.Vit.?
Noup, mies ollut koko päivän kotona ja ei ole voinut tehdä kahta pyytämääni asiaa. Ite olen ollut viidestä ylhäällä, enpä jaksa minäkään. Mutta, en ala riitelemään. Menin nukkumaan."ne päivät" ?
Joo mut yleensä kun joku tämmöinen ns. supertähti kuolee niin siellä kaikki ylistää vain vittu ei ku siis vitsi siis sen takia kun kaveri kuoli!Toiset tykkää
Jaa, ehkä ymmärrän. Täältä oli vissiin tilattu? http://www.kaalimato.com/?utm_source=TT&utm_medium=TT&utm_campaign=TTNakkasin moisen epailyttavan kojeen maelle, kun ei sietanyt meikalaisen hiplaamista ollenkaan ...luokattoman huonot juttuni varmaan aiheutti moista oirehdintaa, nyt jannataan miten taman muutoinkin tuurillaan kayvan lapparin kans kay
Se on kollektiivista muistelua. Moni nuoruuden asia linkittyy tähän musaan.Joo mut yleensä kun joku tämmöinen ns. supertähti kuolee niin siellä kaikki ylistää vain vittu ei ku siis vitsi siis sen takia kun kaveri kuoli!
Mikseivät, edes ne tosifanitkaan kirjoitelleet tänne ENNEN kuin kaveri kuoli! Kuolemalla ratsastamista! Ei aina tietenkään mutta yleinen suuntaus on tämä.
Nyt vain? kello joku kuusi? Menit nukkumaan?Noup, mies ollut koko päivän kotona ja ei ole voinut tehdä kahta pyytämääni asiaa. Ite olen ollut viidestä ylhäällä, enpä jaksa minäkään. Mutta, en ala riitelemään. Menin nukkumaan.
Aaaa- hahahaaaJaa, ehkä ymmärrän. Täältä oli vissiin tilattu? http://www.kaalimato.com/?utm_source=TT&utm_medium=TT&utm_campaign=TT
Menin päikkäreille ja sitten ei hatuttanut enää. Olen aika väsynyt. Väsyneenä tulee helposti tiuskittia ja kiukuteltua ihan turhaan.Nyt vain? kello joku kuusi? Menit nukkumaan?
Vai ymmärsinkö väärin jotain?
Ei se riepo,kunhan mainitsin miten se menee. Ne kuolleet olisi (minun arvaukseni) olisivat olleet tyytyväisimpiä kehuille kun elivät?Se on kollektiivista muistelua. Moni nuoruuden asia linkittyy tähän musaan.
Mikäs sua riepoo tänään, onko sulla ne päivät?
Jos tahdot nähdä kuinka asian mestari on tekemättä mitään, niin osoita mulle tommoinen riippumatto ja jokunen vuosikerta TexWillereitä ja ota oppia.Kuulostaapas hyvalta suunnitelmalta ...mutta..pystytko oikeesti olemaan tekematta mittaan?
Ma kans oon kova suunnittelemaan. Ei todellakaan mene piirustusten mukaan ja useimmiten ohiampuu kaukaakin mutta ei se niin nokonuukaa olekaan ...mutta tossa yhtikasmitaan- tekemisessa ma olen ihan surkea
Pitas vissiin ihan harjoitella. Ja siita muuten juolahti heti imuriin, etta - riippumatto <3! Oisko ihana hankinta?! No ois ...jokohan tonne pihamaalle semmosen viritelman sais...tosin villina veikkaan etta ma en siina sais sitten alkuunkaan elbailla
Halaan...Itkupilli täällä taas moi tulin pilaa kaikkien illan.
Kävin kaverilla...teki pahaa katsoa kun sen mieskin oli kotona ja sit oli niin paljo kaikkea hassun hauskaa jne. Minä vaan mietin mielessäni että miksi ei mulla....miksi muiden suhteet kestää isotkin myrskyt ja meillä yks anto periks pikkuasiasta. Joo joo vinkuvonku taas. Tekis mieli soittaa ja sanoo että ota järki käteen nyt!
Toihan on vain silkkaa luxusta ja nautiskelua !...ja sahan teet tossa aika isosti asioita - luet, rentoudut, nautit..*kiillottaa pilkkua....*Jos tahdot nähdä kuinka asian mestari on tekemättä mitään, niin osoita mulle tommoinen riippumatto ja jokunen vuosikerta TexWillereitä ja ota oppia.
Mitääntekemättömyyteni kesto on täysin riippuvainen Tex- pinon paksuudesta
Kuules tinkuliini.Itkupilli täällä taas moi tulin pilaa kaikkien illan.
Kävin kaverilla...teki pahaa katsoa kun sen mieskin oli kotona ja sit oli niin paljo kaikkea hassun hauskaa jne. Minä vaan mietin mielessäni että miksi ei mulla....miksi muiden suhteet kestää isotkin myrskyt ja meillä yks anto periks pikkuasiasta. Joo joo vinkuvonku taas. Tekis mieli soittaa ja sanoo että ota järki käteen nyt!
Mut mä haluan ton mr.tinkunKuules tinkuliini.
Se on semmoinen juttu, että kun mister tinku tulee elämääsi niin hän tulee ovesta karmit kaulassa ja tulee jäädäkseen. Jos joskus häneltä kysyt (ei tarvitse), että kauanko tämä kestää niin hän vastaa "viimeiseen sydämenlyöntiin".
Ja mister tinku on olemassa. Usko pois.
Mutta olisi katastrofi jos törmäisit häneen huomenna. Hän ei tunnistaisi omaa tinkuliiniaan vinkuvonkun takaa ja lähtisi etsimään muualta.
Sen vuoksi on äärimmäisen tärkeää, että hoidat vinkuvonkut pois tieltä pikaisesti.
Siis...mie en taas ymmarra niin mitaan, anteeksi.On tää taas, viikot on pitkii ja viikonloput ahdistaa kun on yksin. Jos en olis niin tietäisin missä olisin just nyt ja melkolailla mitä tekisin.
Mitä mä nyt teen viikonloppusin kun kaikilla on perheet ja muut niin mitä mä nyt sit taas teen.... En yhtikäs mitään kun en halua yksin olla.Huomenna voi olla poikkeus mut jatkossa sitten.
JuuhEli perseet suomeksi sanottuna?