Wautsi! Että on oikeen festaritkinInarhin vain elokuussa. Jovain
http://www.ijahisidja.fi/fi/ajankohtaista.php
Toihan ois vinkeetä*peukuttaa*
Wautsi! Että on oikeen festaritkinInarhin vain elokuussa. Jovain
http://www.ijahisidja.fi/fi/ajankohtaista.php
..tuli muuten sukkelavikkelästi tilannetta, kun ensin lipsahti- miten lie- ote tosta suolapakkauksesta....seutukunta no, valkosena...ja katopa kun sitten oikeella käpälällä olin ottamassa haltuuni jo avattua makaronipussia....sillä seurauksella että kuului kivaa rapinaa melkein vesiputousmaisesti....Hupsistaheijaa,tekevälle sattuu ja tapahtuu.
Kivaa iltaaTänään vedän pikkukännit. Lonksua ja likööriä.
Ja baariin örveltämään.
Pidä hauskaaTänään vedän pikkukännit. Lonksua ja likööriä.
Ja baariin tanssimaan.
IltaaIltaa. Heräsin juuri.
PäivääIltaa. Heräsin juuri.
No höh,halaus.Fyysisesti kuormittava päivä töissä, päätä särkee yms. Mies ei ole saanut päivän aikana paria pyytämääni asiaa tehtyä, ankarasti hatuttaa. En tee minäkään. Menin nukkumaan, johan helpotti. Antaa kotihommien olla tältä illalta. Kohta vois jotain ruoanpuolta ja kaffea katsella, alkaa tulla nälkä.
Kiits, turhaa kitinää taas. Huomaa, että olen väsynyt ja sitä myötä kiukkuinen.No höh,halaus.
Fiksusti toimittu siella, paikkarit on hyva ratkaisu hedariin ja stressintynkaan seka orastavalle kurtturuttuotsaisuudelleFyysisesti kuormittava päivä töissä, päätä särkee yms. Mies ei ole saanut päivän aikana paria pyytämääni asiaa tehtyä, ankarasti hatuttaa. En tee minäkään. Menin nukkumaan, johan helpotti. Antaa kotihommien olla tältä illalta. Kohta vois jotain ruoanpuolta ja kaffea katsella, alkaa tulla nälkä.
Lasit pitäisikin vaihtaa, luon kurtturuottalaisuudelle... Ja ihmettelin, että mitä höpäjät.Fiksusti toimittu siella, paikkarit on hyva ratkaisu hedariin ja stressintynkaan seka orastavalle kurtturuttuotsaisuudelle
Ja ihan rentona siella sitten, kerran on ollut tilannetta ja hassakkaa - huomenna paiva uus.
...dodih, tuota ei taitais muuten ihan yhdella eika kahdellakaan paikkarilla vaistellaLasit pitäisikin vaihtaa, luon kurtturuottalaisuudelle... Ja ihmettelin, että mitä höpäjät.
Eli perseet suomeksi sanottuna?Tänään vedän pikkukännit. Lonksua ja likööriä.
Ja baariin örveltämään.
Prince oli paskaa kun Prince eli, on edelleen samaa shittiä vaikka sattuikin kuolemaan.Prince soi taustalla.
Mit.Vit.?Tää.
Heitti.
Mut.
Ulos.
*harkitsee itkupotkuraivareita parin sekunnin verran*
"Ainoastaan tasokasta keskustelua. Freeze- hush matkoihis!"
*ällistyspällistys kikatushöröhdys nolotuspunoitus*
Kuulostaapas hyvalta suunnitelmalta ...mutta..pystytko oikeesti olemaan tekematta mittaan?Piipahdinpa lähikaupalla.
Rasvatonta maitoa (jjep, sitä täs ny tankataan)
Burgeritarvikkeita (mun tekee taas mieleni burgereita)
Ja iltaleffan kans ISO sipsipussi + dipit ( jo toinen sipsipussi tällä viikolla. mut oliskohan kolmas tai neljäs tänä vuonna)
Ja sit mulla on suunitelma.
Nyt viikonloppuna en tee sitten kerrassaan yhtikäs mitään.
En m i t ä ä n.
Maanantaina sit alan pikkuhiljaa laittamaan nukkumaluukkua kaikin puolin siihen kuntoon kuin se ihmisellä kuuluu olla. (nyt ei ihan kaikilta osin ole) Siihen päälle tekstiili- ja vaatehuolto. Pikkuhiljaa omaan rauhalliseen tahtiin, koska mitään kiirettä mulla ei ole.