The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hupsistaheijaa,tekevälle sattuu ja tapahtuu. :D
..tuli muuten sukkelavikkelästi tilannetta, kun ensin lipsahti- miten lie- ote tosta suolapakkauksesta....seutukunta no, valkosena...ja katopa kun sitten oikeella käpälällä olin ottamassa haltuuni jo avattua makaronipussia....sillä seurauksella että kuului kivaa rapinaa melkein vesiputousmaisesti....

:D

Jep.Mä olen taitava :D
 
Fyysisesti kuormittava päivä töissä, päätä särkee yms. Mies ei ole saanut päivän aikana paria pyytämääni asiaa tehtyä, ankarasti hatuttaa. En tee minäkään. Menin nukkumaan, johan helpotti. Antaa kotihommien olla tältä illalta. Kohta vois jotain ruoanpuolta ja kaffea katsella, alkaa tulla nälkä.
 
Fyysisesti kuormittava päivä töissä, päätä särkee yms. Mies ei ole saanut päivän aikana paria pyytämääni asiaa tehtyä, ankarasti hatuttaa. En tee minäkään. Menin nukkumaan, johan helpotti. Antaa kotihommien olla tältä illalta. Kohta vois jotain ruoanpuolta ja kaffea katsella, alkaa tulla nälkä.
No höh,halaus.
 
Fyysisesti kuormittava päivä töissä, päätä särkee yms. Mies ei ole saanut päivän aikana paria pyytämääni asiaa tehtyä, ankarasti hatuttaa. En tee minäkään. Menin nukkumaan, johan helpotti. Antaa kotihommien olla tältä illalta. Kohta vois jotain ruoanpuolta ja kaffea katsella, alkaa tulla nälkä.
Fiksusti toimittu siella, paikkarit on hyva ratkaisu hedariin ja stressintynkaan seka orastavalle kurtturuttuotsaisuudelle(y)

Ja ihan rentona siella sitten, kerran on ollut tilannetta ja hassakkaa :) - huomenna paiva uus.
 
Piipahdinpa lähikaupalla.
Rasvatonta maitoa (jjep, sitä täs ny tankataan)
Burgeritarvikkeita (mun tekee taas mieleni burgereita)
Ja iltaleffan kans ISO sipsipussi + dipit ( jo toinen sipsipussi tällä viikolla. mut oliskohan kolmas tai neljäs tänä vuonna)

Ja sit mulla on suunitelma.
Nyt viikonloppuna en tee sitten kerrassaan yhtikäs mitään.
En m i t ä ä n.
Maanantaina sit alan pikkuhiljaa laittamaan nukkumaluukkua kaikin puolin siihen kuntoon kuin se ihmisellä kuuluu olla. (nyt ei ihan kaikilta osin ole) Siihen päälle tekstiili- ja vaatehuolto. Pikkuhiljaa omaan rauhalliseen tahtiin, koska mitään kiirettä mulla ei ole.
 
Piipahdinpa lähikaupalla.
Rasvatonta maitoa (jjep, sitä täs ny tankataan)
Burgeritarvikkeita (mun tekee taas mieleni burgereita)
Ja iltaleffan kans ISO sipsipussi + dipit ( jo toinen sipsipussi tällä viikolla. mut oliskohan kolmas tai neljäs tänä vuonna)

Ja sit mulla on suunitelma.
Nyt viikonloppuna en tee sitten kerrassaan yhtikäs mitään.
En m i t ä ä n.
Maanantaina sit alan pikkuhiljaa laittamaan nukkumaluukkua kaikin puolin siihen kuntoon kuin se ihmisellä kuuluu olla. (nyt ei ihan kaikilta osin ole) Siihen päälle tekstiili- ja vaatehuolto. Pikkuhiljaa omaan rauhalliseen tahtiin, koska mitään kiirettä mulla ei ole.
Kuulostaapas hyvalta suunnitelmalta :)...mutta:unsure::cautious:..pystytko oikeesti olemaan tekematta mittaan?

Ma kans oon kova suunnittelemaan. Ei todellakaan mene piirustusten mukaan ja useimmiten ohiampuu kaukaakin mutta ei se niin nokonuukaa olekaan :)...mutta tossa yhtikasmitaan- tekemisessa ma olen ihan surkea:barefoot:

Pitas vissiin ihan harjoitella. Ja siita muuten juolahti heti imuriin, etta - riippumatto <3! Oisko ihana hankinta?! No ois :)...jokohan tonne pihamaalle semmosen viritelman sais...tosin villina veikkaan etta ma en siina sais sitten alkuunkaan elbailla :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä